Autor |
Zpráva |
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Neserou se moc často, ale když už, tak to stojí za to. Kamoš to má v passatu, do 200.000 km relativně klid a pak to šlo, dva vstřiky v prdeli, podpálenej ventil, praskla hlava, furt něco. Polátal to do kupy a prodal to, už to nechce ani vidět.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
17.3.10, 11:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
chemer: já vim, ale přeci jen když si koupim auto, tak pak chci šetřit dál a ne žít od vejplaty k vejplatě jen kvůli tomu, že pořád platim benzín
ale šoupnout do toho STčka plyn, mohlo by to bejt docela dobrý
do toho 2,0 okty stojí sekvence s toroidem Tartariny 30 000kč s prací+500 za ukazatel paliva
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.3.10, 11:26 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Karátek píše: A 1.8 bez T je nejhorší motor, co se do octávek dávalo.
jo, protože se to všude píše a každej zvyklej ze 120tky sednul do 1,8mičky a šlapal na to jak na tu 120tku, tak s tim jezdil za 10 litrů, proto ten motor má tak špatnou pověst...
fotr s tim jezdil podle palubáku střelbu kolem 10 litrů a pohodová jízda s rodinou kolem 7mi, chorvatsko sme jeli za 6,8
a když sme s tim jel já s LPG, tak to jelo řek bych o dost líp, než tenhle 2,0 ...zas ten dvoulitr jde od spoda, ale přes 160 se mu moc nechce, to ta jednaosma jede 160 a když sem jí sešláp, tak tam bylo hned 180
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.3.10, 11:29 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Sice na tom něco bude, ale i v testech nic moc, turbo tomuhle motoru dost pomohlo a spotřeba klesla. Moc těch 1.8 bez turba není, ve škodovce tenhle motor nesedí a netáhne, ve VW je v pohodě.
2,0 je spíše pro klidné řidiče, žádný závodák.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
17.3.10, 21:53 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ondras83 píše: fotr s tim jezdil podle palubáku střelbu kolem 10 litrů a pohodová jízda s rodinou kolem 7mi, chorvatsko sme jeli za 6,8 A tak vidíš, Octa 1,6 100 k (neviem ale, či 74, al.75 kW, jednoducho rok 2003) pri dlhšej trase plne naložená a podiel diľnica:mesto:mimo mesto tak 40:20:40 a spotreba 6,0 l/100 km...a to teda v zime...takže tých okolo 7 l/100 km je vcelku dosť...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
18.3.10, 15:50 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jo, možná to je dost, ale předtim sme měli 125L a s tou se jezdilo taky za 7, takže jízdní komfort lepší, předjíždění bezpečnější a spotřeba stejná...my sme si nestěžovali
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.3.10, 21:22 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ta vidíš, ja som bol na tatkovej Hybridke v HR a spotreba 6,3 l/100...tak ale hej, za komfort sa platí
Ale zasa nie vždy sa musí, že ano -> práve tá 1,6ka v Octe...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.3.10, 08:05 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tak dneska ...co sem jel s tim 2,0 nějakejch 180 nebo kolik, tak dneska ta samá cesta s 1,6 74kw a jela 170, šlo to krásně za plynem, bylo to živější a točivější než ten 2,0, i do kopce šla krásně, předjíždělo to samo ....to chci
jo a byla na LPG, ještě se zeptám, za kolik jezdí
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.3.10, 19:38 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Ondras83: ja som siel s 520i E36, do 220 to tlacilo jak raketa a potom trochu vadlo k 250 spotreba krasnych 20/100 benzinu... take nechcem ale zato 523 kupe 2.5L vraj jazdi za menej, tak uvidim az sa nejake pritrafi na testovaciu jazdu
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
20.3.10, 20:40 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
1.6 55kW a 2,0 85kW mají dlouhý zdvih a jsou spíše dobré od zátahu z nízkých otáček a neradi vysoké otáčky.
1.6 74 kW + 75kW a 1.8 92 kW se musí točit a pak jedou svižně. 1.8T 110kW + 132kW točí už od 1700 otáček až do max. otáček. Každý motor je jiný a každý má své výhody.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
20.3.10, 20:54 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jj, musí se to točit
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.3.10, 08:26 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
TDi 66kw najeto 240 tis....co?
máme doma 66tku se 180 tis a v pohodě, olej nežere, zdvihátka necvakaj, jen občas zapomene fouknout turbo
není těch 240 už moc?
řiká se, že vydržej 500 tis, ale přeci jen..
podvozek si udělám, to je to nejmenší, ale převodovka a motor, to mě sere...udělat se to dá taky, ale stojí to dost peněz
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.3.10, 22:31 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Půl mega km vydrží i turbo, pokud se člověk k motoru slušně chová a pravidelně mění olej. Mě se zalíbila 81 kW turbína, docela bych ji bral, snad už ji brzo budu mít.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
29.3.10, 18:45 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
zrovna turbo mám zadarmo nový v regálu, to mě zas až tolik nesere a 2 starší sou pod ponkem...těch mám dost ...spíš kroužky, hlava, klika, ložiska v převodovce, čerpadlo.....
z 66tky ALH udělám 81čku hned
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
30.3.10, 20:55 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Karátek píše: Půl mega km vydrží i turbo, pokud se člověk k motoru slušně chová a pravidelně mění olej.
Pochybuju.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.3.10, 20:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|