Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 21:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 1,8Turbo - spotřeba 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Neserou se moc často, ale když už, tak to stojí za to. Kamoš to má v passatu, do 200.000 km relativně klid a pak to šlo, dva vstřiky v prdeli, podpálenej ventil, praskla hlava, furt něco. Polátal to do kupy a prodal to, už to nechce ani vidět.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


17.3.10, 11:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
chemer: já vim, ale přeci jen když si koupim auto, tak pak chci šetřit dál a ne žít od vejplaty k vejplatě jen kvůli tomu, že pořád platim benzín :wink:

ale šoupnout do toho STčka plyn, mohlo by to bejt docela dobrý :)

do toho 2,0 okty stojí sekvence s toroidem Tartariny 30 000kč s prací+500 za ukazatel paliva

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.3.10, 11:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Karátek píše:
A 1.8 bez T je nejhorší motor, co se do octávek dávalo. :wink:

jo, protože se to všude píše a každej zvyklej ze 120tky sednul do 1,8mičky a šlapal na to jak na tu 120tku, tak s tim jezdil za 10 litrů, proto ten motor má tak špatnou pověst...

fotr s tim jezdil podle palubáku střelbu kolem 10 litrů a pohodová jízda s rodinou kolem 7mi, chorvatsko sme jeli za 6,8 8)

a když sme s tim jel já s LPG, tak to jelo řek bych o dost líp, než tenhle 2,0 ...zas ten dvoulitr jde od spoda, ale přes 160 se mu moc nechce, to ta jednaosma jede 160 a když sem jí sešláp, tak tam bylo hned 180 :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.3.10, 11:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Sice na tom něco bude, ale i v testech nic moc, turbo tomuhle motoru dost pomohlo a spotřeba klesla. Moc těch 1.8 bez turba není, ve škodovce tenhle motor nesedí a netáhne, ve VW je v pohodě.
2,0 je spíše pro klidné řidiče, žádný závodák.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


17.3.10, 21:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ondras83 píše:
fotr s tim jezdil podle palubáku střelbu kolem 10 litrů a pohodová jízda s rodinou kolem 7mi, chorvatsko sme jeli za 6,8 8)
A tak vidíš, Octa 1,6 100 k (neviem ale, či 74, al.75 kW, jednoducho rok 2003) pri dlhšej trase plne naložená a podiel diľnica:mesto:mimo mesto tak 40:20:40 a spotreba 6,0 l/100 km...a to teda v zime...takže tých okolo 7 l/100 km je vcelku dosť...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


18.3.10, 15:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jo, možná to je dost, ale předtim sme měli 125L a s tou se jezdilo taky za 7, takže jízdní komfort lepší, předjíždění bezpečnější a spotřeba stejná...my sme si nestěžovali 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.3.10, 21:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ta vidíš, ja som bol na tatkovej Hybridke v HR a spotreba 6,3 l/100...tak ale hej, za komfort sa platí :wink:
Ale zasa nie vždy sa musí, že ano -> práve tá 1,6ka v Octe...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.3.10, 08:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
tak dneska :)...co sem jel s tim 2,0 nějakejch 180 nebo kolik, tak dneska ta samá cesta s 1,6 74kw a jela 170, šlo to krásně za plynem, bylo to živější a točivější než ten 2,0, i do kopce šla krásně, předjíždělo to samo :) ....to chci :lol:

jo a byla na LPG, ještě se zeptám, za kolik jezdí :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.3.10, 19:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Ondras83: ja som siel s 520i E36, do 220 to tlacilo jak raketa a potom trochu vadlo k 250 :) spotreba krasnych 20/100 benzinu... take nechcem :D ale zato 523 kupe 2.5L vraj jazdi za menej, tak uvidim az sa nejake pritrafi na testovaciu jazdu

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


20.3.10, 20:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
1.6 55kW a 2,0 85kW mají dlouhý zdvih a jsou spíše dobré od zátahu z nízkých otáček a neradi vysoké otáčky.
1.6 74 kW + 75kW a 1.8 92 kW se musí točit a pak jedou svižně. 1.8T 110kW + 132kW točí už od 1700 otáček až do max. otáček. Každý motor je jiný a každý má své výhody. :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


20.3.10, 20:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jj, musí se to točit :?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.3.10, 08:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
TDi 66kw najeto 240 tis....co?

máme doma 66tku se 180 tis a v pohodě, olej nežere, zdvihátka necvakaj, jen občas zapomene fouknout turbo

není těch 240 už moc?

řiká se, že vydržej 500 tis, ale přeci jen..

podvozek si udělám, to je to nejmenší, ale převodovka a motor, to mě sere...udělat se to dá taky, ale stojí to dost peněz :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.3.10, 22:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Půl mega km vydrží i turbo, pokud se člověk k motoru slušně chová a pravidelně mění olej. :wink: Mě se zalíbila 81 kW turbína, docela bych ji bral, snad už ji brzo budu mít. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


29.3.10, 18:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
zrovna turbo mám zadarmo nový v regálu, to mě zas až tolik nesere a 2 starší sou pod ponkem...těch mám dost :lol: ...spíš kroužky, hlava, klika, ložiska v převodovce, čerpadlo.....

z 66tky ALH udělám 81čku hned

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.3.10, 20:55
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Karátek píše:
Půl mega km vydrží i turbo, pokud se člověk k motoru slušně chová a pravidelně mění olej.


Pochybuju.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.3.10, 20:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz