Autor |
Zpráva |
nimha
Příspěvky: 37 Bydliště: Praha
|
míchat gumy 2 značek?
Mám na feldě nějaký letňáky matadory. Dvě jsou z nich ojetý, takže budu kupovat nový. Má cenu kupovat něco lepšího, když by to byl jiný pár gum (jiná značka)? Myslím jako jestli je lepší mít 4 stejné ale horší gumy (matadory), nebo 2 horší a 2 lepší. Jestli je to jako dobrý míchat, jestli si touto snahou ve finále nepohorším...
pozn.:
- 4 nový gumy kupovat nemíním;
- je mi jasné mít na jedné nápravě ty samý gumy;
- teď tam mám zímáky, takže mi neraďte abych si je koupil.
_________________ nimha
|
13.3.07, 16:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: míchat gumy 2 značek?
nimha píše: Mám na feldě nějaký letňáky matadory. Dvě jsou z nich ojetý, takže budu kupovat nový. Má cenu kupovat něco lepšího, když by to byl jiný pár gum (jiná značka)? Myslím jako jestli je lepší mít 4 stejné ale horší gumy (matadory), nebo 2 horší a 2 lepší. Jestli je to jako dobrý míchat, jestli si touto snahou ve finále nepohorším... pozn.: - 4 nový gumy kupovat nemíním; - je mi jasné mít na jedné nápravě ty samý gumy; - teď tam mám zímáky, takže mi neraďte abych si je koupil.
no, vacsinou pocuvam ze treba mat vsade presne rovnaku gumu ale podla mna to nie je az taky brutalny rozdiel ked budes mat vpredu matadory a vzadu barumy napr.
horsie by to bolo keby si mal vpredu matadory a vzadu goodyear
teoreticky sa tym hras s nedotacavostou auta: bud ho spravis viac alebo menej nedotacavym...
ja osobne si myslim, ze si kup na zvysne 2 kolesa tie iste gumy, a ked uz by si chcel nieco lepsie alebo ine, tak tie lepsie gumy daj dopredu
zdar
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
13.3.07, 16:32 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Pri kombinacii roznych gum bude mat celok horsie vlastnosti ako horsia dvojica. To je dane tym, ze jedna dvojica drzi, druha menej a auto sa ti malinko pootoci v zatacke. Ak mas rovnake (aj horsie) gumy, vsetko sa podda rovnako a auto drzi smer. Vyskusane na vlastnom aute. Uz nikdy viac.
|
13.3.07, 16:34 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Ale asi jak říká deekay, když zkřížíš něco, co je vlastně stejné, tak se nic nestane. Neměl bys ale jít na hodně dobré gumy a 2 nechat staré, sjeté a mizerně provedené. Takže barum, matador, debica, kormoran, hankook klidně, ale pirelli, good year apod. bych do toho nemíchal.
_________________ Mazda 323, červená
|
14.3.07, 07:29 |
|
|
nimha
Příspěvky: 37 Bydliště: Praha
|
Vzadu budou ty starší Matadory, celkem dobré asi 3-4 mm vzorek; dopředu chci dát právě nové.
Čili by měl člověk držet radši podobného low-endu (matador, barum...) než spíš tam rvát pirelky nebo good yearky, co?
_________________ nimha
|
14.3.07, 09:54 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
nimha píše: Vzadu budou ty starší Matadory, celkem dobré asi 3-4 mm vzorek; dopředu chci dát právě nové. Čili by měl člověk držet radši podobného low-endu (matador, barum...) než spíš tam rvát pirelky nebo good yearky, co?
Odkdy je Barum low-end???
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.3.07, 10:09 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Bukaj píše: nimha píše: Vzadu budou ty starší Matadory, celkem dobré asi 3-4 mm vzorek; dopředu chci dát právě nové. Čili by měl člověk držet radši podobného low-endu (matador, barum...) než spíš tam rvát pirelky nebo good yearky, co? Odkdy je Barum low-end???
od Vitezneho Unora 1948
|
14.3.07, 10:40 |
|
|
nimha
Příspěvky: 37 Bydliště: Praha
|
Bukaj píše: nimha píše: Vzadu budou ty starší Matadory, celkem dobré asi 3-4 mm vzorek; dopředu chci dát právě nové. Čili by měl člověk držet radši podobného low-endu (matador, barum...) než spíš tam rvát pirelky nebo good yearky, co? Odkdy je Barum low-end???
sorry, ale co je teda low-end? Podle mě Barum, Matador, Kormoran, Debilca, Sava.... s tim, ze jejich top modely jsou mid-end.
_________________ nimha
|
14.3.07, 13:20 |
|
|
nimha
Příspěvky: 37 Bydliště: Praha
|
jsem koukal, že Pirelli P3000 jsou v akci za 1050kč, Firestone Multihawk ještě levnějc...
(je teda fakt, že Brilantisy maj za 800kč)...
_________________ nimha
|
14.3.07, 13:22 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
nimha píše: Bukaj píše: nimha píše: Vzadu budou ty starší Matadory, celkem dobré asi 3-4 mm vzorek; dopředu chci dát právě nové. Čili by měl člověk držet radši podobného low-endu (matador, barum...) než spíš tam rvát pirelky nebo good yearky, co? Odkdy je Barum low-end??? sorry, ale co je teda low-end? Podle mě Barum, Matador, Kormoran, Debilca, Sava.... s tim, ze jejich top modely jsou mid-end.
Tak v tom případě jsou až na výjimky low-end všechny pneumatiky, kromě těch, co používá NASA na raketoplány
Low price nebí to samé, jako low-end (a zrovna Barum taky nepatří k nejlevnějším, bohužel )
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.3.07, 13:55 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a co máš za auto jestli přední náhon tak lepší pneu se dávají dozadu, aby se to moc nepřetáčelo u jedné feldy jsem měl vzadu jet= zimáky polaris a drýelo to v zatáčkách až z toho šel strach miloš
|
17.3.07, 16:32 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
nimha píše: Vzadu budou ty starší Matadory, celkem dobré asi 3-4 mm vzorek; dopředu chci dát právě nové. Čili by měl člověk držet radši podobného low-endu (matador, barum...) než spíš tam rvát pirelky nebo good yearky, co?
Je jedno co tam dáš, hlavně to dej tak jak řikáš, starý dozadu a nový dopředu, hlavně ne obráceně!!!!!! Pak někde přilítneš na vodu a rozbiješ si čumák když necháš starý s mělkým vzorkem ve předu.
|
18.3.07, 08:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
na ten čumák bych to dal naopak, gumy které lépe sedí se dávají dozadu, co třeba sníh pokud máš vepředu motor a nové zimáky a vzadu nic, tak jedeš pořád do smyku a vlétě to je těžko jak která guma sedí
|
20.3.07, 20:22 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
slovacek.milos píše: na ten čumák bych to dal naopak, gumy které lépe sedí se dávají dozadu, co třeba sníh pokud máš vepředu motor a nové zimáky a vzadu nic, tak jedeš pořád do smyku a vlétě to je těžko jak která guma sedí
nie, radsej dopredu, pokial sa dostanes do smyku tak sa vies vytiahnut spravnou pracou s plynom ale pokial mas vzadu tak smola: budes sa kukat pred seba a bum, nedotacave auto si spravil este nedotacavejsie... a ze by auto slo stale do smyku.... to by tie gumy museli byt fakt na *****
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.3.07, 22:16 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Já bych taky radši hodil nový dozadu a starší dopředu, pokud se jedná o předokolku. Na starých bude zadek ustřelovat a předek se pomocí náhonu a správné práci s pedály dokáže chytit.
|
21.3.07, 06:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|