Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 motorokompresor 
Autor Zpráva
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek motorokompresor
Cavte , mam tu jednu taku dilemku - potrebujem velkokapacitny kompresor na pieskovanie . proste nieco s prietokom aspon 700 l/min . Tak ma napadlo ze by som na to pouzil motor z fava ( kvoli 8 kanalu ) a dva piesty ba som nechal normalne pracovat ako pohon a dva po uprave vacky pouzil ako kompresor . Mohlo by taketo nieco fungovat ? Rozmyslal som nad tym ze by som si zohnal sanie z 1100 MB? na dva karby , rozdelil ho prepazkou a jeden karb by zivil motor a druby by bol len namiesto trubky , filter pouzit tiez z tohto vozu , rozdelit vyfuk a hura na to . K tej vacke- musela by mat dve vacky proti sebe aby namiesto 4 cyklov robilo len sanie a vyfuk . myslim tie 4 co budu na strane kompresora , zvysne 4 by som nehal tak ako su pre motor .
PS : moc nedufam v to ze sa mi podari zohnat to sanie a box takze asi budem vyrabat nake domace vytvory .
PS 2 : pri 1200 RPM by mal byt prietok 780 l pri tlaku cca 9 atm . To by bolo uplne vyhovujuce :D

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


8.4.10, 22:16
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
no, neviem co ti na to povie klukovka ked budu pohanat len dva valce (dufam ale ze si nemyslel ze 12 budu tlacit a 34 budu pohanat, uz ked tak kombinacie 14 alebo 23). sanie z 1100MB na osemkanal? to je vtip?
sanie ked tak normalne rozrezat favoritacke a zavarit krajne vetvy, tj 2+3 budu pohanat a krajne budu ako kompresor. ale teda moc sa mi to nepozdava... ako tuning by si mohol vyhodit stredne piestne kruzky z valcov ktore budu ako kompresor az to nema zbytocne velky odpor (kedze budu stale podchladene)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


8.4.10, 22:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
sanie som myslel prosposobit cez prechodku z 1 na 2 sania . kluka to asi dlho nevydrzi a zlomi sa na strednom lozisku ale snad to stihnem opieskovat . ja som prave nyslel ze by som nechal 1a2 na motor a 3a4 na kompresor, ine kombinacie by mali strasne razy a to by bolo napikacu a akurat by to mlatilo ako o preteky . Ved idu predsa 1a4 spolu hore a 2a3 spolu . To by mi snad ani nenastartovalo :?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


8.4.10, 22:44
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Osmikanal je rozhodne dobrej napad. Pouzit 1+4 na motor a 2+3 na kompresor je asi taky dobry, protoze se budou kompresorovy valce aspon trochu zahrivat.
Ze ty valce jdou spolu se neboj, je to 4takt, takze valce co jdou spolu palej presne proti sobe. Kdybys pouzil valce co jdou proti sobe, budes mit nepravidelny chod, podobne jako Harley.

Pochybuju ze udelas 9 atmosfer a moc neverim ze dokazes upravit vackovku. Prutok bude urcite slusnej, to jo. U toho motoru pocitej taky s vlastni spotrebou agregatu, zhruba jeden valec jde na toceni motorem, takze cistej vykon je zhruba 3/4 hrubyho, kdyz z toho udelas dvouvalec, vystupni vykon bude u 135ky jenom cca 15kW pri 5000ot!

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


8.4.10, 23:18
Profil ICQ YIM
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
motor chcem 136 a znizit hlavu aby som sa dostal na uroven aspon 10,5 : 1 . o teplotu valcov mi moc nejde , optimalnu zabezpecia zbyle 2 valce ktore zohreju vodu pre tieto dva podchladovane . Nako nechapem preco by mal byt nepravidelny chod ked to dam 12 34 a nie 14 23 . Ta prva varianta bude aj na stavbu potrubia lepsia z dovodu ze sania su hned pri sebe .ale vyfucky su zase lepsie na variant 14 23 :cry:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


8.4.10, 23:40
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kompresor z fáčka :?:

nevím no vidím to jako nesmysl holý věta rozvitá :oops:


až vyřešíš mraky technických problémů narazíš na pohon motory mají nápor lOO A což dnešní pojistky neudrží, jestli chceš příklad tak kompresor orlík dva písty jsem koupil za 5OOO korun, nádrž 4OOl, ty kompresory se už zas tak nepoužévají vyřqdil je motorový šroub, za 1500 jsem si nechal zgenerálkovat motor, kopresol vyčistil, žere sice olej tak 3 litry za rok ale jede, celkem mi to vyšlo tak 8000 kč miloš


9.4.10, 06:11
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Jonny píše:
Nako nechapem preco by mal byt nepravidelny chod ked to dam 12 34 a nie 14 23.

Chlapce, to mas malou predstavivost. SI vem jak postupne palej valce! Bud ti to pojede motor-kompresor-motor-kompresor a nebo motor-motor-kompresor-kompresor, coz je samozrejme totalne nahovno.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


9.4.10, 06:39
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 533
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
prdět na vačku, když tam vačka není a daj se slabší pružiny na ventily (fakt slabý, aby podltak kterej píst vytvoří ty ventily otevřel) a pak se do díry po svíčcce dá jednocestnej ventil a tlak se odebírá tudy...
každopádně si myslím, že na tohle bude lepší nějakej diesel, maj menší "mrtvej" prostor v hlavě a natlačej víc :)

_________________
Mrs. Green


9.4.10, 07:43
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Covece to je chytryy! A slo by to i s petikanalem! Akorat myslim ze tim sanim pres pruziny se dost snizi vystupni tlak.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


9.4.10, 07:56
Profil ICQ YIM
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Tady se někdo ispiroval pokusy VW za války, co? :)

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


9.4.10, 11:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
vymýšľaš blbosti, ale ak chceš riadny prietok a tlak, čo to poháňať výfuckovými plynmi, musel by si síce poriadne vetrať, ale myslým že tlak a prietok by to zvládlo, akurát by si musel upraviť karbec ako bom na chladiarenských mašinách na konštantné otáčky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.4.10, 18:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
no, spinave vyfukove plyny asi nebudu mat tlak 8ATM, a popradve, ty by si si nieco dal pieskovat vyfukom z favomotoru? ale uz ked vyfuk tak nejake turbo co tlaci 8 atm neni? :D:D:D:D

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.4.10, 18:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Tak sme sa s kamosom dohodli ze sa na tento polomotor vyse.iame a spravime to zo 120ky kde budu vsetky valce prerobene na kompresor a bude to tahat 5 kW motor cez prevody ( cca 1:4 ) ale jedno ma trapi . co olejove hospodarstvo ? pri asi 600 RPM to moc mazat nebude :( aby som ten motor nezadrel :?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


9.4.10, 19:17
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
mazat to bude :wink: kontrolka se rosvěcuje zhruba při 350ot :oops:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


9.4.10, 19:21
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
no ja ti neviem mne na 125ke vzdy na volnobeh kontrolka zhavila a to bol skoro 800 RPM .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


9.4.10, 19:26
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz