Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
na pohľad je to motor 781.136B tieto oválne filterboxy sa dávali na tieto verzie.
máš to nejako popreskadávané, zrejme máš BMM 136B v boku 135 karb. ale to nevie ani divá sviňa
inak ak máš v papieroch karb tak s tým na STK ani na obhliadku pri prepise ani nchoď, väčšina technikov to na pohľad pozná.
s emisnej ťa zrejme vyhodí, nakoľko je to úplne iný systém prípravy zmesi...
ešte si dobre pozri čísla či ti sedia, (kasne a typové motor) zrejme to niekto postavil na papiere úplne iného auta, a rok výroby v papieroch je tých 93?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.8.08, 15:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
borek
Příspěvky: 187 Bydliště: Drno
|
michalkatka píše: na pohľad je to motor 781.136B tieto oválne filterboxy sa dávali na tieto verzie.
máš to nejako popreskadávané, zrejme máš BMM 136B v boku 135 karb. ale to nevie ani divá sviňa inak ak máš v papieroch karb tak s tým na STK ani na obhliadku pri prepise ani nchoď, väčšina technikov to na pohľad pozná.
s emisnej ťa zrejme vyhodí, nakoľko je to úplne iný systém prípravy zmesi...
ešte si dobre pozri čísla či ti sedia, (kasne a typové motor) zrejme to niekto postavil na papiere úplne iného auta, a rok výroby v papieroch je tých 93?
Aha, takze pruser jak jsem predpokladal...
Technicka tomu konci za 12 mesicu, takze podle rady se budu STK vyhybat jako policejnim kontrolam
Jaktoze to ale pred tim proslo? To jsou veci... Predpokladam, ze po znamosti nebo s nejakou obalkou...
_________________ Fabia kombajn 1.4MPi 16V 55kW 4/2003 ambiente interier blue edition na pojezd
|
21.8.08, 16:52 |
|
|
borek
Příspěvky: 187 Bydliště: Drno
|
svicky BRISK A-LINE do 4man 135 43kW BMM 1993?
Takze zustava otazka, co do toho kozokockopsa za svicky....
Brisk A-line
16? 28? 32?
_________________ Fabia kombajn 1.4MPi 16V 55kW 4/2003 ambiente interier blue edition na pojezd
|
21.8.08, 16:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: svicky BRISK A-LINE do 4man 135 43kW BMM 1993?
borek píše: Takze zustava otazka, co do toho kozokockopsa za svicky....
Brisk A-line 16? 28? 32?
daj tam tie NGK, alebo niečo pre 136 favo, ale v skutočnosti nevieš čo tam skutočne máš...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.8.08, 19:42 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Na nic se neptám a nic nechci... Jen chci sdělit že když v budoucnu budu kupovat svíčky pak to budou jedině NGK. Proč...
Asi rok a půl jsem řešil proč mi auto střílí do výfuku po ubrání plynu a při jízdě z kopce. Vyměnil jsem zapalovaní za nové - cívka, spínač, kabely, víčko a palec rozdělovače, karburátor po repasi, celý výfuk nový, ventily těsné stejně tak rozvody i rozdělovač OK no prostě vše bylo v cajku. Dal jsem i nové Brisky (DR17YC) a nic střílelo to pořád. Pak jsem si řekl že trochu zainvestuju a vezmu NGK (BCPR5E V-line 32)... A výsledek... Byly to ty dodrbaný Brisky (omlouvám se všem kteří je používají). S NGK nejen že se zlepšily starty za studena i za tepla (v obou případech na brnk - za tepla i bez plynu). Ale hlavně zmizelo to střílení při deceleraci a pří jízdě z kopce na kvalt. Čili tohle sdělení berte jako info kdyby měl někdo podobný problém. A nakonec... věřím že Brisky (hlavně řada Super) můžou jezdit dobře, ale já už je v autě nechci.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
22.3.10, 13:27 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
capricorn: na to pomaha aj poriadne nastavenie karburatoru (specialne klapiek a bohatosti) a predstihu (ked pali do vyfuku - pridat predstih). u nas sa v skodovke vzdy jazdili brisky a problem nebol, ja s rapidom tri roky len brisk a takisto ziadny problem nepozorujem ono tiez nejde len o sviecky ale aj ich teplotnu charakteristiku... ked das blbu sviecku tak je jedno aka znacka to je
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.3.10, 13:39 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
darklord: Připadá ti snad že nevím o čem je řeč? Vypadá to snad že jsem měl ve 135 špatnou tepelnou hodnotu svíček? Ne! Nejsem začátečník kamaráde takže své moudra si strč za klobouk. Přečti si laskavě co jsem napsal. Karburátor po repasi u profíka který to dělá 30 let stejně tak i zapalování nové, rozdělovač v pořádku bez vůle a regulace předstihu OK. Takže mi laskavě netvrď co už dávno vím... Řeči že to může způsobovat i něco jiného znám... a možné to je. Ale jak si laskavě snad už teď ráčíš všimnout všechno bylo v pořádku a ve stoprocentním stavu. A záhadně ihned po výměně za NGK to zmizelo. Zvláštní že? Ale jo proč ne jen Brisky obhajuj... Ale u mě (a myslím že nejen u mě) skončily.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
22.3.10, 13:56 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
tak asi budu muset dát do Rapida nový svíčky... mam tam BRISK SILVER DR15YS, maj najeto cca 2000km, a vypadaj podle http://www.stekly.wz.cz/svicky.html částečně jako "přehřátá" ("krupice" na izolátoru, prakticky bez ústad) a částečně jako "normálně opotřebená" (zaoblený elektrody, větší vzdálenost elektrod), s tim že jsou trošku vypadaj i jako ta u "PŘEDZÁPALY, CHYBNÉ ZÁPALY(KLEPÁNÍ)" (na elektrodě byl napálenej cca 0.25mm výstupek, kterej se vytvořil během 40km - ne nečistoty, ale natavenej materiál elektrody)
ale nejde mi do hlavy že se za 2000km zvětší vzdálenost elektrod z 0.6 na 2.5mm...
takže pravděpodobně mam moc velkej předstih a moc chudou směs... dál se mi nelíbí že op ohřátí na provozní teplotu motor zleniví (= přehřátý svíčky?)...
takže jaký svíčky tam dát (teplejší/studenější)? provoz 99% LPG, 1% na benzín... + se teda podívam na předstih a bohatost
ps. vlastně nevim co znamená teplejší svíčka a studenější svíčka (krom toho že se jedná o nějakou závislost schopnosti zapalovat na teplotě)
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
9.4.10, 10:06 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ani nie tak zavislost zapalovat ako skorej samocistenie sviecky. su tie sviecky urcene na jazdu s LPG? to je podla mna zakladny ukazatel, a potom samozrejme spravne nastavena bohatost na LPG a predstih...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
9.4.10, 12:02 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
svíčky Brisk řady Silver je učený pro provoz na LPG
jinak bohatost: když malinko uberu, tak citelně klesá výkon, když malinko přidam, tak to akorát žere jak tank...
a předstih: základní hodnota je cca 7st, rozdělovač 742.136... víc nevim, nemam stroboskop
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
9.4.10, 12:22 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
predstih na skodovke neladime na stupne ale podla chovania a potom sa to teda este jemne doladzuje podla sviecok.. teda apson ja to tak robim a sviecky drzia cely rok (~20tkm) a to su Brisky
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
9.4.10, 12:26 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
právě že těch 7st. bylo podle ucha, jakákoli jiná hodnota znamenala změnu k horšímu...
takže teda zkusim přidat víc plynu a uvidim...
jenom mě pořád mate že to po ohřátí citelně zleniví (tj když teplota překročí cca 80st.C, začne lenivět, a při provozní teplotě jede tak že se spíš plazí ) tj. za "studena" pro Rapida nejni problém překročit 130km/h, když se ohřeje tak má problém dostat se na 120km/h
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
9.4.10, 13:52 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
tak to je zvlastne, to ukazuje ako keby to bolo moc bohate, resp nizky predstih - bud sviecka klame telom, alebo ti prisava cez syticovu osku vzduch (ked je sytic open tak to ide v pohode a ked ho das dolu zacne prisavat)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
9.4.10, 13:59 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
otevření/zavření sytiče na to nemá vliv... ten je při provozu na LPG vpodstatě další škrtící klapka, kterou občas používam jako tempomat
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
9.4.10, 22:07 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ak chces tempomat, dovezem na zraz moj zadrety plynovy pedal,tam si slapnes kolko chces a uz sa vezes, ale syticom neeeeee
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
9.4.10, 22:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|