Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 12:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 svíčky 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
na pohľad je to motor 781.136B tieto oválne filterboxy sa dávali na tieto verzie.

máš to nejako popreskadávané, zrejme máš BMM 136B v boku 135 karb. ale to nevie ani divá sviňa
inak ak máš v papieroch karb tak s tým na STK ani na obhliadku pri prepise ani nchoď, väčšina technikov to na pohľad pozná.

s emisnej ťa zrejme vyhodí, nakoľko je to úplne iný systém prípravy zmesi...

ešte si dobre pozri čísla či ti sedia, (kasne a typové motor) zrejme to niekto postavil na papiere úplne iného auta, a rok výroby v papieroch je tých 93?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.8.08, 15:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 187
Bydliště: Drno
Příspěvek 
michalkatka píše:
na pohľad je to motor 781.136B tieto oválne filterboxy sa dávali na tieto verzie.

máš to nejako popreskadávané, zrejme máš BMM 136B v boku 135 karb. ale to nevie ani divá sviňa
inak ak máš v papieroch karb tak s tým na STK ani na obhliadku pri prepise ani nchoď, väčšina technikov to na pohľad pozná.

s emisnej ťa zrejme vyhodí, nakoľko je to úplne iný systém prípravy zmesi...

ešte si dobre pozri čísla či ti sedia, (kasne a typové motor) zrejme to niekto postavil na papiere úplne iného auta, a rok výroby v papieroch je tých 93?


Aha, takze pruser jak jsem predpokladal... :(
Technicka tomu konci za 12 mesicu, takze podle rady se budu STK vyhybat jako policejnim kontrolam
Jaktoze to ale pred tim proslo? To jsou veci... Predpokladam, ze po znamosti nebo s nejakou obalkou...

_________________
Fabia kombajn 1.4MPi 16V 55kW 4/2003 ambiente interier blue edition na pojezd


21.8.08, 16:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 187
Bydliště: Drno
Příspěvek svicky BRISK A-LINE do 4man 135 43kW BMM 1993?
Takze zustava otazka, co do toho kozokockopsa za svicky....

Brisk A-line
16? 28? 32?

_________________
Fabia kombajn 1.4MPi 16V 55kW 4/2003 ambiente interier blue edition na pojezd


21.8.08, 16:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: svicky BRISK A-LINE do 4man 135 43kW BMM 1993?
borek píše:
Takze zustava otazka, co do toho kozokockopsa za svicky....

Brisk A-line
16? 28? 32?


daj tam tie NGK, alebo niečo pre 136 favo, ale v skutočnosti nevieš čo tam skutočne máš...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.8.08, 19:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Na nic se neptám a nic nechci... Jen chci sdělit že když v budoucnu budu kupovat svíčky pak to budou jedině NGK. Proč...

Asi rok a půl jsem řešil proč mi auto střílí do výfuku po ubrání plynu a při jízdě z kopce. Vyměnil jsem zapalovaní za nové - cívka, spínač, kabely, víčko a palec rozdělovače, karburátor po repasi, celý výfuk nový, ventily těsné stejně tak rozvody i rozdělovač OK no prostě vše bylo v cajku. Dal jsem i nové Brisky (DR17YC) a nic střílelo to pořád. Pak jsem si řekl že trochu zainvestuju a vezmu NGK (BCPR5E V-line 32)... A výsledek... Byly to ty dodrbaný Brisky (omlouvám se všem kteří je používají). S NGK nejen že se zlepšily starty za studena i za tepla (v obou případech na brnk - za tepla i bez plynu). Ale hlavně zmizelo to střílení při deceleraci a pří jízdě z kopce na kvalt. Čili tohle sdělení berte jako info kdyby měl někdo podobný problém. A nakonec... věřím že Brisky (hlavně řada Super) můžou jezdit dobře, ale já už je v autě nechci.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


22.3.10, 13:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
capricorn: na to pomaha aj poriadne nastavenie karburatoru (specialne klapiek a bohatosti) a predstihu (ked pali do vyfuku - pridat predstih). u nas sa v skodovke vzdy jazdili brisky a problem nebol, ja s rapidom tri roky len brisk a takisto ziadny problem nepozorujem ;) ono tiez nejde len o sviecky ale aj ich teplotnu charakteristiku... ked das blbu sviecku tak je jedno aka znacka to je

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


22.3.10, 13:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
darklord: Připadá ti snad že nevím o čem je řeč? Vypadá to snad že jsem měl ve 135 špatnou tepelnou hodnotu svíček? Ne! Nejsem začátečník kamaráde takže své moudra si strč za klobouk. Přečti si laskavě co jsem napsal. Karburátor po repasi u profíka který to dělá 30 let stejně tak i zapalování nové, rozdělovač v pořádku bez vůle a regulace předstihu OK. Takže mi laskavě netvrď co už dávno vím... Řeči že to může způsobovat i něco jiného znám... a možné to je. Ale jak si laskavě snad už teď ráčíš všimnout všechno bylo v pořádku a ve stoprocentním stavu. A záhadně ihned po výměně za NGK to zmizelo. Zvláštní že? Ale jo proč ne jen Brisky obhajuj... Ale u mě (a myslím že nejen u mě) skončily.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


22.3.10, 13:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
tak asi budu muset dát do Rapida nový svíčky... mam tam BRISK SILVER DR15YS, maj najeto cca 2000km, a vypadaj podle http://www.stekly.wz.cz/svicky.html částečně jako "přehřátá" ("krupice" na izolátoru, prakticky bez ústad) a částečně jako "normálně opotřebená" (zaoblený elektrody, větší vzdálenost elektrod), s tim že jsou trošku vypadaj i jako ta u "PŘEDZÁPALY, CHYBNÉ ZÁPALY(KLEPÁNÍ)" (na elektrodě byl napálenej cca 0.25mm výstupek, kterej se vytvořil během 40km - ne nečistoty, ale natavenej materiál elektrody)
ale nejde mi do hlavy že se za 2000km zvětší vzdálenost elektrod z 0.6 na 2.5mm...

takže pravděpodobně mam moc velkej předstih a moc chudou směs... dál se mi nelíbí že op ohřátí na provozní teplotu motor zleniví (= přehřátý svíčky?)...

takže jaký svíčky tam dát (teplejší/studenější)? provoz 99% LPG, 1% na benzín... + se teda podívam na předstih a bohatost

ps. vlastně nevim co znamená teplejší svíčka a studenější svíčka (krom toho že se jedná o nějakou závislost schopnosti zapalovat na teplotě)

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


9.4.10, 10:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ani nie tak zavislost zapalovat ako skorej samocistenie sviecky. su tie sviecky urcene na jazdu s LPG? to je podla mna zakladny ukazatel, a potom samozrejme spravne nastavena bohatost na LPG a predstih...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.4.10, 12:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
svíčky Brisk řady Silver je učený pro provoz na LPG :)
jinak bohatost: když malinko uberu, tak citelně klesá výkon, když malinko přidam, tak to akorát žere jak tank...
a předstih: základní hodnota je cca 7st, rozdělovač 742.136... víc nevim, nemam stroboskop :(

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


9.4.10, 12:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
predstih na skodovke neladime na stupne ale podla chovania :D a potom sa to teda este jemne doladzuje podla sviecok.. teda apson ja to tak robim a sviecky drzia cely rok (~20tkm) a to su Brisky :)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.4.10, 12:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
právě že těch 7st. bylo podle ucha, jakákoli jiná hodnota znamenala změnu k horšímu...
takže teda zkusim přidat víc plynu a uvidim...
jenom mě pořád mate že to po ohřátí citelně zleniví (tj když teplota překročí cca 80st.C, začne lenivět, a při provozní teplotě jede tak že se spíš plazí :( ) tj. za "studena" pro Rapida nejni problém překročit 130km/h, když se ohřeje tak má problém dostat se na 120km/h :(

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


9.4.10, 13:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
tak to je zvlastne, to ukazuje ako keby to bolo moc bohate, resp nizky predstih - bud sviecka klame telom, alebo ti prisava cez syticovu osku vzduch (ked je sytic open tak to ide v pohode a ked ho das dolu zacne prisavat)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.4.10, 13:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
otevření/zavření sytiče na to nemá vliv... ten je při provozu na LPG vpodstatě další škrtící klapka, kterou občas používam jako tempomat :)

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


9.4.10, 22:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ak chces tempomat, dovezem na zraz moj zadrety plynovy pedal,tam si slapnes kolko chces a uz sa vezes, ale syticom neeeeee

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.4.10, 22:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz