Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
má cenu ty žárovky brousit přes léto?...včera sem toho využil, potřeboval sem vidět, tak sem viděl, ale už sem v noci nejel, že ani nepamatuju...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.4.10, 21:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Brousit žárovky?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.4.10, 21:57 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
brousit vlákna el proudem
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.4.10, 22:23 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
Karátek píše: Nevím také proč, čerpadlo se zapne dříve než nastartuješ, aby se vytvořil tlak. U fábky dokonce naběhne čerpadlo, když otevřeš dveře u řidiče. Startér točí a po chviličce teprve motor naskočí. Možná elektronika tohle dělá úmyslně. Když je dobře seřízený starší motor, stačí se dotknout klíčku a už motor běží. Začínají dělat elektrické posilovače, v případě poruchy posilovače normálně fungují. V malé rychlosti se dá auto ubrzdit i bez posilovače, ale je to dřina.
u vyssich rad audin (cil uz u vsetkych mozno) to bolo v zime robene tak naschval...ako klesla teplota pod nejaky stupen, elektronika schvalne predlzila start motora -
viackrat sa stihol pretocit pred naskocenim...aj dovod tam bol napisany ale akosi si nepamatam
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
11.4.10, 00:06 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Tak 2 roky a 5 měsíců a je po pravý NB.... ta druhá se ještě drží,mrška
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
24.4.10, 21:54 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12490
|
gokralik & Karátek: je uplne jasne preco moderne auta potrebuju ~dve prevalenia na nastartovanie - jednotka totiz nevie v akej polohe je motor a ake ma aktualne otacky tj az ked ma minimalne dva impulzy z cidla otacok dokaze urcit kedy zapalit a kedy vstreknut palivo (musela by mat cidlo na zapalenie pre kazdy valec zvlast aby to chytilo skorej) s karburatorom je to ina - tam benzin taha furt a rozdelovac odpali hned pri odtrhnuti kontaktu/resp pri vyboji z cievky v rozdelovaci
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.4.10, 06:33 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Zas jsem o něco chytřejší.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.4.10, 07:39 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Já též, pořád jsem nechápal proč, spal. motor není moje silná stránka. Rád se poučím a odpověd dává logiku a s tím bych souhlasil.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
25.4.10, 08:51 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12490
|
no, chytenie na drc je luxus ktoreho sa dobrovolne vzdam ak sa mi podari rozbehat MPi to budem musiet udrzovat baterku v 100% stave, predsalen uz to nebude mozne natocit drcnutim rano po parkovisku
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.4.10, 09:02 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Takový luxus měli dobře seřízený karburátorový provedení, tak nebyl problém, když vše šlapalo jak má, jak se objevila elektronika, už jde vše hůř na drc. Ale zas na druhou stránku elektronika motoru pomohla, ne? A baterie by měla být vždy v 100% stavu.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
25.4.10, 09:15 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Tak a mám KO levou Osram Silverstar. Vydržela 10 měsíců a 9000 km . Stejně vydrželi dříve i Osram Night Breaker.
Teď mám vlevo starou Night Breaker (to je o poznání bělejší) a vpravo Silverstar. Takže počítám, že vydržej tak měsíc, jestli vůbec a jdu do jiný značky. Světlo je ale suprový.
Nebo zkusim novou generaci
http://www.osram.cz/osram_cz/Novinky/de ... -dobu.html
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
24.10.10, 15:10 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Obyč. Narva to istí 3€/ks a vydržali cca 3 roky a 35 000 km...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
24.10.10, 16:26 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Zrovna jsem si říkal, že bych změnil žárovky. Mám philips blue vision a chtěl bych se vrátit k obyčejnýmu žlutýmu světlu. Co nějáký ty philips VISIONPLUS a tak? Nebo něco doporučte. Nightbreakery z důvodu krátký životnosti nechci.
|
24.10.10, 16:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.10.10, 16:49 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
já už mám nightbreakery jednu 3tí zimu a druhou sem měnil někdy...nevim, je to tady napsaný takže výdrž asi jak u koho
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
24.10.10, 17:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|