Autor |
Zpráva |
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
potrebujem toho andrta....
_________________ Škoda Rapid 136
|
8.4.10, 17:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
8.4.10, 17:32 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
pocuj dark si si na sto tisic percent isty ze to musi ukazovat to iste ak je vsetko v poriadku....?
_________________ Škoda Rapid 136
|
8.4.10, 18:12 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
pokial to neukazuje to iste tak je niekde mega prechodak, co nieje dobre. cize aj na baterke aj na altiku musi byt rovnako +-v nejakej tolerancii, predsa je to skodovka. ale ak bude na baterke 13 a na altiku 14 tak je nieco sakra zle
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
8.4.10, 18:44 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
uvidim ale tym padom nezistim ci budem mat dobry regler ak bude dobry a hento bude zle ma moze potom aj ebnut...a nezistim ci to je to alebo to...
_________________ Škoda Rapid 136
|
8.4.10, 18:48 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
zistis to jednoducho, nastartujes a merias napetie na baterke v kazdom rezime, najkorej na volnobeh bez spotrebicov, potom so spotrebicmi, potom trochu pridas plyn a merias to iste so zvysenymi otackami postupne az do 4000-5000. pokial bude napetie na volnobeh nizko (~13V, co asi bude) tak to este nieje take zle ako ked bude napetie cez 14.5V pri tych vysokych otackach. Kazdopadne pri nastartovanom motore by si mal mat okolo 14V
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
8.4.10, 20:20 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
vymenil som regulatorm za druhy...po asi hodine jazdenia....sa zrejme znova vybila baterky nezda sa mi aby bol kazdy ten regler zly...uz mam toho dost neviem ci baterka ci zla kabelaz ci altik ja neviem....
_________________ Škoda Rapid 136
|
11.4.10, 12:48 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
co na to dodat... pravdepodobne alternator to uz ma za sebou... ake mas hodnoty napatia v sieti?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
11.4.10, 13:45 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
netusim o com hovoris ale pocuj mozno by ti pomohlo zistit co to je...ak ti poviem ze ked som to meral len pri zapnutom kluci ukazovalo to nejako 3,50 +- 0,25 a ked som meral nastartovane tak na volnobehu ukazoval nejakych 13.10 13,00 a teraz sa podrz ked som pridal hodnota nesla hore ale isla dole a ako nahle som pridal okamzite skocila na 8 po sekunde 7 po dalsej 6 a tak dalej....tak mi to vysvetli podla mna to bude teraz uz len ten altik...co ty na to ???
_________________ Škoda Rapid 136
|
11.4.10, 19:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
NewerEnder píše: ukazovalo to nejako 3,50 +- 0,25...nejakych 13.10 13,00 a...skocila na 8 po sekunde 7 po dalsej 6 a tak dalej....
Tun a nebo metrů krychlových? Co jsi měřil? A kde? A taky čím?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.4.10, 19:40 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
co a kde si meral?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
11.4.10, 19:57 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
meral som to normalnym merakom....a meral som tak ze jeden kabel kostra druhy kabel na vystupny kabel altiku...ten na pravo....bolo mi povedane ze sa to tak mera tak som to tak meral...no kazdpoadne....ked mi posledne vybilo baterku tak som ju nabil dneska som vymenil altik...a hodnoty merania po vymene su nasledovne.....volnobeh bez spotrebicov....14,3 Volta....keby niekto nevedel...a na baterke 14,2 Volta....myslem ze problem je fuc uvidim po nejakych tych kilakoch kazdopadne dakujem za vsetky rady a postrehy....
_________________ Škoda Rapid 136
|
12.4.10, 20:59 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Sipe muj, jakej kablik napravo? na altiku je zlutej, modrej a tlustej cernej..ty mas merit napeti mezi tim silnym (je pripevnenej matickou M6) a kostrou.. tak se meri napeti.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
12.4.10, 21:21 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
hohoho, ja mam ten hruby v modrej farbe, cierny som este teda nevidel na ziadnom aute v ktorom som sa vrtal. ale teda tiez ma to zaskocilo. len som nechcel vrtat kedze majitel je zjavne spokojny ze vsetko funguje. Prave z tohoto dovodu kablikoveho lesa odporucam merat na baterke, idealne aj za jazdy s asistentom ktory sleduje multimeter.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
12.4.10, 21:29 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
jasne sak kazdy mi povie inak...povedal mi to mechanik co sa rozumie...ide to raadujme sa veselme sa...
_________________ Škoda Rapid 136
|
12.4.10, 21:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|