|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
scout
Příspěvky: 12
|
Co to muže být?
Zdravím na mé felis 1,3Mpi 50Kw se mi už 3x stalo že za běžné jízdy náhle zhasne motor a rosvítí se kontrolky jako když se otočí klíčkem v zapalování do pozice 1. Vždy sem zastavyl vyp klíč do nuly a po chvíly opět nastartoval ,motor mormálně naskočil a jel dal. Dělá i to že se mu po nastartování nechce po rozjetí do otáček,nahle auto vystřelí že kola začnou hrabat a je klid ,řek bych že to dělá spíše když je motor studený.Občas při jízdě a tedy zahřátém motoru cítím jako by jemné škubaní a to když jedu třeba na 4 nějakejch 60km/h . Byl sem na diagnostice ale nic nenašly,Svíčky a filtry sou vyměněny pred 5 - 7 tisícemi Nemá někdo zkušenost nebo neporadí Dík
|
11.4.10, 04:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
odtrhy, kabely, palec, víčko
edit: něco podobnýho: jezdí sem fáčko BMM, který prostě najednou chcípne, stačí chvilka, 2 minuty, 5 minut (jak kdy) a fáčko zas frčí v pohodě dál...dělá to pojistkovka
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.4.10, 08:10 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Ondras83: Odtrhy, kabely, palec, víčko - tohle na MPi asi nenajde.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
11.4.10, 12:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Ty první dvě asi ano, ale ty poslední dvě ne
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.4.10, 12:36 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Možná ta první, protože urkytě myslel VN kabely.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
11.4.10, 13:52 |
|
|
Tonic
Příspěvky: 82 Bydliště: Nikolčice
|
Ondras83 píše: odtrhy, kabely, palec, víčko
edit: něco podobnýho: jezdí sem fáčko BMM, který prostě najednou chcípne, stačí chvilka, 2 minuty, 5 minut (jak kdy) a fáčko zas frčí v pohodě dál...dělá to pojistkovka
Mpi !!!!!! nikoliv BMM
_________________ Fazola Forman BMM 40kw
|
11.4.10, 14:05 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Zkontroluj snímač otáček a lamda sondu zkus ji odpojit pokud auto pojede normálně víš kde hledat problém..a snímač otáček musí být krasně čistý a nepobouchaný..
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
11.4.10, 15:39 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
sem se sek no
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.4.10, 16:20 |
|
|
scout
Příspěvky: 12
|
Když odpojím lamdu tak to ještě pojede? jak tomu mam rozumět kolem téhle zaležitosti s lamdou sem spíš začátečník
|
11.4.10, 17:12 |
|
|
Mig315
Příspěvky: 169
|
Diagnostika
|
11.4.10, 17:35 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
cuká to?..jakej má v tý době, kdy to chcípne tlak čerpadlo? co benzínovej filtr? ani malinko to necukne? jestli aspoň trošku cuká, je to spíš v benzínový soustavě, jestli prostě najednou chcípne, tak spíš elektrika
stejně mě to moc není jasný...když to je na volnoběh, tak chcípne, nebo prostě jedeš 100km/h na 5tku a najednou motor chcípne?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.4.10, 18:52 |
|
|
scout
Příspěvky: 12
|
benzin.filtr rok po vyměně a NEPATŘÍM k těm kteří stále tankují za 200kč. jak mam asi zjistit tlak cerpadla když a než to chcipne,cuka když udržuju stejnou rychlost tady nepřidavam ani neubírám plyn,prostě ho držím va stejné poloze. Na volnoběh nechcípne to je ok ale za jízdy jedu proste treba těch 100 a nahle se rosvítí kontrolky a motor zdechne a začne auto drzdit vyšlapno spojku abych aspon dojel nekam kde se da pokud možno bezpečne zastavyt vypnu klíč opět nastartuju a jedu dal než mě to potká opět
|
12.4.10, 21:25 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tlak se měří tlakoměrem zapojenym před vstřikovací lištu...změř tlak co to dělá, když to chcípne, tim vyřadíš elektriku nebo palivovou soustavu
achjo, nevim jestli jsem ti nějak ublížil, že sem si splet MPI a BMM, ale když už se ti tady někdo snaží poradit, tak nemusíš hned vyšilovat...možná se mi to jen zdá, dneska byl náročnej den...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.4.10, 21:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|