Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 14:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Kam zapojit ext. otáčkoměr J-88? Favorit 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Příspěvek Kam zapojit ext. otáčkoměr J-88? Favorit
Zdravím mám favorita r.v.1993, vstřikování, a upájel jsem si externí diodový otáčkoměr J-88
Obrázek, teď ale řeším, jak a kam ho správně zapojit, můžete mi poradit? Někde jsem se dočetl že ho stačí prostě zapojit na baterii ale to se mi zdá divné, aby z baterie poznal a spočítal otáčky. Diodový otáčkoměr nemá žádné vstupy, disponuje jen vstupem na 12V, čili dva drátky na napájení. Díky za každou radu


11.4.10, 10:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo asi to bude umět :wink: přístroje na emisích to taky poznaji jenom z baterky

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.4.10, 10:49
Profil ICQ
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9441
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
a ses si jistej ze to je otackomer? neni to nahodou jenom meric nabiti baterie?

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


11.4.10, 10:52
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
http://www.flajzar.cz/data/files/120-774.pdf

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.4.10, 10:54
Profil ICQ
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9441
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
Sadra17 > uz sem ten PDF od flajzara nasel :oops:

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


11.4.10, 10:55
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
napaja sa to iba na 12V a ZEM (zapoj to na ZEM a +12V zober to spinacky pin 15, az po otoceni klucika tam budes mat +12V, aby si to nemal stale pod napatim... :) ), je tam prevodnik kt. prepocitava adaptivnu hodnotu (kmitoctu Hz) napatia na ot./min ... :wink:
mal som ho aj ja vo Favouši :P celkom vhodna vecicka... :lol:

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


11.4.10, 11:13
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
superflo píše:
napaja sa to iba na 12V a ZEM (zapoj to na ZEM a +12V zober to spinacky pin 15, az po otoceni klucika tam budes mat +12V, aby si to nemal stale pod napatim... :) ), je tam prevodnik kt. prepocitava adaptivnu hodnotu (kmitoctu Hz) napatia na ot./min ... :wink:
mal som ho aj ja vo Favouši :P celkom vhodna vecicka... :lol:

No tak se omlouvám přehlédl jsem vstup IN, do kterého se má vést signál impulsy s přerušovače, takže to má +12V, zem a IN, ale problém je, že ve svém Favošovi nejsem schopen přerušovač lokalizovat. májí tam Favority se vstřikovaním vůbec přerušovač? :D


11.4.10, 11:31
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ne signál pro otáčkoměr dává řídící jednotka

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.4.10, 11:34
Profil ICQ

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
:oops: sorry, prehliadol som ze je to i-čko Favous, ja som mal karburator.... :lol:

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


11.4.10, 11:39
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Pokud to je stříkačka, ale na přístrojovce není otáčkoměr ale hodiny, tak možná bude příprava. Některé typy fáček, vetšinou s chudší výbavou měli mezi budíkama hodiny. Když se ale rozebere přístrojovka s budíkama, tak je tam většinou napájení, které býváspolečné pro hodiny i otáčkoměr. Potom tam je ještě vývod na otáčkoměr, který v případě hodin není zapojen. Našel bych si, který pin a v kterém konektoru je zapojen. Na kousek káblíku bych nacvaknul dutinku(protikus pinu konektoru) a vyvedl bych ho na požadované místo, kde chcete otáčkoměr. Karburátorové typy to měli tak samo, ale signál pro točkoměr je braný z indukční cívky. Stříkačky mají signál snímaný snímačem otáček na převodovce, potom ho zpracovává ŘJ a předává otáčkoměru.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.4.10, 12:09
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
varok píše:
Pokud to je stříkačka, ale na přístrojovce není otáčkoměr ale hodiny, tak možná bude příprava. Některé typy fáček, vetšinou s chudší výbavou měli mezi budíkama hodiny. Když se ale rozebere přístrojovka s budíkama, tak je tam většinou napájení, které býváspolečné pro hodiny i otáčkoměr. Potom tam je ještě vývod na otáčkoměr, který v případě hodin není zapojen. Našel bych si, který pin a v kterém konektoru je zapojen. Na kousek káblíku bych nacvaknul dutinku(protikus pinu konektoru) a vyvedl bych ho na požadované místo, kde chcete otáčkoměr. Karburátorové typy to měli tak samo, ale signál pro točkoměr je braný z indukční cívky. Stříkačky mají signál snímaný snímačem otáček na převodovce, potom ho zpracovává ŘJ a předává otáčkoměru.

No jde o to, že tám mám už v kastli otáčkoměr, klasika rychloměr a otáčkoměr, ale chtěl jsem si tam ještě udělat ten diodový, ale nevím kam teda zapojit ten IN, když tam ten přerušovač asi nemám a nechci drbat někam do ŘJ atd


11.4.10, 16:17
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Pro přivedení impulsů stačí odklopit krytku na zapalovacím modulu a napojit na svorku č.1

A nezapomeňte že se tu bavíte o dvou různých typech otáčkoměrů. Klasický originální pro BMM bere signál přes řj. Tento potřebuje signál z cívky tak jako u klasického kontaktu nebo bezkontaktu. Pokud zapojíte otáčkoměr pro karburátorové Fav do BMM a signál přivedete od svorky č.1 na zapalovacím modulu pak vám bude bez potíží fungovat také.

Obrázek

_________________
Favorit 136X


11.4.10, 16:52
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Aha, že jde odklopit nějaká krytka na VN modulu jsem nevěděl. Mám ten samý motor ale ve fáčku. Navíc jsem nevěděl, že otáčkoměr z BMM verze je jinačí než karbec. Jednou jsme s kámošem daly do fáčka BMM karbecový otáčkoměr a fungoval, tak nevím. Myslel jsem, že u karbecu jde signál z indukční cívky a u BMM ze snímače otáček a zpracovává to ŘJ. To vím. Ale princip otáčkoměrů jsem myslel že je stejný.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.4.10, 18:42
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Sadra17 píše:
jo asi to bude umět :wink: přístroje na emisích to taky poznaji jenom z baterky


Blbost.


12.4.10, 13:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
vedia to niektoré mašiny, ale nieje to iba z baterky, mne na hlavu priložil položil takú sondu, taká asi 30cm dlhá biela tyčinka a mašina mu vyhodila otáčky aj predzápal...

čiste z baterky by to asi nešlo...

inak podľa roku výroby si ten signál "IN" vyber s káblu čo ide do konektoru na budíky je jedno či máš BMM, alebo karbec, jediný rozdiel je že karbec má signál na osciloskope ako pílka, a BMM má pekný obdĺžnikový, ale vstup otáčkomera aj hentoho led-bazmeku je čítač impulzov a je jedno aký má tvar...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.4.10, 14:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz