Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mach164 píše: Díky za reakce No dnes sundam aspon viko cerpadla treba neco uvidim a pak uz ho vyndam ... Jinak na aukru maj ted za 1500 (diky za odkaz) ale psal jsem jak na tom je tak uvidime ....
na aukru i sem tam za pětikilo miloš
|
8.4.10, 06:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
mach164
Příspěvky: 98 Bydliště: Praha-Děčín
|
Zejtra jedu po vrakacich a neco levnyho snad koupim treba i bosch mechaniku hlavne aby to jelo potrebuju ted jezdit ....
Pak uvidime jak budou prachy tak nejaky poradny po g.o abych mel klid ....
dam pak vedet jestli pridu na to proc cerpadlo nejelo ....
|
8.4.10, 20:08 |
|
|
mach164
Příspěvky: 98 Bydliště: Praha-Děčín
|
Mam jeste otazku k cerpadlu kdo jste delal rozvody - remenice cerpadla ma dve moznosti aretace kterou pouzit? kdyz pouziji ten otvor vise tak nesedi ryska na setrvaku (valec.c1 komprese) ale takhle je to nakresleny v knizce kdyz pouziji ten nize (valec c1 ve strihu ) setrvak sedi na risku ale je to jinak nez na obrazku asi o 180 ? stare cerpadlo bylo na tu druhou moznost nize
a jezdilo ....
|
11.4.10, 16:31 |
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
skus toto uz to par krat pomohlo...
skus startovat s plnym knedlom, ak bude tocit a vobec nechytat, skus vybrat tu velku poistku ked otvoris kapotu na pravo od tlmica... vyber, a po cca 5s zasun a skus nastartovat.... pokial je all OK, niekedy to pomaha....
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
11.4.10, 17:16 |
|
|
Tonic
Příspěvky: 82 Bydliště: Nikolčice
|
Lucas je čupka na odvzdušnění jestlis vyjel naftu do sucha tak to skus pořádně odvzdušnit napr tlačit luft do nádrže a přitom povolit odvzdušnovák na čerpadle ...
_________________ Fazola Forman BMM 40kw
|
11.4.10, 17:55 |
|
|
mach164
Příspěvky: 98 Bydliště: Praha-Děčín
|
Diky za radu ale myslis asi tu velkou cervenou to je myslim pojistka zhaveni takze bych startoval bez zhaveni ale to uz jsem vyradil relatkem aby jse baterka tak neunavila
Mam odpojeny vstrikovaci trubky a z prirub na cerpadle ani kapka zejtra snad bude poradna baterka tak uvidime...
|
11.4.10, 18:16 |
|
|
mach164
Příspěvky: 98 Bydliště: Praha-Děčín
|
Cerpadlo mam napojeny tak ze klasicky vedeni nafty jsem uplne odpojil pres extra cerpadlo z kanistru to cpu pod tlakem primo na vstup do cerpadla a vratku zase do kanystru takze tam by problem byt nemel
|
11.4.10, 18:19 |
|
|
Tonic
Příspěvky: 82 Bydliště: Nikolčice
|
tak to netuším to je zvláštní špek
_________________ Fazola Forman BMM 40kw
|
11.4.10, 18:31 |
|
|
mach164
Příspěvky: 98 Bydliště: Praha-Děčín
|
Tak auto uz jede bohuzel na jak ma ,,,,hrozne kolisaj otacky a nema to vykon
z vejfuku se line nezvykli dym skusim to jeste doladit hlavne doufam ze neni zavada v cerpadle
Diky vsem za rady
|
12.4.10, 18:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nastav čerpadlo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.4.10, 19:35 |
|
|
mach164
Příspěvky: 98 Bydliště: Praha-Děčín
|
myslis predvstrik? no nastavil jsem ho tak nejak podle obtisklejch sroubu ....uvidime zejtra dnes jsem toho v tom desti mel plny zuby ..
|
12.4.10, 20:07 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ano přesně ten
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.4.10, 20:27 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
máš problém že tomu vůbec nerozumíš,
musíš mít rysku na setrváku, přípravek vzadu na vačce, sražené kolo a v šerpadlo šestku přípravek to je základní nastavení rozvodů a čerpadla , pak můžeš napínat kladku ono je troku jetě složitějsí si najdi někde manuýál na rozvody , časem uvidíš sám k čemu se dopracuješ miloš
|
12.4.10, 20:28 |
|
|
mach164
Příspěvky: 98 Bydliště: Praha-Děčín
|
Tak rozvody jsem nastaveny mel risku na setrvaku na stredu otvoru v prevodovce u vacky jsem si udelal dulciky na ozubenem kole a plechu z druhy strany jsem to kontroloval list.merkami cerpadlo jsem taky mel zaaretovany (u nej jsou dve moznosti aretace ja pouzil tu ktera tam byla pred rozdelanim rozvodu)
Rozvody jsem si delal nove pred zimou + filtry a par drobnosti takze tam problem nebude
|
13.4.10, 05:20 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mach164 píše: Tak rozvody jsem nastaveny mel risku na setrvaku na stredu otvoru v prevodovce u vacky jsem si udelal dulciky na ozubenem kole a plechu z druhy strany jsem to kontroloval list.merkami cerpadlo jsem taky mel zaaretovany (u nej jsou dve moznosti aretace ja pouzil tu ktera tam byla pred rozdelanim rozvodu) Rozvody jsem si delal nove pred zimou + filtry a par drobnosti takze tam problem nebude
chlape jaké rysky?máš mít stražené kolo rozvodú,vzadu zaaretovanou vačku přépravkem, napneš řemen a pak utáhneš rozvodové kolo se ti musí protáčet na vačce ne se podle něj řídit nějakýma důlkama
tím že provádíš důlky tam potvrzuješ že nevíš jak na to
tém nechci říct že se to nikdy nenaučíš já taky dělám kolikrát totální hovadiny, ale technickým zabespečením přijdu na omyl to jsou opravy motorvých vozidel a taky odhodlání lidí kdo to dělá miloš
|
13.4.10, 19:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|