Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 06:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 huř se řadí 
Autor Zpráva
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
chtěl bych se ještě zeptat na jednu věc ...

ted se to tu někdy řešilo jen sem to nenašel a sice

rozpoznání krátké a dlouhé převodovky z favorita

je to podle otáček motoru a rychlosti

50 km/h - 2500 ot/min tuším 90 km/h zase 2500ot/ jedná se o krátkou nebo dlouhou převodovku ??
a když se vychází z rychlosti tak podle tachometru + 3-4 km/h nebo je to i z touhle odchylkou ?

díky za upřesnění


13.4.10, 18:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
při 100 bys měl točit 2900ot takže máš dlouhou jako všechny 135 :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.4.10, 19:08
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
Sadra17 píše:
při 100 bys měl točit 2900ot takže máš dlouhou jako všechny 135 :wink:


tak se na to kouknu :)

jde mi o to že ta delší převodovka je dělaná na věčí rychlost a kratší spíš do síli pokud se nepletu

a když jezdím na plyn tak auto huř táhne do kopečků prostě se musí podřazovat a někdy se mi zdá že by auto po rovince jelo rychleji kdybych vyšlápl spojku tak přemýšlím jestli mám sehnat tu kratší převodovku nebo co s tím...
do 3 to táhne krásně ale od 4 je to horší a na 5ku to "zpomaluje"


13.4.10, 19:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
A neměli dlouhou převodovku jen 136L? Údajně se rozlišuje podle čísla, bud je na převodovce 3 nebo 4, ale ted nevím k jakému číslu krátkou nebo dlouhou převodovku přiřadit. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


13.4.10, 19:20
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
Sadra17 píše:
při 100 bys měl točit 2900ot takže máš dlouhou jako všechny 135 :wink:


to vychází +- 5 km/h na tachometru


14.4.10, 16:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Karátek píše:
A neměli dlouhou převodovku jen 136L?

136 krátkou 135 dlouhou

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.4.10, 17:36
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
takže pokud bych sehnal krátkou převodovku ze 136 tak by to mělo tooreticky táhnout do kopce lépe že ??


14.4.10, 17:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Snad obráceně, ne? Slabší motor z dlouhou převodovkou se mi zdá tak trochu nesmysl.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


14.4.10, 17:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
J. Andrt a T. Malina Udrzba a opravy vozu favorit: favorit staly prevod rozvodovky 4,167 standartni vybava od 1.1993, zvlastni vybava od 12.1990 do 12.1992 .
3,895 standartni vybava do 12.1992
forman: 4,167 vsechny verze
pickup 4,167 vsechny verze. Staci?

Cislo mam na plose u nahonu tacha. Vypada jak vypalene laserem. 4 dlouha 3 kratka

PS: do roku 89 byly 136 s dlouhou převodovkou. Info z diskuse škoda favorit. :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


14.4.10, 17:49
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
ok :) díky za upřesnění


14.4.10, 17:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
a ktorá je ktorá, pojem krátka mi vhchádza že na rovnaké otáčky prejde kratšiu vzdialenosť to je 4,16 - tá je na silu a dlhá je 3,9 s tou prejde väčšiu vzdialenosť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.4.10, 18:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Krátká = silná a pomalá, více se musí točit. Dlouhá = slabá, stačí trochu točit a auto jede rychleji oproti krátké převodovce při stejných otáčkách.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


14.4.10, 18:49
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
Karátek píše:
Krátká = silná a pomalá, více se musí točit. Dlouhá = slabá, stačí trochu točit a auto jede rychleji oproti krátké převodovce při stejných otáčkách.


jojo :)

ted otázka co je lepší pro provoz
na lepší spotřebu ale zas na to aby se nemuselo podřazovat moc do kopce - ikdyž je fakt že pokud stratí motor otáčky tak to nejede tak ani tak
ale pokud jedu do mírného kopečka na 3ku a z rychlostí kolem 40 km/h a cca2000 ot/min tak auto zrychluje ikdyž jedu na plyn
ale zas na druhou stranu jedu do táhlejšího kopce na 4ku podřadím na 3ku tak tak tak to vyjedu ale možná by pomohlo to kdyby se dříve podřazovalo tak asi hoodně závisí na technice jízdy ale pořád mě překvapuje to když motor má dobrou kompresi, relativně bohatou směs tak proč je to tak chcíplý do těch táhlejších kopečků


14.4.10, 18:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Do měst je lepší krátká a na dálnice dlouhá, záleží jestli potřebuješ sílu nebo rychlost, ale podle mě záleží i na motoru, dobrý motor zvládne i dlouhou převodovku bez problému. :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


14.4.10, 19:14
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
Karátek píše:
Do měst je lepší krátká a na dálnice dlouhá, záleží jestli potřebuješ sílu nebo rychlost, ale podle mě záleží i na motoru, dobrý motor zvládne i dlouhou převodovku bez problému. :wink:


tak to máš pravdu, ted je ještě jedna velká otázka na kterou neznám ani já zatím odpověd :(

jak často a jak daleko budu jezdit autem když za 3 měsíce dodělám školu (do práce to budu mít jen 3 km) což není žádná dálka a autem se to nevyplatí


14.4.10, 19:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz