Autor |
Zpráva |
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
chtěl bych se ještě zeptat na jednu věc ...
ted se to tu někdy řešilo jen sem to nenašel a sice
rozpoznání krátké a dlouhé převodovky z favorita
je to podle otáček motoru a rychlosti
50 km/h - 2500 ot/min tuším 90 km/h zase 2500ot/ jedná se o krátkou nebo dlouhou převodovku ??
a když se vychází z rychlosti tak podle tachometru + 3-4 km/h nebo je to i z touhle odchylkou ?
díky za upřesnění
|
13.4.10, 18:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27229 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
při 100 bys měl točit 2900ot takže máš dlouhou jako všechny 135
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.4.10, 19:08 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Sadra17 píše: při 100 bys měl točit 2900ot takže máš dlouhou jako všechny 135
tak se na to kouknu
jde mi o to že ta delší převodovka je dělaná na věčí rychlost a kratší spíš do síli pokud se nepletu
a když jezdím na plyn tak auto huř táhne do kopečků prostě se musí podřazovat a někdy se mi zdá že by auto po rovince jelo rychleji kdybych vyšlápl spojku tak přemýšlím jestli mám sehnat tu kratší převodovku nebo co s tím...
do 3 to táhne krásně ale od 4 je to horší a na 5ku to "zpomaluje"
|
13.4.10, 19:18 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
A neměli dlouhou převodovku jen 136L? Údajně se rozlišuje podle čísla, bud je na převodovce 3 nebo 4, ale ted nevím k jakému číslu krátkou nebo dlouhou převodovku přiřadit.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
13.4.10, 19:20 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Sadra17 píše: při 100 bys měl točit 2900ot takže máš dlouhou jako všechny 135
to vychází +- 5 km/h na tachometru
|
14.4.10, 16:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27229 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Karátek píše: A neměli dlouhou převodovku jen 136L?
136 krátkou 135 dlouhou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.4.10, 17:36 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
takže pokud bych sehnal krátkou převodovku ze 136 tak by to mělo tooreticky táhnout do kopce lépe že ??
|
14.4.10, 17:43 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Snad obráceně, ne? Slabší motor z dlouhou převodovkou se mi zdá tak trochu nesmysl.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
14.4.10, 17:43 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
J. Andrt a T. Malina Udrzba a opravy vozu favorit: favorit staly prevod rozvodovky 4,167 standartni vybava od 1.1993, zvlastni vybava od 12.1990 do 12.1992 .
3,895 standartni vybava do 12.1992
forman: 4,167 vsechny verze
pickup 4,167 vsechny verze. Staci?
Cislo mam na plose u nahonu tacha. Vypada jak vypalene laserem. 4 dlouha 3 kratka
PS: do roku 89 byly 136 s dlouhou převodovkou. Info z diskuse škoda favorit.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
14.4.10, 17:49 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
ok díky za upřesnění
|
14.4.10, 17:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
a ktorá je ktorá, pojem krátka mi vhchádza že na rovnaké otáčky prejde kratšiu vzdialenosť to je 4,16 - tá je na silu a dlhá je 3,9 s tou prejde väčšiu vzdialenosť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.4.10, 18:34 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Krátká = silná a pomalá, více se musí točit. Dlouhá = slabá, stačí trochu točit a auto jede rychleji oproti krátké převodovce při stejných otáčkách.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
14.4.10, 18:49 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Karátek píše: Krátká = silná a pomalá, více se musí točit. Dlouhá = slabá, stačí trochu točit a auto jede rychleji oproti krátké převodovce při stejných otáčkách.
jojo
ted otázka co je lepší pro provoz
na lepší spotřebu ale zas na to aby se nemuselo podřazovat moc do kopce - ikdyž je fakt že pokud stratí motor otáčky tak to nejede tak ani tak
ale pokud jedu do mírného kopečka na 3ku a z rychlostí kolem 40 km/h a cca2000 ot/min tak auto zrychluje ikdyž jedu na plyn
ale zas na druhou stranu jedu do táhlejšího kopce na 4ku podřadím na 3ku tak tak tak to vyjedu ale možná by pomohlo to kdyby se dříve podřazovalo tak asi hoodně závisí na technice jízdy ale pořád mě překvapuje to když motor má dobrou kompresi, relativně bohatou směs tak proč je to tak chcíplý do těch táhlejších kopečků
|
14.4.10, 18:57 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Do měst je lepší krátká a na dálnice dlouhá, záleží jestli potřebuješ sílu nebo rychlost, ale podle mě záleží i na motoru, dobrý motor zvládne i dlouhou převodovku bez problému.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
14.4.10, 19:14 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Karátek píše: Do měst je lepší krátká a na dálnice dlouhá, záleží jestli potřebuješ sílu nebo rychlost, ale podle mě záleží i na motoru, dobrý motor zvládne i dlouhou převodovku bez problému.
tak to máš pravdu, ted je ještě jedna velká otázka na kterou neznám ani já zatím odpověd
jak často a jak daleko budu jezdit autem když za 3 měsíce dodělám školu (do práce to budu mít jen 3 km) což není žádná dálka a autem se to nevyplatí
|
14.4.10, 19:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|