Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ako je ten olej horúci, ak je studený-hustý tak maže aj pri 100ot...
ako dlho to hodláš prevádzkovať, myslím že je to príliš zložité a ľahko sa niečo pokazí...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.4.10, 19:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Jonny píše: no ja ti neviem mne na 125ke vzdy na volnobeh kontrolka zhavila a to bol skoro 800 RPM .
nesmíš mít vylágrovanej motor
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.4.10, 19:32 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
musi prezit aspon 5 x 8 hodin chodu , potom len obcasny provoz . zlozita je len ta vacka ktora bude mat namiesto jednej vacky dve - to je jedine slabe miesto , inac sa nema co pokazit .
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
9.4.10, 19:32 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no a chladenie bude ake?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
9.4.10, 19:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jonny píše: musi prezit aspon 5 x 8 hodin chodu , potom len obcasny provoz . zlozita je len ta vacka ktora bude mat namiesto jednej vacky dve - to je jedine slabe miesto , inac sa nema co pokazit .
5x8 hod...
nedávaj tam vačky vôbec, uprav hlavu tak že na sacie venily dáš nejaké slabšie struny, namieso výfukových tam na sedlo navar nejaký plech s dierou kde bude spätný ventil...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.4.10, 19:42 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
vodou na posob ziguli - va remenici vrtula ktora chladi chladic . mozno to ani nebude treba a bude stacit len okruh bez ventilatora
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
9.4.10, 19:42 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
no, ono sa to zohrievať bude, stláčaný vzduch sa zohrieva, ak to chceš dlhodobejšie tak by som využil vodný okruh motora a chladil to nejakým ventilátorom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.4.10, 19:44 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
michal : to by mi tade uchadzalo moc tlaku , potrebujem sa dostat aspon na 8,5 atm
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
9.4.10, 19:45 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jonny píše: michal : to by mi tade uchadzalo moc tlaku , potrebujem sa dostat aspon na 8,5 atm
kadiaľ by uchádzal tlak
spätný ventil to nazad nepustí, ak to poctivo zavaríš nemá to kadiaľ fučať...
vzuch by to nasalo samé ( podtlak by pretlačil tú slabú pružinu na sacom venile ) a pri pohybe priestu hore by to išlo jedine cez ten spätný venil, záleží len ta tebe ako to všetko utesníš...
čo myslíš, ako fubgujú všetky kompresory malé aj veľké jedine na spätných veniloch...
a hlavu znížiť určite...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.4.10, 19:51 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
akoze piestovy kompresor na pieskovanie je blbost, zaoberali sme sa stym dost dlho aby sme na to prisli.....dokonca ani 3 valec Orlik, co ma 900 l/min na to nestaci.......treba sa poobhliadnut po lopatkovom alebo skrutkovom kompresore, ktory bude pohanat nejaky motor s vykonom cca 25k
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
11.4.10, 02:53 |
|
|
BeBe
Příspěvky: 35 Bydliště: Sk,BA
|
Ale da sa aj s piestovym,ide o to co chces pieskovat,pokial len niake drobnosti ako disky a pod tak na to bohate staci .Mam dvojpiestovy kompresor vzdusnik cca 200l,pistol ma spotrebu cca 300l/nim kompresor da niakych 350l/min,tlak pred pistolou 6-7 bar,isto by som stym nepieskoval mosty...no na take drobnosti ok.
Na tvojom mieste by som si pozrel,ako je robena hlava u piestoveho kompresora,je tam podla mna velky kp takze najvacsi problem bude upravit vhodne hlavu,aby vyhovovala motoru aj kompresoru,ventily na kompresore urobit ako pise Michal...
_________________ 110R,120Ls,Rapid 130
|
13.4.10, 10:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jonny píše: michal : to by mi tade uchadzalo moc tlaku , potrebujem sa dostat aspon na 8,5 atm
na tvém místě bych ten nápad s kompresorem zkusil rozchlastat, bude to méně bolestivé miloš
|
13.4.10, 11:51 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Gemini : u 120ky neni problem zvysit prietok aj na 6 kubikov / min - to je 100 l / min . s tym musis opieskovat aj tank . prietok pri profi pieskovackach pisu od 600 do 900 l . To by nemal byt pre takyto kompresor problem .
BeBe : potrebujem s tym otryskat karoseriu a potom napravy , disky , ramena ......... Takze najprv profi , potom hobby
miloš : utek od problemu k alkoholu nic nevyriesi ale nehavam si tvoju radu ako krajne riesenie
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
14.4.10, 20:23 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
a co dát místo ventilú ty ventilky jak jsou v hlavách starých kompresorú? myslím že origo ventil je dost těžkej a když ho dáš na slabou pružinu tak zústane kvúli setrvačnosti otevřenej o něco dýl než je potřeba a a když silnou tak bude mít zase odpor a nenasaje tolik vzduchu jinak osobně bych dal do obou kanálkú sací ventilky a zvětšeným otvorem na svíčku přes ventilek odváděl přetlak
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
15.4.10, 07:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
škodař píše: otvorem na svíčku přes ventilek odváděl přetlak
to je zaujímavý nápad... to znie lepšie ako moje riešenie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.4.10, 08:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|