Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 00:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 186 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další
 URU - Rapid 136 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
tak malinká aktualizace informací... spotřeba 1L/300km... kdyby plynu (toho žere 10L/100KM), tak je to nádhera, ale žere to olej :(
taky to začíná foukat do vody (jinak si nemůžu vysvětlit bordel v chladící soustavě, protože mam tu nemazací (snad HEPA) pumpu)...
takže ještě s 742.136 přezimuje a na jaře bude degradován na 135ku...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


28.9.09, 11:29
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
dneska zazimováno...

co je na jaře v plánu:
výměna motoru (KO 136 za OK 135 - už i taťka uznal že ta 136ka nejni v dobrym stavu - po cca 2 letech přesvědčování)
výměna převodovky (sp 3.9 za 4.22 :) )
kouknout konečně na žlábky u kufru - kouká tam nehezky rez :( (možná se projdu i po prazích, zadní část levýho se mi nelíbí, a zadní část pravýho zadního podběhu + kouknu kde co ještě objevim)
+ taková standardní kontrola zbytku auta...

a u 136ky se vymění se pístní sada za novou (a proč ne rovnou za větší, že jo ;) - v plánu je vrtání 77mm (takže 1340ccm - taťka vymyslel že prej 134ka) :), k tomu nějaká hezká vačka :) )

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


1.11.09, 16:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
tak jsem se dneska projel, trošku natankoval a lek se spotřeby :)
konec roku 2009:
12.9.09-15.9.09: 8.4
15.9.09-18.9.09: 8.63
18.9.09-20.9.09: 8.33
pak jednou vyjetý LPG na doraz a ktomu ježtě cca 200km na benál, takže od 20.9 do 25.9. nejde spočítat spotřebu
25.9.09-8.4.10: cca 10 / chvilku se jezdilo na benál, a auto bylo v týhle době zazimovaný
8.4.10 - 15.4.10: 11.14 :shock:


A) maj nějaký divný LPG, na který to nejede a žere
B) něco se stalo v průběhu zimování
C) moc na to šlapu
D)povolil jsem o cca 15° škrtící ventil na hadici od reduktoru do toho bazmeku nad karbem, a na 20km to sežralo tolik plynu, že to takhle zvedlo spotřebu (ale to by to teď muselo žrát přes 20L/100km)
podle mě je to kombinace možností A, B, C a D :)

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


15.4.10, 10:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
nějak mě ta 136ka přestává bavit... žere až moc paliva, žere olej, žere trochu i vodu, nejede a teď se i přehřívá... pod 2500 se přehřívá, nad 3500 se přehřívá... když jedu na pohodu, tak teplotu drží, dokud neuzná že už je čas, a pak z ničeho nic během cca 15s vyleze na doraz teploměru... takže bych to viděl minimálně na těsnění pod hlavou...
takže motor 742.136 pujde ven, a na jeho místo dočasně 742.135 kterej narozdíl od 136ky má tlaky skoro ukázkový :)
a teď druhá věc: mam k dispozici suchej 5q 4.22... měnit, nebo nechat 135ku trápit s 3.9kou? je to práce navíc, tak nějak nevim jestli měnit jenom motor, nebo to vzít načisto a dostat se na konfiguraci 135RiC (teda bez stříkačky a katu ;-) )

a jiná zajímavost: 136ka bude teda na generálku, sice nedostane písty 77mm jak jsem chtěl, ale objevila se příležitost výhodně koupit pístní sadu 76mm (přebrus favo), takže teda bude 1306ccm :) když se vynechá 0, tak číslo 136 získává novej význam :)
bez úprav hlavy by měl bejt KP kolem 9.9:1, takže se nechá jenom srovnat a bude lehce přes 10:1 :)
a až to bude zajetý, tak bych zvažoval nějakou "ostřejší" vačku

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


23.4.10, 21:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
preco radsej nedas do toho bloku naskladat fabiu ako vsetci ostatni? 8)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


23.4.10, 21:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ano je to rozumný řešení 8) :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.4.10, 21:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
darklord: když mi na to dáš finance :wink:
krom toho... blok do kterýho chci dát fabiáckou kliku mam, jenom to chce tu kliku, a potom sehnat někoho kdo mi přebrousí válce na 78mm :) jen prostě nebude mít číslo 136, ale 135 s tim že ta trojka bude zástupnej znak pro ,

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


23.4.10, 21:36
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
se 78 nepočítej to se do původní vložky nevejde :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.4.10, 21:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
kecáš... nejtenčí misto na favoválci je 79mm :) to je tlouštka stěny 0.5mm :)
trošku jiná věc je kolik toho takhle tenký místo na válci vydrží...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


23.4.10, 21:50
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
právě proto píšu že se to nevejde 0.5mm je sakra málo

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.4.10, 21:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
tak 0.5mm nejni zrovna moc, ale proč by to nemohlo chvilku vydržet?

a jak s tou převodovkou?
pro krátkou:
+
auto bude živější
tak trochu kompenzace "slabšího" motoru

-
musí se vymontovat ta dlouhá z auta (takže práce navíc)
sníží se trošku komfort při jízdě (to mě teda moc netrápí, jak neslyšim motor, tak je něco špatně)
nižší maximálka (teda teoreticky, praxe je většinou trošku jiná :) )

prostě mam se s tim prát a měnit i převodovku, jebo nechat 3.9ku?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


23.4.10, 22:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
co sa tyka prevodovky, zalezi ako a kde jazdis. a hlavne ako je na tom motor, ja som na 3.9 mal problem na 5ku udrzat 130km/h tak som zaukoloval matthesa na stavbu 4.22... ale medzitym som trochu zmenil nastavenie a teraz to v pohode na 5 zrychluje do 170km/h tak vaham ci tam davat kratku prevodovku na jazdenie, alebo len na zrazy kde sa bude blbnut (sptinty, slalom, ...), predsalen ta kratka prevodovka trochu znizi komfort na dialnic

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.4.10, 05:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
5ka a 130? to je pro Rapida zatim hodně obtížnej úkol... leda tak na 4ku vytahnout na doraz a na 5ku pomalu zpomalovat na něco kolem 110 :(
a dálnice? to je to jak tady u nás nejni? teda až na těch 8km směrem na Prahu...takže jezdim po okreskách, a kde jo jde, tam je plyn na podlaze

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


24.4.10, 06:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
no ako pises, na 4 som to roztiahol do 140 a jak som dal 5 tak to spomalovalo az niekam ku stovke, kde som zase podradil na 4... teraz uz sa to da v pohode udrzat

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.4.10, 07:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Taky jsem mel ten problem ze 130ka na petku nechtela pres 130. Ale kdyz je dobre serizena, skutecne by mela na petku udelat tech 150. Ten samej motor po par opravach udelal na 5ku 160 tacho. No.. taky sem na zadnu naprave srovnal sbihavost na minimum a odstranil Acka, to bych rekl ma taky vliv.

Se 4.22 dokaze jet celkem svizne i auto s mizernym vykonem, jako 105POWER, takze 130ka by s tim mela bejt letadlo, ale musi tocit. Kdyz konci na 4000, tak je 3.9 zlata proti tomu.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


24.4.10, 09:44
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 186 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz