Autor |
Zpráva |
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
tak malinká aktualizace informací... spotřeba 1L/300km... kdyby plynu (toho žere 10L/100KM), tak je to nádhera, ale žere to olej
taky to začíná foukat do vody (jinak si nemůžu vysvětlit bordel v chladící soustavě, protože mam tu nemazací (snad HEPA) pumpu)...
takže ještě s 742.136 přezimuje a na jaře bude degradován na 135ku...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
28.9.09, 11:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
dneska zazimováno...
co je na jaře v plánu:
výměna motoru (KO 136 za OK 135 - už i taťka uznal že ta 136ka nejni v dobrym stavu - po cca 2 letech přesvědčování)
výměna převodovky (sp 3.9 za 4.22 )
kouknout konečně na žlábky u kufru - kouká tam nehezky rez (možná se projdu i po prazích, zadní část levýho se mi nelíbí, a zadní část pravýho zadního podběhu + kouknu kde co ještě objevim)
+ taková standardní kontrola zbytku auta...
a u 136ky se vymění se pístní sada za novou (a proč ne rovnou za větší, že jo - v plánu je vrtání 77mm (takže 1340ccm - taťka vymyslel že prej 134ka) , k tomu nějaká hezká vačka )
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
1.11.09, 16:51 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
tak jsem se dneska projel, trošku natankoval a lek se spotřeby
konec roku 2009:
12.9.09-15.9.09: 8.4
15.9.09-18.9.09: 8.63
18.9.09-20.9.09: 8.33
pak jednou vyjetý LPG na doraz a ktomu ježtě cca 200km na benál, takže od 20.9 do 25.9. nejde spočítat spotřebu
25.9.09-8.4.10: cca 10 / chvilku se jezdilo na benál, a auto bylo v týhle době zazimovaný
8.4.10 - 15.4.10: 11.14
A) maj nějaký divný LPG, na který to nejede a žere
B) něco se stalo v průběhu zimování
C) moc na to šlapu
D)povolil jsem o cca 15° škrtící ventil na hadici od reduktoru do toho bazmeku nad karbem, a na 20km to sežralo tolik plynu, že to takhle zvedlo spotřebu (ale to by to teď muselo žrát přes 20L/100km)
podle mě je to kombinace možností A, B, C a D
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
15.4.10, 10:48 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
nějak mě ta 136ka přestává bavit... žere až moc paliva, žere olej, žere trochu i vodu, nejede a teď se i přehřívá... pod 2500 se přehřívá, nad 3500 se přehřívá... když jedu na pohodu, tak teplotu drží, dokud neuzná že už je čas, a pak z ničeho nic během cca 15s vyleze na doraz teploměru... takže bych to viděl minimálně na těsnění pod hlavou...
takže motor 742.136 pujde ven, a na jeho místo dočasně 742.135 kterej narozdíl od 136ky má tlaky skoro ukázkový
a teď druhá věc: mam k dispozici suchej 5q 4.22... měnit, nebo nechat 135ku trápit s 3.9kou? je to práce navíc, tak nějak nevim jestli měnit jenom motor, nebo to vzít načisto a dostat se na konfiguraci 135RiC (teda bez stříkačky a katu )
a jiná zajímavost: 136ka bude teda na generálku, sice nedostane písty 77mm jak jsem chtěl, ale objevila se příležitost výhodně koupit pístní sadu 76mm (přebrus favo), takže teda bude 1306ccm když se vynechá 0, tak číslo 136 získává novej význam
bez úprav hlavy by měl bejt KP kolem 9.9:1, takže se nechá jenom srovnat a bude lehce přes 10:1
a až to bude zajetý, tak bych zvažoval nějakou "ostřejší" vačku
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
23.4.10, 21:21 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
preco radsej nedas do toho bloku naskladat fabiu ako vsetci ostatni?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
23.4.10, 21:28 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ano je to rozumný řešení
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.4.10, 21:32 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
darklord: když mi na to dáš finance
krom toho... blok do kterýho chci dát fabiáckou kliku mam, jenom to chce tu kliku, a potom sehnat někoho kdo mi přebrousí válce na 78mm jen prostě nebude mít číslo 136, ale 135 s tim že ta trojka bude zástupnej znak pro ,
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
23.4.10, 21:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
se 78 nepočítej to se do původní vložky nevejde
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.4.10, 21:39 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
kecáš... nejtenčí misto na favoválci je 79mm to je tlouštka stěny 0.5mm
trošku jiná věc je kolik toho takhle tenký místo na válci vydrží...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
23.4.10, 21:50 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
právě proto píšu že se to nevejde 0.5mm je sakra málo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.4.10, 21:58 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
tak 0.5mm nejni zrovna moc, ale proč by to nemohlo chvilku vydržet?
a jak s tou převodovkou?
pro krátkou:
+
auto bude živější
tak trochu kompenzace "slabšího" motoru
-
musí se vymontovat ta dlouhá z auta (takže práce navíc)
sníží se trošku komfort při jízdě (to mě teda moc netrápí, jak neslyšim motor, tak je něco špatně)
nižší maximálka (teda teoreticky, praxe je většinou trošku jiná )
prostě mam se s tim prát a měnit i převodovku, jebo nechat 3.9ku?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
23.4.10, 22:11 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
co sa tyka prevodovky, zalezi ako a kde jazdis. a hlavne ako je na tom motor, ja som na 3.9 mal problem na 5ku udrzat 130km/h tak som zaukoloval matthesa na stavbu 4.22... ale medzitym som trochu zmenil nastavenie a teraz to v pohode na 5 zrychluje do 170km/h tak vaham ci tam davat kratku prevodovku na jazdenie, alebo len na zrazy kde sa bude blbnut (sptinty, slalom, ...), predsalen ta kratka prevodovka trochu znizi komfort na dialnic
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
24.4.10, 05:34 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
5ka a 130? to je pro Rapida zatim hodně obtížnej úkol... leda tak na 4ku vytahnout na doraz a na 5ku pomalu zpomalovat na něco kolem 110
a dálnice? to je to jak tady u nás nejni? teda až na těch 8km směrem na Prahu...takže jezdim po okreskách, a kde jo jde, tam je plyn na podlaze
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
24.4.10, 06:50 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no ako pises, na 4 som to roztiahol do 140 a jak som dal 5 tak to spomalovalo az niekam ku stovke, kde som zase podradil na 4... teraz uz sa to da v pohode udrzat
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
24.4.10, 07:10 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Taky jsem mel ten problem ze 130ka na petku nechtela pres 130. Ale kdyz je dobre serizena, skutecne by mela na petku udelat tech 150. Ten samej motor po par opravach udelal na 5ku 160 tacho. No.. taky sem na zadnu naprave srovnal sbihavost na minimum a odstranil Acka, to bych rekl ma taky vliv.
Se 4.22 dokaze jet celkem svizne i auto s mizernym vykonem, jako 105POWER, takze 130ka by s tim mela bejt letadlo, ale musi tocit. Kdyz konci na 4000, tak je 3.9 zlata proti tomu.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
24.4.10, 09:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|