Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi)
Autor |
Zpráva |
darklord
Příspěvky: 12490
|
Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi)
Tak, zacinam zistovat situaciu medzi elektro-mobilmi (rozumej tie riadene elektronikou, nie srobkami na karbeci) a nikde neviem najst nejaky sposob ako sa da upravovat riadiaca jednotka u Felicie MPi. Ak boh da a saky zlozi motor, rad by som skusil ozivit MPi na 1.4 ale su tam dva problemy
1- zdvihovy objem
2- casovanie vacky
tj predpokladam ze jednotka bude chciet nejaku upravu ktoru bude treba ladit podla toho ako sa to bude spravat. Z toho vyplyva ze ladenie v nejakej firme co sa tymto zaobera je z financneho hladiska nerealne. Hladam nejaky sposob ako bud upravit existujucu jednotku alebo napriklad urobit si motor-management vlastny. Nejake napady?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
Naposledy upravil darklord dne 20.4.10, 01:17, celkově upraveno 1
|
17.4.10, 22:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12490
|
no co tuneri, kde ste teraz?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
18.4.10, 02:39 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
presne toto by aj mna zaujimalo.....tuto projekt 600i, je to sice jednobod ale upravoval tam RJ ci sa naucila sama?
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
18.4.10, 06:23 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Motor excel to umí
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.4.10, 07:24 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
doma naladit jednotku není jen tak
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.4.10, 08:56 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
darklord píše: no co tuneri, kde ste teraz?
také hoci čo vie len boh,
zkus to rozchlastat nebo rozchodit miloš
|
18.4.10, 09:59 |
|
|
varok
Příspěvky: 14784 Bydliště: Havířov
|
Proč by si potom fy Excel, Cimbu apod. braly takové pálky za úpravy motorů a ŘJ, když by to šlo jednoduše i doma? Potřebná data z ŘJ umí přepočítat na jiné, které vyhovují upravenému motoru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.4.10, 14:40 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já ten excel měl víc jak před rokem, ventily se štelovaly 2O a 4O no řeknu vám nic moc, živější auto, co zde čtu tak to nahradí ubrousit palici o milimetr ale osobní zkušenost stím nemám, k tomu se vyhádří jiní mistři co stím jezdí miloš
|
18.4.10, 15:30 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12490
|
je mi jasne ze naladit to asi nebude prdel, ale zase s mojim ladenim predstihu, bohatosti a tryskovania sa tiez rypem nejak bez ladu a skladu, tak preco by som nemohol rypat aj s jednotkou, v podstate ide o to ide len sa to nerobi srobovakom & 10 klucom, ale klavesnicou od pocitaca... dat to naladit nejakej firme to ma bude stat tri vyplaty a vo finale ked sa mi to nebude pacit tak mozem znova setrit tri mesiace na dalsiu upravu...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
18.4.10, 22:38 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
vidno , ze nemas ani len ponatia co to je chiptuning......ze musis zakazdim odpojit ECU, rozsrobova, vyspajkovat EEPROM, dat do citacky, nacitat pamet, otvorit v programe mapu (ak existuje) zmenit mapu, zapisat do EEPROM, naspajkovat do ECU, poskladat, zapojit, nastartovat a odbrzdit........videl som ako toto spravil kamos 3 x po sebe a mal som dost :/
doma si mozes ladit cez pocitat programovatelnu jednotku, kde zacinas na 400 € s VEMS a koncis na 2000 € s MoTeC-om (a to nehovorim o analyzatoroch, lambde, knocku, teplomer vyfuk. plynov, co je dobre pre take ladenie mat)
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
18.4.10, 23:24 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12490
|
jasne ze nemam sajn, preto sem pisem... co sa tyka pajkovania eepromky, hadam existuju nejake patice ( obr1 obr2), ako mala stara 80286, prsote chip vlozis do patice a vyberes, nic pajkovat nemusis (urobit si novu pcb s vyberatelnou eeprom a prepajkovat prvky z originalu dokazem, naradie a know-how na taketo roboty mam, pripadne pomoze mlada ako vystudovany elektrotechnik). nemas k tvojmu popisovanemu sposobu nejake presnejsie informacie, napr aky HW a SW k tomu potrebujem, pripadne ako sa k nemu dostat atd... je dost mozne ze sa na to proste vyserem a ostanem u kraburatoru, ale chcel by som si vyskusat aj nieco nove, zatial nezname.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
18.4.10, 23:41 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
vykašli se na to a zůstaň u karburátoru. Řešení je buď nákup někým upravené "originální" ecu, kde je paměť natvrdo připájená, nebo, pokud chceš ladit a experimentovat, můžeš koupit univerzální programovatelnou jednotku a tu pak jednoduše přes dodávaný SW propojíš třeba přes USB. Všechno tohle ale stojí tolik peněz, že bys pravděpodobně šetřil déle, než tři měsíce. Ono není ani moc prdel to správně naladit s karburátorem.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
19.4.10, 00:04 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12490
|
samozrejme ze primarne budem jazdit karburator, ale ako pisem rad by som si vyskusal aj nieco nove
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
19.4.10, 01:09 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
ja sa s programovatelnou jednotkou serem uz vyse rok aj pol a stale to nemozem dokoncit, vyskytuju sa same problemy a komplikacie a to mam o tom moc moc nastudovane.....aj tento rok zacinam sezonu na karburatoroch, lebo som to vstrekovanie zase nestihol spravit....
len pekne zostan u karburatora
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
19.4.10, 08:08 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12490
|
no, tak dik za rady, zase sa musim spolahnut na mr.google
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
19.4.10, 18:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: felicia1, Google Adsense [Bot] a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|