Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.10.24, 00:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další
 Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi)
Tak, zacinam zistovat situaciu medzi elektro-mobilmi (rozumej tie riadene elektronikou, nie srobkami na karbeci) a nikde neviem najst nejaky sposob ako sa da upravovat riadiaca jednotka u Felicie MPi. Ak boh da a saky zlozi motor, rad by som skusil ozivit MPi na 1.4 ale su tam dva problemy
1- zdvihovy objem
2- casovanie vacky

tj predpokladam ze jednotka bude chciet nejaku upravu ktoru bude treba ladit podla toho ako sa to bude spravat. Z toho vyplyva ze ladenie v nejakej firme co sa tymto zaobera je z financneho hladiska nerealne. Hladam nejaky sposob ako bud upravit existujucu jednotku alebo napriklad urobit si motor-management vlastny. Nejake napady?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


Naposledy upravil darklord dne 20.4.10, 01:17, celkově upraveno 1



17.4.10, 22:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
no co tuneri, kde ste teraz?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.4.10, 02:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
presne toto by aj mna zaujimalo.....tuto projekt 600i, je to sice jednobod ale upravoval tam RJ ci sa naucila sama?

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


18.4.10, 06:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Motor excel to umí :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.4.10, 07:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
doma naladit jednotku není jen tak :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.4.10, 08:56
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
darklord píše:
no co tuneri, kde ste teraz?



také hoci čo vie len boh,


zkus to rozchlastat nebo rozchodit miloš


18.4.10, 09:59
Profil

Příspěvky: 14784
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Proč by si potom fy Excel, Cimbu apod. braly takové pálky za úpravy motorů a ŘJ, když by to šlo jednoduše i doma? Potřebná data z ŘJ umí přepočítat na jiné, které vyhovují upravenému motoru.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.4.10, 14:40
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já ten excel měl víc jak před rokem, ventily se štelovaly 2O a 4O no řeknu vám nic moc, živější auto, co zde čtu tak to nahradí ubrousit palici o milimetr ale osobní zkušenost stím nemám, k tomu se vyhádří jiní mistři co stím jezdí miloš


18.4.10, 15:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
je mi jasne ze naladit to asi nebude prdel, ale zase s mojim ladenim predstihu, bohatosti a tryskovania sa tiez rypem nejak bez ladu a skladu, tak preco by som nemohol rypat aj s jednotkou, v podstate ide o to ide len sa to nerobi srobovakom & 10 klucom, ale klavesnicou od pocitaca... dat to naladit nejakej firme to ma bude stat tri vyplaty a vo finale ked sa mi to nebude pacit tak mozem znova setrit tri mesiace na dalsiu upravu...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.4.10, 22:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
vidno , ze nemas ani len ponatia co to je chiptuning......ze musis zakazdim odpojit ECU, rozsrobova, vyspajkovat EEPROM, dat do citacky, nacitat pamet, otvorit v programe mapu (ak existuje) zmenit mapu, zapisat do EEPROM, naspajkovat do ECU, poskladat, zapojit, nastartovat a odbrzdit........videl som ako toto spravil kamos 3 x po sebe a mal som dost :/

doma si mozes ladit cez pocitat programovatelnu jednotku, kde zacinas na 400 € s VEMS a koncis na 2000 € s MoTeC-om (a to nehovorim o analyzatoroch, lambde, knocku, teplomer vyfuk. plynov, co je dobre pre take ladenie mat)

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


18.4.10, 23:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
jasne ze nemam sajn, preto sem pisem... co sa tyka pajkovania eepromky, hadam existuju nejake patice (obr1 obr2), ako mala stara 80286, prsote chip vlozis do patice a vyberes, nic pajkovat nemusis (urobit si novu pcb s vyberatelnou eeprom a prepajkovat prvky z originalu dokazem, naradie a know-how na taketo roboty mam, pripadne pomoze mlada ako vystudovany elektrotechnik). nemas k tvojmu popisovanemu sposobu nejake presnejsie informacie, napr aky HW a SW k tomu potrebujem, pripadne ako sa k nemu dostat atd... je dost mozne ze sa na to proste vyserem a ostanem u kraburatoru, ale chcel by som si vyskusat aj nieco nove, zatial nezname.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.4.10, 23:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
vykašli se na to a zůstaň u karburátoru. Řešení je buď nákup někým upravené "originální" ecu, kde je paměť natvrdo připájená, nebo, pokud chceš ladit a experimentovat, můžeš koupit univerzální programovatelnou jednotku a tu pak jednoduše přes dodávaný SW propojíš třeba přes USB. Všechno tohle ale stojí tolik peněz, že bys pravděpodobně šetřil déle, než tři měsíce. Ono není ani moc prdel to správně naladit s karburátorem.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


19.4.10, 00:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
samozrejme ze primarne budem jazdit karburator, ale ako pisem rad by som si vyskusal aj nieco nove :oops:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.4.10, 01:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
ja sa s programovatelnou jednotkou serem uz vyse rok aj pol a stale to nemozem dokoncit, vyskytuju sa same problemy a komplikacie a to mam o tom moc moc nastudovane.....aj tento rok zacinam sezonu na karburatoroch, lebo som to vstrekovanie zase nestihol spravit....

len pekne zostan u karburatora

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


19.4.10, 08:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
no, tak dik za rady, zase sa musim spolahnut na mr.google :?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.4.10, 18:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz