Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Seřizování ventilů u fáva 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek Seřizování ventilů u fáva
Zdravím všechny majstry. Už před asi 14ti dny jsem si vyměňoval rozvody na fáčku. Dodělal jsem to bohužel až včera, protože se mi pořád něco sralo. Hold dělal jsem to poprvé a naučit se to musím. Navíc nebyl moc čas, tak denně asi hoďku nebo dvě v garáži. Proto mi to trvalo tak dlouho. Nyní k problému. Po výměně rozvodů už není slyšet ten hnusný chrastivý zvuk na volnoběh. Jen to u prsou nádherně šumí, což jsem rád. Jen mi hrozně mlátí ventily a tady je ten problém. Když venku není ještě těch 20°C tudíž motor nemá takovou teplotu. Jak měříte, že má motor 20°C, plus mínus? Nějakým přídavným teploměrem? Mám multimetr, který umí měřit i teplotu, šlo by to i tím? Vůle mám mít u sacích ventilů 0,25mm a výfukových 0,20mm. Když mám upravovaný motor a jsou asi tvrdší pružiny, nemusí se nastavovat jiné vůle na ventilech?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.4.10, 12:38
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Imho pár stupňů plusmínus nevadí.


17.4.10, 13:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Andrt dokonce píše o nastavování ventilů při teplotách -4 ~ +20°C.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.4.10, 14:01
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ano, ale v knížce mám napsané 20°C plus mínus, tak jsem to bral takhle. Já jsem před chvílí nastavil ventily podle knížky. Sací 0,25mm a výfukové 0,20mm, ale stejně se mi to zdá pořád hlučné. Vždyť, když jsou dobře seštelované ventily, tak nejsou skoro vůbec slyšet, ne? U mě to mlatí hrozně. I když po seštelování se to trošku zlepšilo, pořád je to docela hlučné.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.4.10, 15:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
a máš výfuckové oceľ a sacie hliník :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.4.10, 19:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
nene, musíš kontaktovat čepka a ten ti řekne, co tam máš za vačku a k tomu jsou určený seřizovací vůle za tepla (možná i za studena)...tim to bude, jak to seřídíš, bude klid :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.4.10, 21:16
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jestli tam na ventilech nastavíš čerrta dábla tak ti to nebude hrozně mlátit,

si asi pleteš detonace s vůlema, těma rozvoda jsi dojebal předstih miloš :wink:


17.4.10, 21:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
u BMM musíš při nastavení 1 válce do HU mit palec rozdělovače namířenej na důlek na rozdělovači, jestli to máš jinak, máš rozhozenej předstih, jestli to máš dobře, kontaktuj motor - excel, protože nevěřim, že bys tam měl origo 254/254 vačku :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.4.10, 21:52
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Základní předstih jsem nastavil podle knížky. Zbytek si donastaví jednotka, ne? Co jsem tady a na netu četl, tak Čepek dává vačku 265/258°, jakou mám ale doopravdy nevím. Čepek mi ale sdělil jen všeobecné informace, jestli u nich byl motor upravován a co, ale ne konkrétní čísla. Na maily mi neodpovídá. Jednou jsem mu dokonce volal, prý mi odpoví na mail, ale vysral se na mě!

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


Naposledy upravil varok dne 18.4.10, 14:41, celkově upraveno 1



18.4.10, 05:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no já sem mu jen tak mezi řečí psal meila a druhej den jsem tam měl odpověď...napiš mu, že máš upravu tu a tu, jesi tam je nějaký číslo, to mu taky napiš a že potřebuješ zjistit, co tam je za vačku a její seřizovací vůle na ventily a on se ozve :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.4.10, 08:55
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
No Ondro. Když jsem mu psal kdysy, jestli byl u nich motor upravován, napsal mi že ano a co všechno bylo s motorem dělané, ale všeobecně. Teď jsem mu psal asi 5 mailů za asi poslední půlrok, ale neozval se mi. Jednou jsem mu i volal, to byl ale prý na dovolené v itálii. Slíbil mi, že když mu pošlu mail, tak že mi odpoví. Vykašlal se na mě. Dnes jsem mu volal, to byl prý s dětmi venku. Prý mu mám cinknout přes týden, tak uvidím.
Podobnou vačku má myslím i Tuner 2, ne? Myslíš prosím tě, že by nevěděl? Má ale zase jiný motor, tak nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.4.10, 14:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
nevim, co tam máš za vačku, určitě nemá jen jednu ;)...zavolej mu a uvidíš

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.4.10, 15:47
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Teď jsem se díval v garáži na auto Tunera2. Má tam vačku 265/258°. Má napsané vůle 0,35 a 0,45mm. Jestli mám taky takovou vačku, tak to je obrovský rozdíl oproti tomu, jak to mám teď nastavené :shock: Zítra zkusím tedy zavolat tomu p. Čepkovy, snad mi odpoví a zase se na mě nevysere.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.4.10, 16:16
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo ale ty vůle sou za tepla ne ? :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.4.10, 18:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Pozor na to!!!! Pokud někdo na upravenej motor uvádí ventilové vůle 0,30 a víc tak ve většině případech to jsou ventilové vůle na motoru ohřátém na provozní teplotu (alespoň cca 60 stupňů teplota oleje) Jinak rozdíl to v podstatě není až tak velkej protože když na studeným naladíš ventilovou vůli 0,20 a motor ohřeješ a potom změřiš znovu ventilovou vůli na teplým tak bude ta vůle někde kolem hodnoty 0,30-0,40

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


18.4.10, 18:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz