Seřizování ventilů u fáva
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Seřizování ventilů u fáva
Zdravím všechny majstry. Už před asi 14ti dny jsem si vyměňoval rozvody na fáčku. Dodělal jsem to bohužel až včera, protože se mi pořád něco sralo. Hold dělal jsem to poprvé a naučit se to musím. Navíc nebyl moc čas, tak denně asi hoďku nebo dvě v garáži. Proto mi to trvalo tak dlouho. Nyní k problému. Po výměně rozvodů už není slyšet ten hnusný chrastivý zvuk na volnoběh. Jen to u prsou nádherně šumí, což jsem rád. Jen mi hrozně mlátí ventily a tady je ten problém. Když venku není ještě těch 20°C tudíž motor nemá takovou teplotu. Jak měříte, že má motor 20°C, plus mínus? Nějakým přídavným teploměrem? Mám multimetr, který umí měřit i teplotu, šlo by to i tím? Vůle mám mít u sacích ventilů 0,25mm a výfukových 0,20mm. Když mám upravovaný motor a jsou asi tvrdší pružiny, nemusí se nastavovat jiné vůle na ventilech?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.4.10, 12:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Imho pár stupňů plusmínus nevadí.
|
17.4.10, 13:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Andrt dokonce píše o nastavování ventilů při teplotách -4 ~ +20°C.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.4.10, 14:01 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Ano, ale v knížce mám napsané 20°C plus mínus, tak jsem to bral takhle. Já jsem před chvílí nastavil ventily podle knížky. Sací 0,25mm a výfukové 0,20mm, ale stejně se mi to zdá pořád hlučné. Vždyť, když jsou dobře seštelované ventily, tak nejsou skoro vůbec slyšet, ne? U mě to mlatí hrozně. I když po seštelování se to trošku zlepšilo, pořád je to docela hlučné.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.4.10, 15:39 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
a máš výfuckové oceľ a sacie hliník
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.4.10, 19:10 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
nene, musíš kontaktovat čepka a ten ti řekne, co tam máš za vačku a k tomu jsou určený seřizovací vůle za tepla (možná i za studena)...tim to bude, jak to seřídíš, bude klid
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.4.10, 21:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jestli tam na ventilech nastavíš čerrta dábla tak ti to nebude hrozně mlátit,
si asi pleteš detonace s vůlema, těma rozvoda jsi dojebal předstih miloš
|
17.4.10, 21:29 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
u BMM musíš při nastavení 1 válce do HU mit palec rozdělovače namířenej na důlek na rozdělovači, jestli to máš jinak, máš rozhozenej předstih, jestli to máš dobře, kontaktuj motor - excel, protože nevěřim, že bys tam měl origo 254/254 vačku
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.4.10, 21:52 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Základní předstih jsem nastavil podle knížky. Zbytek si donastaví jednotka, ne? Co jsem tady a na netu četl, tak Čepek dává vačku 265/258°, jakou mám ale doopravdy nevím. Čepek mi ale sdělil jen všeobecné informace, jestli u nich byl motor upravován a co, ale ne konkrétní čísla. Na maily mi neodpovídá. Jednou jsem mu dokonce volal, prý mi odpoví na mail, ale vysral se na mě!
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Naposledy upravil varok dne 18.4.10, 14:41, celkově upraveno 1
|
18.4.10, 05:30 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no já sem mu jen tak mezi řečí psal meila a druhej den jsem tam měl odpověď...napiš mu, že máš upravu tu a tu, jesi tam je nějaký číslo, to mu taky napiš a že potřebuješ zjistit, co tam je za vačku a její seřizovací vůle na ventily a on se ozve
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.4.10, 08:55 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
No Ondro. Když jsem mu psal kdysy, jestli byl u nich motor upravován, napsal mi že ano a co všechno bylo s motorem dělané, ale všeobecně. Teď jsem mu psal asi 5 mailů za asi poslední půlrok, ale neozval se mi. Jednou jsem mu i volal, to byl ale prý na dovolené v itálii. Slíbil mi, že když mu pošlu mail, tak že mi odpoví. Vykašlal se na mě. Dnes jsem mu volal, to byl prý s dětmi venku. Prý mu mám cinknout přes týden, tak uvidím.
Podobnou vačku má myslím i Tuner 2, ne? Myslíš prosím tě, že by nevěděl? Má ale zase jiný motor, tak nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.4.10, 14:48 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
nevim, co tam máš za vačku, určitě nemá jen jednu ...zavolej mu a uvidíš
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.4.10, 15:47 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Teď jsem se díval v garáži na auto Tunera2. Má tam vačku 265/258°. Má napsané vůle 0,35 a 0,45mm. Jestli mám taky takovou vačku, tak to je obrovský rozdíl oproti tomu, jak to mám teď nastavené Zítra zkusím tedy zavolat tomu p. Čepkovy, snad mi odpoví a zase se na mě nevysere.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.4.10, 16:16 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo ale ty vůle sou za tepla ne ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.4.10, 18:28 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Pozor na to!!!! Pokud někdo na upravenej motor uvádí ventilové vůle 0,30 a víc tak ve většině případech to jsou ventilové vůle na motoru ohřátém na provozní teplotu (alespoň cca 60 stupňů teplota oleje) Jinak rozdíl to v podstatě není až tak velkej protože když na studeným naladíš ventilovou vůli 0,20 a motor ohřeješ a potom změřiš znovu ventilovou vůli na teplým tak bude ta vůle někde kolem hodnoty 0,30-0,40
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
18.4.10, 18:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|