kupa Škoda Octavia 1.8 T RS + LPG
kupa Škoda Octavia 1.8 T RS + LPG
Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No jo ale co vím od dvou lidí kteří mají tuhle slabší tak to žere pomalu stejně jak RS
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
8.5.10, 18:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Žrát to bude stejně, ale máš zde pohon 4x4 a lepší podvozek.
|
8.5.10, 18:37 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Vezmu to popořadě:
Flek na dveřích je od potu u někoho docela běžná věc kor na bílé a jde to vyčistit.
Prosezená látka na těchto km je běžná. Nemělo by to sice být, ale kde kdo dnes nosí na zadku nejtů jak nasráno tak to hold škube látky.
Flek u spolujezdce je od bot poměrně častý jev u bílé jistě bude vyčistit.
Pohled ze předu mi napovídá, že je po nehodě. PP světlo nesedí s blinkrem a s nárazníkem a natož s kapotou. Další zvláštností je svařovaný filtrbox spolu s extrémně dobrým vzhledem příčky před chladičem a výborný stav chladiče což při tomto nájezdu je dosti nepravděpodobné, že by neměl sekance od kamínků. Motor je čistý což by mohlo být známkou výěny krytu, protože podle zaprasení introše pochybuji, že se o něj někdo staral. Levý domek tlumiče nenese známky deformace, ale to neznameá, že to není dobře vyrovnáno a dotmeleno.
Prahy jsou podle mě způsobeny pádem někde do příkopu a následným taháním ven což by mohlo vysvětlit i nesezení předku kvuli výměně některých dílů.
Z fotek kvůli jejich poměrně velké nekvalitě není víc poznat.
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
8.5.10, 18:49 |
|
|
drak1234
Příspěvky: 18
|
co sa tika necistot,skrabancov v interieri a vysedenych sedaciek ja si myslim ze pri 9rocnom aute je to bezne vsak nie je nove...
ked som telefonoval s majitelom pital som sa na tu prvu stranu tak tam bola utrhnuta smerovka a liznuty blatnik takze bola vymena ale svetlo nebolo menene a tie prahy mi nedokazal vysvetlit ze to tak doviezol z Nemecka
a ten airbox on pilil koli sportovej hruske-no dili co uz
ale velmi Vam dakujem za postrehy ktore som si nevsimol ale kazdopadne zajtra ho idem aspon omrknut mam to niakych 100km a po ceste mam vyhladnuteho kombika. Este raz dakujem
_________________ LPG 9,2 L/100km
|
8.5.10, 19:29 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Dallen píše: Žrát to bude stejně, ale máš zde pohon 4x4 a lepší podvozek.
4x4 neji žádná extra výhoda leda že bys bydlel na horách
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
8.5.10, 20:47 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Naprostý nesmysl. Auto s pohonem 4x4 se chová na jakémkoliv povrchu mnohem lépe než pouze předkolka, sníh také padá všude a nejen na horách, takže v zimě je to také obrovská pomoc, zlepšuje se adheze ma kluzkém povrchu, auto má lepší akceleraci, mnohem lepší podvozek. Spotřeba oproti předokolkám je prakticky stejná rozdíl je za normálních podmínek tak 0.2-0.5l a když člověk potřebuje tak mu občas čtyřhrab zachrání prdel.
Musím říct, že po mojich zkušenostech bych třeba oktávku jinou než 4x4 nekoupil (hlavně kvůli prehistorické zadní klikové nápravě, která je neduhem 90% předokolek).
Až budeš mít někdy možnost na sněhu, nebo sajrajtu porovnat 4x4 s předním náhonem při průjezdu zatáčkou vyší rychlostí tak uvidíš jaký je ten rozdíl.
|
8.5.10, 21:19 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
o čem to mluvíš Dallen? Tohle je HALDEX 3 generace ne quattro a ani 4motion tohle je pernamentní 2x4 a v případě maléru se připne zadek, ale u chrocht docela rád kope tak bych to radši neriskoval.
Edit: Bylo mi to trošku dovysvětleno a koukám, že jsem to špatně napsal. Myslel jsem pohonem quattro a 4motion pernamentní náhony nikoli hladexi za ně vydávané. TO kopání myslím u neudržovaného haldexu jinak to připíná bez kopání pokud to je v cajku.
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
Naposledy upravil Josef.Radocha dne 9.5.10, 09:34, celkově upraveno 1
|
8.5.10, 23:38 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nechce se mi nad tím autem bádat ale jen k 1.8 vím že když došlo k LPG tak váfukové potrubí je k motoru přišroubováno hadicemi a páskou jak dojde k výbuchu je dojeto i na benál hadice uletí,
jinak dělám jednoho superba l.8 turbo LPG a to je pila jak prase jak začne být slyšet turbo připadám si jak při startu na měsíc
miloš
|
9.5.10, 09:24 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ty rychlý fára umí hodně ocenit benga nad devadesát v obci na místě 12 bodou
12 bodou ivan krajíček a miloš slováček
|
9.5.10, 09:30 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Josef Radocha: Napsal si to trocha špatně. V O1 je haldex první generace který jak si napsal je 4x2 při protočení předních kol o více jak 10% dochází k připojení zadní nápravy. Novější systémy haldex už mají i jiné priority pro připojování a ráz při připojeni není tak moc cítit, protože se přenáší (např. u haldex 2=OII před fl) na zadní nápravu pořád něco málo (kolem 5%). Systém haldex se používá u 90% všech SUV, Crossover atd. takže se nachází taky např. v vw touareg, audi q7, škoda yeti, volvo xc90 adt. Je už více než 10 ti letý ověřený. Starý (haldex 1) trpěl neduhem, že při připojení ve velké rychlosti se mohl stát z nedotáčivého smyku přetáčivý, ale toto platí pouze při absenci ESP. Když je auto vybaveno ESP a 4x4 tak si dovolím tvrdit, že rozdíl oproti obyčejné předokolce bez esp a 4x4 je opravdu hodně veliký.
Jinak ujasnění pojmů:
4motion je označování 4x4 u VW, je to také klasický náhon pomocí spojky haldex!
Pro stálý náhon obou náprav je používán systém torsen jsou označovány znakem syncro, tento systém je lepší co se týče vlastností 4x4, ale má mnohem větší spotřebu, je složitější (3 dif) lepší je využít systém awd subaru.
Quattro- označení audi pro auta 4x4, audi takto označuje, ale auta i se systémem haldex (a4,a6,q5 atd..) i se systémem náhonu všech kol (např. starý audi allroad).
Je samozřejmé, že 4x4 není pro každého, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že po naježdění pár kiláku v zimě bych už do ničeho jiného nešel. Haldex je občas kritizovaný za to, že se připojuje pouze zadní náprava, ale kdo potřebuje jezdit po meště s náhonem 4x4, kdo potřebuje mít náhon 4x4 při 130 na dálnici atd.. Samozřejmně auto s haldex spojkou není teréní auto tak jak si dost lidí myslí, ale dokáže nabídnout oproti klasickým verzím o hodně víc a nestojí to ani moc peněz.
|
9.5.10, 10:13 |
|
|
hany26
Ignorant pravidel
Příspěvky: 1193 Bydliště: Úpatí Železných Hor
|
cena
ceny aut jsou dnes uplně někde jinde,ten majitel za to chce nesmysl.jediné co je na tom autě zajímavého je tuším 6q ale jinak je to o ničem.připlácet nehorázný prachy za sedačky lepší budíky ,a výbavu co sestejně sere.Když se koupí normální koktavie dáš do ní 6q koupíš sport sedačky a necháš ji načipovat tak se dostaneš na podobný peníze ale máš to všechno udělanýi s motorem sport podvozkem atd. mám za sebou rozhodování taky s RS ale fabii a dal jsem si na čas.majitel nejdřív tlačil na pilu ale když auto stálo ještě pul roku na stejném místě a zjistil jsem si co do toho stojí jen blbá žárovka a dostupnost specifických dílů na to je tragická za nesmyslný peníze.muuj názor NEBRAT, nebo max do 90 000,- teda v českejch
_________________ Postarší motorista 2 kategorie.
Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. - J.A.Komenský
|
9.5.10, 10:27 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
co se mi třeba vůbec nelíbí že když chci prezentovat výkon 215 koní, v kombinaci s LPG to je taková naleštěná bída LPG je spravidla punc korunkářů co do auta moc neinvestují tankoval jsem nějaký rok i LPG tak něco o tom vím
pokud chce někdo využívat výkon 215 koní mělby si zjistit co stojí výměna keramické spojky, kolik stojí oprava nebo druhá převodovka,poloosy, brzdy cimrmany a podobné, no a pak si vzít výpis konta a pročíst stánky vlastních vkladních knížek miloš
|
9.5.10, 10:45 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: cena
hany26 píše: ceny aut jsou dnes uplně někde jinde,ten majitel za to chce nesmysl.jediné co je na tom autě zajímavého je tuším 6q ale jinak je to o ničem.připlácet nehorázný prachy za sedačky lepší budíky ,a výbavu co sestejně sere.Když se koupí normální koktavie dáš do ní 6q koupíš sport sedačky a necháš ji načipovat tak se dostaneš na podobný peníze ale máš to všechno udělanýi s motorem sport podvozkem atd. mám za sebou rozhodování taky s RS ale fabii a dal jsem si na čas.majitel nejdřív tlačil na pilu ale když auto stálo ještě pul roku na stejném místě a zjistil jsem si co do toho stojí jen blbá žárovka a dostupnost specifických dílů na to je tragická za nesmyslný peníze.muuj názor NEBRAT, nebo max do 90 000,- teda v českejch
přesně tak...
ty cenový rozdíly mezi škodovkou, co má vzadu RS a co ten znak nemá je dost odlišnej...RS se mi hrozně líbí, ale spíš si koupim obyč auto a to křidýlko a nárazník si tam koupim potom...bílý sedačky jsou dost nepraktický a 3ramenej volant si dneska už seženeš taky kdekoli, protože ho má v serii každej seat
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.5.10, 21:16 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
kamarád si pořizoval před třemi roky O I, stála ho 120k, najeto měla myslím 70tkm, 92kw benzín. nejyvšší výbava, atd. , ale nejlepší na tom byl majitel, co řekl, že vše ok, top stav, asi jako každý....měl sebou díky bohu mechanika, co jede škodovky, hlavně felicie a oktávky, a pochopitelně přišel na výměnu téměř komplet předku, sedaček, palubky....tak majitel začal, že teda trochu sjel do příkopu....nakonec se dozvěděl, že auto bylo trefený snad autobusem, celej předek urvanej, a všehno pěkně zakrytý, předek byl z jinýho auta.....heslo TOp stav, to je dneska pro chudáky, co si nedají pět a pět, u nás v rodině jsme jednou tu chybu udělali, že se dalo na doporučení prodejce......nikdo, kdo auto prodává, snad nechce srazit cenu. Dneska se vyplatí při těch částkách zaplatit pár tisíců narch, aby člověk skutečně věděl, jaká je minulost.
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
10.5.10, 13:11 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Já zase moc neodsuzuju opravený bouračky...pro mě je rozhodující aktuální stav a ten může být po kvalitní opravě lepší, než u některých nebouraných, ale opotřebených zanedbaných kusů.
|
10.5.10, 13:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|