Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 21:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 kupa Škoda Octavia 1.8 T RS + LPG 

kupit ci nekupit
Anketa končí za 27.5.10, 21:11
ano 22%  22%  [ 5 ]
mozno 4%  4%  [ 1 ]
nie 74%  74%  [ 17 ]
Celkem hlasů : 23

 kupa Škoda Octavia 1.8 T RS + LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No jo ale co vím od dvou lidí kteří mají tuhle slabší tak to žere pomalu stejně jak RS

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


8.5.10, 18:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
Žrát to bude stejně, ale máš zde pohon 4x4 a lepší podvozek.


8.5.10, 18:37
Profil
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
Vezmu to popořadě:

Flek na dveřích je od potu u někoho docela běžná věc kor na bílé a jde to vyčistit.
Prosezená látka na těchto km je běžná. Nemělo by to sice být, ale kde kdo dnes nosí na zadku nejtů jak nasráno tak to hold škube látky.
Flek u spolujezdce je od bot poměrně častý jev u bílé jistě bude vyčistit.
Pohled ze předu mi napovídá, že je po nehodě. PP světlo nesedí s blinkrem a s nárazníkem a natož s kapotou. Další zvláštností je svařovaný filtrbox spolu s extrémně dobrým vzhledem příčky před chladičem a výborný stav chladiče což při tomto nájezdu je dosti nepravděpodobné, že by neměl sekance od kamínků. Motor je čistý což by mohlo být známkou výěny krytu, protože podle zaprasení introše pochybuji, že se o něj někdo staral. Levý domek tlumiče nenese známky deformace, ale to neznameá, že to není dobře vyrovnáno a dotmeleno.
Prahy jsou podle mě způsobeny pádem někde do příkopu a následným taháním ven což by mohlo vysvětlit i nesezení předku kvuli výměně některých dílů.

Z fotek kvůli jejich poměrně velké nekvalitě není víc poznat.

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


8.5.10, 18:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Příspěvek 
co sa tika necistot,skrabancov v interieri a vysedenych sedaciek ja si myslim ze pri 9rocnom aute je to bezne vsak nie je nove...
ked som telefonoval s majitelom pital som sa na tu prvu stranu tak tam bola utrhnuta smerovka a liznuty blatnik takze bola vymena ale svetlo nebolo menene a tie prahy mi nedokazal vysvetlit ze to tak doviezol z Nemecka
a ten airbox on pilil koli sportovej hruske-no dili co uz
ale velmi Vam dakujem za postrehy ktore som si nevsimol ale kazdopadne zajtra ho idem aspon omrknut mam to niakych 100km a po ceste mam vyhladnuteho kombika. Este raz dakujem

_________________
LPG 9,2 L/100km


8.5.10, 19:29
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Dallen píše:
Žrát to bude stejně, ale máš zde pohon 4x4 a lepší podvozek.


4x4 neji žádná extra výhoda leda že bys bydlel na horách

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.5.10, 20:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
:roll: Naprostý nesmysl. Auto s pohonem 4x4 se chová na jakémkoliv povrchu mnohem lépe než pouze předkolka, sníh také padá všude a nejen na horách, takže v zimě je to také obrovská pomoc, zlepšuje se adheze ma kluzkém povrchu, auto má lepší akceleraci, mnohem lepší podvozek. Spotřeba oproti předokolkám je prakticky stejná rozdíl je za normálních podmínek tak 0.2-0.5l a když člověk potřebuje tak mu občas čtyřhrab zachrání prdel.
Musím říct, že po mojich zkušenostech bych třeba oktávku jinou než 4x4 nekoupil (hlavně kvůli prehistorické zadní klikové nápravě, která je neduhem 90% předokolek).
Až budeš mít někdy možnost na sněhu, nebo sajrajtu porovnat 4x4 s předním náhonem při průjezdu zatáčkou vyší rychlostí tak uvidíš jaký je ten rozdíl.


8.5.10, 21:19
Profil
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
o čem to mluvíš Dallen? Tohle je HALDEX 3 generace ne quattro a ani 4motion tohle je pernamentní 2x4 a v případě maléru se připne zadek, ale u chrocht docela rád kope tak bych to radši neriskoval.

Edit: Bylo mi to trošku dovysvětleno a koukám, že jsem to špatně napsal. Myslel jsem pohonem quattro a 4motion pernamentní náhony nikoli hladexi za ně vydávané. TO kopání myslím u neudržovaného haldexu jinak to připíná bez kopání pokud to je v cajku.

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


Naposledy upravil Josef.Radocha dne 9.5.10, 09:34, celkově upraveno 1



8.5.10, 23:38
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
nechce se mi nad tím autem bádat ale jen k 1.8 vím že když došlo k LPG tak váfukové potrubí je k motoru přišroubováno hadicemi a páskou jak dojde k výbuchu je dojeto i na benál hadice uletí,
jinak dělám jednoho superba l.8 turbo LPG a to je pila jak prase jak začne být slyšet turbo připadám si jak při startu na měsíc
:D miloš


9.5.10, 09:24
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ty rychlý fára umí hodně ocenit benga nad devadesát v obci na místě 12 bodou

12 bodou ivan krajíček a miloš slováček :oops:


9.5.10, 09:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
Josef Radocha: Napsal si to trocha špatně. V O1 je haldex první generace který jak si napsal je 4x2 při protočení předních kol o více jak 10% dochází k připojení zadní nápravy. Novější systémy haldex už mají i jiné priority pro připojování a ráz při připojeni není tak moc cítit, protože se přenáší (např. u haldex 2=OII před fl) na zadní nápravu pořád něco málo (kolem 5%). Systém haldex se používá u 90% všech SUV, Crossover atd. takže se nachází taky např. v vw touareg, audi q7, škoda yeti, volvo xc90 adt. Je už více než 10 ti letý ověřený. Starý (haldex 1) trpěl neduhem, že při připojení ve velké rychlosti se mohl stát z nedotáčivého smyku přetáčivý, ale toto platí pouze při absenci ESP. Když je auto vybaveno ESP a 4x4 tak si dovolím tvrdit, že rozdíl oproti obyčejné předokolce bez esp a 4x4 je opravdu hodně veliký.
Jinak ujasnění pojmů:
4motion je označování 4x4 u VW, je to také klasický náhon pomocí spojky haldex!
Pro stálý náhon obou náprav je používán systém torsen jsou označovány znakem syncro, tento systém je lepší co se týče vlastností 4x4, ale má mnohem větší spotřebu, je složitější (3 dif) lepší je využít systém awd subaru.
Quattro- označení audi pro auta 4x4, audi takto označuje, ale auta i se systémem haldex (a4,a6,q5 atd..) i se systémem náhonu všech kol (např. starý audi allroad).

Je samozřejmé, že 4x4 není pro každého, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že po naježdění pár kiláku v zimě bych už do ničeho jiného nešel. Haldex je občas kritizovaný za to, že se připojuje pouze zadní náprava, ale kdo potřebuje jezdit po meště s náhonem 4x4, kdo potřebuje mít náhon 4x4 při 130 na dálnici atd.. Samozřejmně auto s haldex spojkou není teréní auto tak jak si dost lidí myslí, ale dokáže nabídnout oproti klasickým verzím o hodně víc a nestojí to ani moc peněz.


9.5.10, 10:13
Profil
Ignorant pravidel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1193
Bydliště: Úpatí Železných Hor
Příspěvek cena
ceny aut jsou dnes uplně někde jinde,ten majitel za to chce nesmysl.jediné co je na tom autě zajímavého je tuším 6q ale jinak je to o ničem.připlácet nehorázný prachy za sedačky lepší budíky ,a výbavu co sestejně sere.Když se koupí normální koktavie dáš do ní 6q koupíš sport sedačky a necháš ji načipovat tak se dostaneš na podobný peníze ale máš to všechno udělanýi s motorem sport podvozkem atd. mám za sebou rozhodování taky s RS ale fabii a dal jsem si na čas.majitel nejdřív tlačil na pilu ale když auto stálo ještě pul roku na stejném místě a zjistil jsem si co do toho stojí jen blbá žárovka a dostupnost specifických dílů na to je tragická za nesmyslný peníze.muuj názor NEBRAT, nebo max do 90 000,- teda v českejch

_________________
Postarší motorista 2 kategorie.

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. - J.A.Komenský


9.5.10, 10:27
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
co se mi třeba vůbec nelíbí že když chci prezentovat výkon 215 koní, v kombinaci s LPG to je taková naleštěná bída LPG je spravidla punc korunkářů co do auta moc neinvestují tankoval jsem nějaký rok i LPG tak něco o tom vím

pokud chce někdo využívat výkon 215 koní mělby si zjistit co stojí výměna keramické spojky, kolik stojí oprava nebo druhá převodovka,poloosy, brzdy cimrmany a podobné, no a pak si vzít výpis konta a pročíst stánky vlastních vkladních knížek :oops: miloš


9.5.10, 10:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: cena
hany26 píše:
ceny aut jsou dnes uplně někde jinde,ten majitel za to chce nesmysl.jediné co je na tom autě zajímavého je tuším 6q ale jinak je to o ničem.připlácet nehorázný prachy za sedačky lepší budíky ,a výbavu co sestejně sere.Když se koupí normální koktavie dáš do ní 6q koupíš sport sedačky a necháš ji načipovat tak se dostaneš na podobný peníze ale máš to všechno udělanýi s motorem sport podvozkem atd. mám za sebou rozhodování taky s RS ale fabii a dal jsem si na čas.majitel nejdřív tlačil na pilu ale když auto stálo ještě pul roku na stejném místě a zjistil jsem si co do toho stojí jen blbá žárovka a dostupnost specifických dílů na to je tragická za nesmyslný peníze.muuj názor NEBRAT, nebo max do 90 000,- teda v českejch


přesně tak...

ty cenový rozdíly mezi škodovkou, co má vzadu RS a co ten znak nemá je dost odlišnej...RS se mi hrozně líbí, ale spíš si koupim obyč auto a to křidýlko a nárazník si tam koupim potom...bílý sedačky jsou dost nepraktický a 3ramenej volant si dneska už seženeš taky kdekoli, protože ho má v serii každej seat :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.5.10, 21:16
Profil ICQ

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek 
kamarád si pořizoval před třemi roky O I, stála ho 120k, najeto měla myslím 70tkm, 92kw benzín. nejyvšší výbava, atd. , ale nejlepší na tom byl majitel, co řekl, že vše ok, top stav, asi jako každý....měl sebou díky bohu mechanika, co jede škodovky, hlavně felicie a oktávky, a pochopitelně přišel na výměnu téměř komplet předku, sedaček, palubky....tak majitel začal, že teda trochu sjel do příkopu....nakonec se dozvěděl, že auto bylo trefený snad autobusem, celej předek urvanej, a všehno pěkně zakrytý, předek byl z jinýho auta.....heslo TOp stav, to je dneska pro chudáky, co si nedají pět a pět, u nás v rodině jsme jednou tu chybu udělali, že se dalo na doporučení prodejce......nikdo, kdo auto prodává, snad nechce srazit cenu. Dneska se vyplatí při těch částkách zaplatit pár tisíců narch, aby člověk skutečně věděl, jaká je minulost.

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


10.5.10, 13:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
Já zase moc neodsuzuju opravený bouračky...pro mě je rozhodující aktuální stav a ten může být po kvalitní opravě lepší, než u některých nebouraných, ale opotřebených zanedbaných kusů.


10.5.10, 13:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz