Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 17:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další
 Škoda Octavia1 nebo Fabia1 a jaký motor? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
Nevím který tj, ale tne výkonější.


8.5.10, 19:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
1,4i. Je to německý VW motor.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.5.10, 19:26
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
Příspěvek 
1.4 MPI je asi dost zastaralý tuším, 1.4 i je lepší. 1.4i je německý a odkud je 1.4 MPi? Super je prý 1.4i, 16V, 55kW, ale moc jich není.


8.5.10, 19:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
1,4Mpi je starý známý škodovácký motor původně z 1000MB. :) 55kW jsem jezdil, táhnul celkem slušně, ale spotřeba tomu dost odpovídala.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


Naposledy upravil gokralik dne 8.5.10, 22:39, celkově upraveno 1



8.5.10, 20:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Octavia 27 píše:
Super je prý 1.4i, 16V, 55kW, ale moc jich není.

Nevím, kde hledáš. Např. v Plzni u Štádlera mají snad pokaždé nějakou. Když jsem tam byl v zimě na servisu, měli tam asi 3, teď mají v nabídce 4. A nějaké mladší s 63kW.
SDi má kolega a a jezdí kolem 4/100. Ale výkon bídný. Parametry má horší než 1,4 55kW
S 16V 55kW mam za 2 roky průměrnou spotřebu 6,3/100

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


8.5.10, 22:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
Já myslel např. tohle.A hlavně tenhle motor. Dá se stím jezdit taky pěkně (do 7 když se člověk normálně hlídá). Tahle fabka je dokonce celkem pěkná.


8.5.10, 22:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Osobně bych šel do r.2002 a výše. První 16V měly problemy s pístními kroužky. Ta 74 má "jen" vyhnaný výkon, ale krouťák má jako 55kw, ale výše položený.

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


8.5.10, 22:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
Je to možné, s touhle jedinou má zkušenost v 55kW jsem nejel. A stímto motorem jsem byl jako řidič spokojený, táhla pěkně a spotřeba byla fousek přes 7 (po městě). A co vím tak šlape pořád jako hodinky :)


8.5.10, 22:46
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
Příspěvek 
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/8016570
Ta vypadá dobře, ale motor by se mi líbil asi nejvíce 1.9 TDi 74kW, je dosti pružný, dobrý zátah a hlavně dobrá spotřeba, tak do 6l/100. Mptpr trochu těžký na přední nápravu, ale jinak snad dobrý. Docela je velký výběr 1.2 HTP, ale to mi zde snad nikdo nedoporučil :shock: tak na tom asi něco bude. Jinak výkon by mi stačil i 1.2 HTP, kdybych se trochu uskromnil a snad i těch 300 000km se dá na haťapáku udělat. Ale 1.9 TDi 74 kW mě láká více 8) a na větší výkon si člověk lehce zvykne :wink: .


8.5.10, 23:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Octavia 27 píše:
Koukal jsem, že do 90 000,- se dá pořídit pěkná Fabie, Octávie jsou dražší, tak bych šel možná do Fábie, do Felicie se mi už moc nechce. Většinou jezdím sám, normální jízdou. Když Fábii, tak jsem přemíšlel motory:


1) 1.4i 16V 55kW, 74kW - ja mám skúsenosť s motorom 55kW (a novší 59kW), pre mňa osobne je to motor bez duše, nesklame, ani neurazí, spotreba sa dá dlhšie trasy okolo 5,5 l/100 km...isto to papá omnoho menej, ako 1,4 MPi 50 kW...čo viem, tak v prvých kusoch dosť odchádzali krúžky, motor papal veľa oleja, servis samozrejme drahý...

2) 1.4 MPi - stará klasická konštrukcia, veľmi veľa vydrží, servis lacný, spotreba vysoká, elektronická škrtiaca klapka katastrofická (pridáš a nič sa nedeje, elektronika nepridá). tá klapka sa dá ale softwareovo vyladiť, motor sa tiež dá vyladiť...toto je najlepší motor, ak nechceš mať starosti a prípadne chceš motor poupravovať.

3) 1.9 TDi - super ťahá, spotreba v pohode okolo 5l/100 km (pri jemnom jazdení aj 4-4,5 l/100 km). Ale si myslím, že tento motor je na Fábiu predimenzovaný. Ďalej, ak sa k tomu niekto nevhodne správal, tak budú problémy s turbom a nie je to lacná záležitosť..

4) 1.9 MPi - to si asik myslel 2,0? Či?

5. 1,9 SDi - hm, ako bolo napísané, výkony slabé, spotreba na úrovni TDi...neviem, či to vidíš, ako pozitívum, a či negatívum...neviem nič povedať na jazdné výkony (Ale videl som Fabiu SDI pri jazde do kopca pri pretekoch do vrchu a teda šla celkom svižne...pozor, neupravovaná, bolo to vozidlo autoškoly), ale spotreba je super a ten motor ťa prežije = žiadn eproblémy s turbom...

Ten známy myslel s dieslom asi to, že proste Fabia nemá na to konštrukciu, čo si myslím, že je aj pravda...

Ja si stále myslím, že pokiaľ veľa najazdíš, tak by bol najlepší 1,4 MPi 50 kW s upravenou elektronikou škrt. klapky (stojí to okolo 3000 CZK) a s LPG...ak potom náhodou naftu, tak možno práve to SDi (lebo 1,4 TDi nezaplatíš)

A dávam Ti za pravdu, že radšej Fabiu, ako Feldu - bezpečnosť, korózna odolnosť, pohodlie, ,...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


9.5.10, 07:25
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
Příspěvek 
Děkuji za parádní vysvětlení :wink: , teď mám nad čím přemýšlet :) . Tak uvidím, jestli 1.9 TDi nebo 1.9 SDi.
Ještě k té konstrukci Fábie na TDI a SDi, ty motory je na Fábii asi dost těžké, to znamená asi častější výměnu ložisek předních kol, stabilizáturů apod., ale že by náprava pod tíhou motoru praskla nebo se ohnula, to snad nehrozí.
Ještě by mě zajímalo, kolik tak stojí oprava turba nebo turbo nové do 1.9 TDi.


9.5.10, 08:04
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Octavia 27 píše:
Děkuji za parádní vysvětlení :wink: , teď mám nad čím přemýšlet :) . Tak uvidím, jestli 1.9 TDi nebo 1.9 SDi.
Ještě k té konstrukci Fábie na TDI a SDi, ty motory je na Fábii asi dost těžké, to znamená asi častější výměnu ložisek předních kol, stabilizáturů apod., ale že by náprava pod tíhou motoru praskla nebo se ohnula, to snad nehrozí.
Ještě by mě zajímalo, kolik tak stojí oprava turba nebo turbo nové do 1.9 TDi.



kolik ti je let

SDi to je pracant , přemístnovadlo na prdel tomu dám feldou l.9, kolem stážnice ja ale rovina a v hustém provozu stačí, navíc jezdíme denně šestkrát po kilometru a chládne,


u TDi jak se ti začne srát tak budeš jen přečítat vkladní knížky saldo mínus :evil: miloš


9.5.10, 09:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
Turbo vyjde kolem 30-50t. Osobně bych nechtěl TDI do tak malého (lehkého auta). V zimě to způsobuje značnou nedotáčivost. Jinak stejný motor máš pořád ještě v oktávce.


9.5.10, 09:55
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Octavia 27 píše:
Ještě k té konstrukci Fábie na TDI a SDi, ty motory je na Fábii asi dost těžké, to znamená asi častější výměnu ložisek předních kol, stabilizáturů apod., ale že by náprava pod tíhou motoru praskla nebo se ohnula, to snad nehrozí.

to je těžko říct známej měl SDi a ložiska měnil každou chvíli u naší TDi drží už 40tis km + nevim jak dlouho tam byli předtim než sme jí koupily a tlumiče jsou ještě původní :wink: takže se životností to nebude tak horký :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


9.5.10, 09:55
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
tak já mám SDi skoro odnova a PP ložisko nedávno je tam cca 125.OOO km, mladá před tím měla drobnou havárku proseklí guma, pohlý nárazník, tak jestli mu pomohla těžko říct

jinak LP tam je z druhého auta, komplet , a jede ppřes 16O.OOO, myslím že pokud je to ložisko kvalitní fachá to tak že po kloubu poloosy teče sůl na ložisko pak orezne, očehlá gumku a loziško jde KO, jí osobně při servisu stříkám ty ložiska ze vnitř cu sprejem sem tam miloš


9.5.10, 10:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz