Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 18:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Další
 Škoda Octavia1 nebo Fabia1 a jaký motor? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 53
Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
Příspěvek 
Turbo 30 000,- až 50 000,-:shock: Zaměřím se tedy na SDi. Díky.


9.5.10, 13:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Repas turba 8000. SDi je lemra.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


9.5.10, 13:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Keď TDi, tak vyložene zachovalé a pokiaľ možno so známou históriou :wink:

Je to lemra, ale sa človek aspo§ň nedorazí...čo sa proi malej Fábke s relatívne silným 1,9 TDi a nízkou spotrebou aj pri brutálnejšom jazdení môže ľahko stať 8)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


9.5.10, 14:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
Octavia 27 píše:
Turbo 30 000,- až 50 000,-:shock: Zaměřím se tedy na SDi. Díky.

Takhle bych asi nevybíral i u SDi bude určitě něco co se může snadno posrat. Tahle cena je při servise. Turbo se dá běžně sehnat za levnější peníz apod.
Navíc když pořídíš auto které má turbo v dobrém stavu a budeš stím autem jezdit normálně a dodržovat pár jednoduchých zásad tak se turbu nemá co stát.


9.5.10, 15:51
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
Příspěvek 
Myslím, že nafťák by byl pro mě nejlepší. U TDi se mi líbí spotřeba a vysoký výkon, u SDi spotřeba. Pokud těch 47 kW u SDi stačí na to, aby motor nebyl příliš zatěžován vahou vozu a tím se krátila životnost motoru a jiných ústrojí, tak i těch 47 kW by stačilo myslím. Najedou oba motory tak 400 000km?


9.5.10, 16:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
s SDI sem jezdil a co na tom je tak úchvatnýho, to teda nevim...zkušenost dobrá, to jo, ale abych s tim jezdil, to teda ne...moje felda je živější :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.5.10, 22:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Nejlevnější a nejlepší varianta je benzín + LPG, nějak si nemůžu pomoc, levné opravy, bezproblémový chod, levný provoz a živý motor. Tahle kombinace prostě naftu nikdy nepřekoná, jedině kdyby jela nafta za 1 litr na 100 km. :D

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


10.5.10, 18:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
Chtěl si napsat, že nafta tuhle kombinaci nikdy nepřekoná že?
Přiznám se, že bych taky měl raději LPG káru než nafťáka. Ale ze všeho nejradši bych měl asi auto na CNG. Co se mi nelíbí je prostě nějaká ta investice do koupě a zprznění kufru. Líbí se mi např. některé subaru které měli LPG už od novoty, nebo například nová octavie.
Škoda, že společnosti prodávající naftu a benzín tak utláčí LPG hlavně ve výrobě.
teďka jsem se tak ze zajímavosti díval. Moje další vyhlídnuté auto je buď oktávka 4x4 nebo Passat 4 motion. Nespíše 1.9TDi, 1.8T se mi nechce živit. No na serveru sauto právě v tuto chvíli není žádná taková oktávka nebo passat na lpg...


10.5.10, 19:03
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Dallen zrovna passat už se dělá v provedení flexi fuel benzín (E85) + CNG přičemž kuft je stejnej jako u normálního passata

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


10.5.10, 19:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Karátek píše:
Nejlevnější a nejlepší varianta je benzín + LPG, nějak si nemůžu pomoc, levné opravy, bezproblémový chod, levný provoz a živý motor. Tahle kombinace prostě naftu nikdy nepřekoná, jedině kdyby jela nafta za 1 litr na 100 km. :D

No, veď ja to postupom času tiež asi takto vidím...ja by som šiel do tej 1,4 50kW, poladil by som vačku z Feldy MPi, k tomu RJ, vyladil el. škrtiacu klapku a dal LPG...len tá prevodovka by bola asik na ostrejší motor naťažko sprevodovaná...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.5.10, 20:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
@Sadra: To je pěkné, ale nemám 800 tisíc na auto. Počítám tak s 1/4-1/5 rozpočtem.


10.5.10, 20:27
Profil

Příspěvky: 96
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
Já mám teda felicii rád, ale jen protože sem student a to auto mě vychází dost levně. Kdybych měl peníze jako zakladatel topicu už bych do Fe nešel. Trávím víc času pod autem něž v něm...a to nepočítám jak mi to každé jaro vykvete jak kytičky:)
Já osobně bych se podíval po nějakém pěkném golfu. Ten tvuj rozpočet je takovej..no prostě moc na některý auta a málo zase na druhý auta:D:D..takovej moc mezi..
Kdybys měl třeba 50 tis. za 30 kup feldu a 20 do ní vraz a 2 roky ti bude sloužit do utahání bez zásahu..pak budeš muset napcat něco do kastle:D opět..

_________________
Škoda Felicia 1,3 50 kw, 1997 LXi
http://moje.auto.cz/-awson/pastelka.html


13.5.10, 07:18
Profil ICQ

Příspěvky: 53
Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
Příspěvek 
Tak jsem se 100% rozhodl pro Octavii, klidně i před faceliftem. Koukal jsem, že do 90 000,- se snad dá sehnat pěkná 1.6 55kW nebo 74kW, po 1. majiteli, se serviskou, do 120 000km až 150 000km (pokud se ovšem dá těm km věřit) každopádně rozhoduje stav vozu. Jinak ten 55kW motor je ještě o něco spolehlivější, než 74 kW.

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/7826483
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/7944331
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/7949160
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/7986930
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/8029364
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/8015158

Ještě bych se optal, v AAA jak je k vozu certifikát Cebia ohledně najetých km, zda se dá tomu nájezdu km věřit. Já si myslím, že to není 100%, jelikož si před každou STK mohu nechat přetočit tachák a v STK protokolech potom budou záznamy nepravdivé, no nevím nevím.... Díky.


16.5.10, 14:47
Profil

Příspěvky: 96
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
tu starou 8V 1,6 ku do oktávky neber...a tu 1,4 co máš jako poslední taky ne...koukej jen po těch 16v 1,6 kách... žádnej motor neni 100% spolehlivej...ale ta 16V 1,6 si už s oktávkou alespon lehce poradí

_________________
Škoda Felicia 1,3 50 kw, 1997 LXi
http://moje.auto.cz/-awson/pastelka.html


16.5.10, 14:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
žádná 1,6tka není 16V

je 1,6 55kw to bych teda nechtěl a pak 1,6 SR to je 74 a 75kw a to už je doooost dobrý svezení...

proč ne třeba 1,8 ? my sme měli, spotřeba do 8 mi litrů s městem, chorvatsko za 6,8l, kámoš to má a jezdí za 7,4l

mrknul sem na to a zbyly mě z toho tyhle dvě

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/7944331
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/7949160

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


16.5.10, 15:10
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz