Autor |
Zpráva |
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
21lucas píše: pokud si znicil jenom haluv snimac tak jenom vymena pokud si poslal do kremikoveho nebe ridici jednotku tak budes muset sehnat novou A jak zjistím že je řídící jednotka v háji nebo to druhý jaksi to psal křemíkového? Co to je?
|
29.4.10, 18:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Křemíkové nebe. Jde o elektronický posmrtný život! Je to shromaždiště duší všech elektrických přístrojů. Robotů, kalkulaček, toastovačů, fénů na vlasy, je to místo posledního odpočinku.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
29.4.10, 19:00 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
gokralik píše: :lol: Křemíkové nebe. Jde o elektronický posmrtný život! Je to shromaždiště duší všech elektrických přístrojů. Robotů, kalkulaček, toastovačů, fénů na vlasy, je to místo posledního odpočinku. Tak to snad nebude tak hrozný protože elektrika jako taková v autě jde a i zapalování bude dobrý hází to jiskry.
|
29.4.10, 19:05 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Re: Motor točí ale nechytne
Tak jsem opět tu mám vše zapojené jak má být , ale stále motor jenom točí a nic. Když jsem vymontoval všechny svíčky zjistil jsem , že jsou suché a chladné. Bude stačit ty svíčky jenom vyměnit za nové? Nebo je něco s přívodem paliva když jsou suché? Co mám udělat? Je možné , protože když jsem rozebíral motor, tak auto bylo nadzvedlý dost vysoko(předek auta), že se nádrž zavzdušnila?
|
4.5.10, 10:56 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
cerpadlo zabzuci po otoceni kluciku do 1 polohy (zapnu sa kontrolky) ?
ak nie - skontrolovat poistky, zmerat napetie na privode k cerpadlu, skontrolovat rele cerpadla, vymenit cerpadlo
ak ano - skusit sposob zapnem/vypnem viackrat - odvzdusni sa trubka, skontrolovat tlak benzinu pred vstrekovacom, vymenit cerpadlo, ak toto nepomoze tak chyba bude asi najskor v mrtvej jednotke, pripadne zlom vstrekovaci.
samozrejme tento prispevok predpoklada funkciu vsetkych ostatnych casti (napr elektroinstalacie, baterky, motoru mechanicky, atd...)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
4.5.10, 11:18 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Tak jsme dneska s kámošem zjistili , že bude nejspíš špatné trafo nebo samotná řídící jednotka, jiskru to neháže vůbec, tak myslím spíš to trafo, ale potřebuji poradit jak nejlépe zjistit co je s těchto dvou věcí špatné. Měřili jsme trafo a na svorkách 1 a 15 jsmenaměřili 0,4 omů a na svorce 4 a 15 jsme naměřili 3,17 omů. Na konektoru přípojného kabelu do trafa jsme naměřili 11,7 V. Takže do trafa by proud šel , ale neháže to jiskru. Z řídící jednotky proud jde taky do ostatních snímačů a čidel. Poradte prosím díky.
|
8.5.10, 18:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to môže robiť aj hall, ak RJ nedostáva signál tak nevie kedy má hádzať iskru...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.5.10, 11:50 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
michalkatka píše: to môže robiť aj hall, ak RJ nedostáva signál tak nevie kedy má hádzať iskru... Jo jasně to vím , ale ten jsme taky měřili a vypadá, že je v pohodě proud do něj jde i při točení motorem startérem , ale byl jsem dnes opět v garáži a měřil jsem podle knížky zapalovací cívku neboli trafo podle žárovky, napojil jsem jí tak , že jeden drát jsem dal na svorku nízkonapětové svorky 1 a druhý na nízkonapětovou svorku 15 , prý když se rozsvítí, tak je jednotka říd. v poho , ale mě nesvítila , tak předpokládám , že je včudu řídící jednotka. Zakolik se dá sehnat jiná , Boschovácká? Nebo máte jiný způsob jak zjistit jestli je včudu jednotka nebo trafo? jiskru to nehází, jak prostřední kabel z rozdělovače tak na svíčce.
|
9.5.10, 15:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
porucha riadiacej jednotky je ojedinelá, na vstupe do VN modulu ( stredný pin má RJ posielať 5V obdĺžnikový signál ) to sa meria ťažko ak si modul menil ( musí byť riadne ukostrený inak odíde výkonový modul vo VN module ) ak by bolo toto v poriadku, išiel by som po tom hall-e napätie na tom nameriaš, ale stredný je signál, a hallovo napätie nenameriaš...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.5.10, 06:49 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
michalkatka píše: porucha riadiacej jednotky je ojedinelá, na vstupe do VN modulu ( stredný pin má RJ posielať 5V obdĺžnikový signál ) to sa meria ťažko ak si modul menil ( musí byť riadne ukostrený inak odíde výkonový modul vo VN module ) ak by bolo toto v poriadku, išiel by som po tom hall-e napätie na tom nameriaš, ale stredný je signál, a hallovo napätie nenameriaš... Tak jsem se byl zeptat dneska v servise a chlápek mi říkal , že určitě by šel po tom modulu, že jednotka bude nejspíš dobrá. Tak zkusím sehnat jiný modul a uvidíme. Prý ty cívky odchází rychle jakmile se tam dostane vlhko nebo přímo voda je to jasný.
|
10.5.10, 19:08 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Tak jsem zjistil další dost závažné věci. První věc je , že když jsem poprvé po smontování motoru a převodovky zapojoval ten snímač otáček přes tu čokoládu tak jsem dal špatně kabely + na - a - na + tím pádem se tam začalo něco pálit a včera jsem našel pod krytem ve svorce na ŘJ asi 10 přičmoudlích kabelů. A ted co s tím , vyměnit jen svazek nebo i ŘJ. Ty popálené kabely byli od sondy , nastavovač klapky , kostra těch menších komponentů, snímač otáček, vstřikovací ventil.
|
28.5.10, 14:13 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Tak kabely ač jsou očouzený proud jimi prochází, zkoušel jsem to postupně drát po drátu v uzavřeným ,samotným obvodu. Otázka proč jsou čmoudlý? Zřejmě šel kouř z Řj a očoudil některý drátky. Zítra se podívám do Řj, otevřu jí a uvidíme , každopádně na 99procent je včudu. Jo za takový ptákoviny se hold platí. Není dne kdy bych si nenadával , jsem smolař. Kolik může stát taková Řj z vrakáče? A stačí ji jenom řádně zapojit nebo se s ní ještě něco dělá když je vyndavována z jinýho auta?
|
29.5.10, 16:11 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Neměl by být problém. Teď nevím, jestli se liší jednotka z Felicie, ale jestli ne, tak ji neber. Ty mívají imobilizér a nevím, jak se to pak řeší.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
29.5.10, 20:30 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Ne z felicie brát nebudu. Mám už své vyhlídlé vrakoviště A tam Favority mají.
|
30.5.10, 05:13 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Tak co ted? Půjčil jsem si Řj jinou ,namontoval jsem ji , vyměnil jsem i celý ten svazek drátů co vede od Řj jo , jinej snímač otáček, všechno zapojil jak má být a jdu startovat Motor opět jen točí a točí, ale už tam trochu náznaky blafnutí byly,slabý. Když jsem zkoušel startovat asi po páté , mrtvo , motor ani netočí.Vypnul jsem zapalování ale stále mi svítily kontrolky P a baterie. Když jsem otevřel dveře tak to zhaslo. Co s tím je ? Už opravdu nevím , prosím poradte.
|
3.6.10, 10:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 75 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|