Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 16:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
 Škoda Octavia1 nebo Fabia1 a jaký motor? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
2.5 je vklidu, samozřejmně záleží taky na délce převodu. Já držím otáčky u formana kolem 2t a jezdí krásně 220tkm bez problémů s motorem spotřeba město 7l, dálky kolem 6...


18.5.10, 11:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
octavia: no to teda jezdíš jak s traktorem...toč to víc...

edit: a vůbec tohle jsi měl napsat hned na začátku topicu...pro tebe je ideální motor SDI :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.5.10, 12:09
Profil ICQ

Příspěvky: 53
Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
Příspěvek 
Hmm, to je pěkný, ani s autem neumím jezdit... :D :D :roll: Já jsem myslel, když budu víc točit motor, že se rychleji opotřebuje a bude vyšší spotřeba. Tak těch 2500 - 2700 ot. by stačilo ne?? :shock: A to jako i na 2. stupen 2500 ot., pak ze 2500 ot. zařadit 3., pak zase na 2500 ot. ze 3. na 4. a pak zase asi při 2750 ot. za 4. na 5?
Promiňte mi mé nemožné otázky, ale zjistil jsem, že ani neumím podle všeho jezdit s autem :oops: a kámoš jezdí jak jsem již uvedl s Cordobou kombík 55kW asi 1700 - 2200 ot. :roll:

Já to říkám pořád, pro mě 1.9 TDi 8) ale půjdu do 1.6.


18.5.10, 12:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
každej ať si jezdí jak chce :wink: není dobrý motor podtáčet, ale ani není dobrý motor přetáčet ( :oops: )... :wink:

ale jeslti fakt jezdíš takhle, tak si kup SDIčko, budeš jezdit za 4 litry a budeš vysmátej :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.5.10, 12:26
Profil ICQ
Tydýt

Příspěvky: 185
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Příspěvek 
k tej spotrebe kamarat ma služobnú fabiu kombi SDi a ani na diaľnici sa nedostal pod 5,5 litra a to nejazdí extrem normálne 130...

no a ku tím otáčkam tak 1,2,3 preraďujem aspoň na 3000(ale nie že keď ti všetci teraz povedali že to treba točiť,tak ráno sadneš do auta,motor studení a ty hneď 3000 ako moja sestra lebo mala podobní štýl ako ty tak som je to potom vysvetlil a na druhí den ráno ma vezie doškolí a 1 3500 2 3500... :cry: a ked som jej povedal že čo to robý tak sa namna pozrela že čo furt p..ujem že si mi to tak kázal...no skoro ma vystrelo :cry: :roll: :roll:

_________________
škoda 120M=zošrotované...teraz šetrím na Fačko


Naposledy upravil speedman dne 18.5.10, 18:37, celkově upraveno 1



18.5.10, 14:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
speedman: mozes to napisat este raz tak aby to slo precitat? :shock:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.5.10, 15:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
známej měl a když jezdil ještě s tátou do práce, tak jezdil za 3,7...předtim měl fáčko karbec 88 a s tim jezdil za 5,8 litru dlouhodobě a pak za 6,5-7 na LPG :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.5.10, 15:29
Profil ICQ
Tydýt

Příspěvky: 185
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Příspěvek 
darklord píše:
speedman: mozes to napisat este raz tak aby to slo precitat? :shock:
neviem čo sa ty nepáči??

_________________
škoda 120M=zošrotované...teraz šetrím na Fačko


18.5.10, 16:01
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
Příspěvek 
Speedman: Já jsem to přečetl v pohodě 8) , rozumím všemu. Jasně, motor se musí nejprve zahřát, promazat, až potom se může točit do vyšších otáček, jinak dochází k rychlejšímu opotřebení motoru. Ale říkám, řadit 1,2,3 na 3000 ot. to nejsem zvyklý, budu si muset zvyknout. Hlavně že vím, že tím ten motor neničím, právě naopak....


18.5.10, 16:06
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jednou za čas mu to jedině prospěje :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.5.10, 16:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Speedman, na ani mne sa ten tvoj príspevok nepáči, je to urážka Slovenčiny...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


18.5.10, 16:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Octavia 27 Je zbytečné točit 55 kW nad 4000, nejede a žere zbytečně, jinak tento motor při dobrém zacházení a výměně oleje vydrží i 400 000 km. Na kratší vzdálenosti se dá jezdit od 1500 ot/min, ale doporučuji dlouhodobě pod 2000 ot. neklesat. Jinak je opravdu jinak převodovaná převodovka a jinak má nastavenou motorovou jednotku oproti Felicii, proto zas tak o lenocha nejde. Zátah je mohutný od volnoběžných otáček, což má málokterý motor. Kdyby se ti chtělo motor čipnout na 64 kW, tak natrhneš prdel i 74 kW, což mě překvapilo také. :D Kdyby jsi sehnal face 55 kW čiplou na 64 kW a s dlouhou převodovkou, pak můžeš i závodit. :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.5.10, 18:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
pamatuj na Kachnisovu poučku...a Kachnis není žádnej blbec :wink:

benzínovej motor jede tam, kde přestává díslový klapání (4 000rpm)...z toho vyplívá, že jestli tam ta 55tka nejede, tak to je divnej motor :lol: 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.5.10, 18:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Ale jo, můžeš točit i do 5500 otáček, ale nic moc se nestane, výkon a točivý moment už nic moc a dost papá a netahá jako v nižších otáčkách. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.5.10, 18:44
Profil
Tydýt

Příspěvky: 185
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Příspěvek 
ferrari píše:
Speedman, na ani mne sa ten tvoj príspevok nepáči, je to urážka Slovenčiny...
ja viem že robím hrubky ale na zakladke som mal učiteľku ktorá prave vyšla zo školy a tá to vybavila tím že mi dali papier že som dizgrafik a viac ma neriešila...no na strednej ma učiť písať nebudú takže som v riti na celí život...takže bud mi zakážte prispievať alebo to tolerujte :sick:

_________________
škoda 120M=zošrotované...teraz šetrím na Fačko


18.5.10, 18:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz