Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.10.24, 06:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Další
 Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
@seli555: no, ale ondras chcel len posunut charakteristiku predstihu koli LPG, BMM ma totiz pevnu mapu a pali to furt rovnako kedze nema cidlo klepania. Na LPG to prezije predstih vecsi takze tam len predpokladam vycitanie pameti, nejake dvihnutie predstihu na celej mape a zase nahranie nazad. U MPi to nebude take jednoduche, tam sa asi bude treba hrat s viacerymi vecami.

@all: potrebujem radu - mam tu MPi elektriku co je okolo motora. Co z auta este mam zohnat aby slo pripojit diagnostiku? Aky kabel na diagnostiku mam kupit? Kde ho mam kupit aby nestal miliony? Aky software k tomu kablu zohnat aby som mohol robit s MPi? Tj citat vsetky hodnoty za jazdy (idelne logovat aby z toho potom sli vytiahnut data o komplet stave motoru pocas jazdenia) a robit nejake tie zakladne nastavenia, reset adaptacnych hodnot (dalsi cip nebudem vypajkovavat :D)? Ako zapojit jednotku na stole to viem... (btw diagnosticky kabel ma len jednu/dve zily? pretoze v zapojeni jednotky je nejaky pin K-Line, co predpokladam bude diagnostika, ale este som to nevidel nazivo)

@Gemini: nemontoval sa simos aj na nejaky oturbenec? :)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


23.5.10, 14:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
darklord píše:
@seli555: no, ale ondras chcel len posunut charakteristiku predstihu koli LPG, BMM ma totiz pevnu mapu a pali to furt rovnako kedze nema cidlo klepania


já tam budu dávat jinou vačku a celej motor budu stavět na LPG

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.5.10, 17:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
ako s tymi kablami na diag? vsetci tu o tom vypisujete a neporadi nikto :shock:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


23.5.10, 17:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ten diagnostickej konektor mas pod palubkou u spolujezdce a v nem jsou tri draty tak se musis podivat kam ktery vede, idealni je vytahnout celou elektriku z auta co je pod palubkou protoze v tom mas jeste imo ta ma asi pet nebo sest dratu a taky je to v kabelazi cele to pak treba jen po jednom dratu nebo dvou komunikuje s jednotkou motoru, chtel jsem to delat ale vysral sem se na to kvuli tomu tahani a strihani kabelaze z pod palubky

jinak jestli budes pracovat na tom BMM tak dej vedet zrovna ten predstih me trapi potreboval byhc videt mapu kolik to dava a kdy ten muj trabant puvodne s predstihem treba 3.5mm asi 24stupnu leta jako raketa ale moje bmm uprava dava podle diagnostiky predstih v otackach skoro 40stupnu coz me pripada hodne a na trabanta uz je to tuplem moc myslim ze to je hlavni duvod proc je ten motor linejsi v otackach oproti originalu i pres vetsi objem, dole je zase lepsi moje verze :roll:

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


24.5.10, 13:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jirko a ty ladíš předstih posouváním hallu?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.5.10, 15:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
Jiri: no ja viem, konektor na diagnostiku hadam zozeniem, konektor na imo dufam tiez, elektriku si nataham, ono od motora je tam asi 8 kablov, z toho bude jeden staly plus, jeden spinany plus, jeden plus pre cerpadlo, jeden otackomer, jeden budik od teploty a moc ich uz neostava :) na diagnostiku bude podla vsetkeho len jedna zila a zbytok teda dve pre imo, ide mi len o to ze vobec netusim aky kabel a program na to potrebujem, v zivote som to nevidel :D

Ondras83: s tym nelaboruj, tam posunies aj vstrekovaci cas a to uz nemusi robit dobrotu na benzin.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.5.10, 17:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
neladim nicim nic, mam hal umisten ve stejne poloze jako na felde ci favu tedy 5stupnu pred HU


no na diagnostiku pak potrebujes VAG a kabel mylsim DL 16 a USB ale ja to nepouzivam ja mam svuj scaner na vsechny auta primo s vagem tady dela dost lidi ti poradi urcite lepe co presne sehnat

jinak kdyby si mi trosku pripravil jednotku vubec bych se nezlobil a nespecham na to kdo vi kdy zase prijedu a mam i tak na motoru jeste par mechanickych dodelavek

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


24.5.10, 18:58
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
celej motor je k palubní elektrice připojen čtyřma drátama :wink: originál konektor je u nádoby s altivním uhlím

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.5.10, 19:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
darklord píše:
Ondras83: s tym nelaboruj, tam posunies aj vstrekovaci cas a to uz nemusi robit dobrotu na benzin.


na benzin nejezdim 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.5.10, 19:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
ten kabel ktory? soft? :?: :?:

Ondras83: to je chyba ;) :evil:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.5.10, 19:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
darklord píše:
Ondras83: to je chyba ;) :evil:


to je jenom čistej rozum :wink: a chudoba studenta :lol: :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.5.10, 19:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ty vole to mě tak připomíná...doufám, že za to nebudeš chtít trojku jako cimbu... :evil: :sick:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.5.10, 19:15
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
cimbu chce bez papíru 1500,- :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.5.10, 19:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
ja nechcu nic, maximalne ak budem davat robit nejake veci co sa tyka pajkovania tak to budem iba predavat ucty (pokial teda nevypajkujes sam a neposles len cip) ;) alebo vymenim za naturalie (upravene mpi jednotky - cimbu/ME)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.5.10, 19:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Ja to zadarmo nechci jednotek mam dost ale jen na jednu ten motor spolehlive chodi je felda 50Kw chtelo by tu mapu okopirovat a upravit pak uz by sla asi pouzit v jakekoliv jine jednotce treba 40Kw ty mam asi tri :D, me ale nejde jen o predstih tam by to chtelo vice zmen jako okamzik odstaveni paliva pri brzdeni motorem a taky bohatost za studena tu hlavne

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


24.5.10, 22:20
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz