Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Druha komora karburatora 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek Druha komora karburatora
Ako sa da jednoducho zistit ze sa otvorila druha komora karburatora? Pretoze mam podozrenie ze sa mi neotvara, alebo sa otvara malo/neskoro buhvi, proste na vyssich otackach to netaha tak jak by malo. Da sa to, kedy sa druha komora otvori nejako regulovat?

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


11.6.10, 08:22
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
v prvom rade rukami vyskusaj ako tazko/lahko sa otvara klapka, ci sa nepridiera atd. potom nastartuj, srobovakom zavalas plynovu paku karburatora naplno a uvidis ci podtlakova membrana taha tiahlo druhej komory alebo stoji. daj vediet ako to vypada ;)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.6.10, 09:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek 
pri akych otackach by sa mala otvorit ta komora?

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


11.6.10, 11:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek 
tak som to skusal, pri vyssich otackach sa sice ovladanie zapne, ale iba sa natiahne ta pruzina, samotna komora sa neotvori. Skusal som to rucne a ide to dost tazko.

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


11.6.10, 12:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
no, na otackach to je cca 3500, ale musi byt plynova paka otvorena na tolko aby sa uvolnil ten poistny mechanizmus, tj aspon 4/5 plynu. ak to na vypnutom motore s plnym plynom ide tazko tak bude problem v karburatore - najlepsie riesenie je vymenit za funkcny, ono sa to dost tazko opravuje (bud prihnuta spodna priruba, alebo uplne zadreta klapka)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.6.10, 12:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Áááá, nemusí byť nutne pridrená, možno jednoducho zalepená (ak sa jazdilo xx rokov tak, že sa 2. komora ani neotvorila)...treba dať dole karbec, skúsiť to premazať, zmerať rovinnosť príruby karburátora, tiež rovinnosť víka (bo tade môže unikať podtlak) a tiež samotnú prírubu...a tiež prekontrolovať, či keĎ stlačíš pedál plynu naplno, či je aj klapka otvorená naplno :wink:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.6.10, 08:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ferrari: no, henta moznost ze je len zatuhnuta je uplne najhorsia, pretoze to rozhybes - bude chvilu fungovat, a potom sa tam postupne nahromadi vydrety bordel a zase to zacne hnevat. Radsej karbec ktory beha bez problemov ako furt riesit seknutu klapku. (alebo MPi :evil: )

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.6.10, 08:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
darklord píše:
Radsej karbec ktory beha bez problemov ako furt riesit seknutu klapku. (alebo MPi :evil: )
Alebo aj 1,4 16V 74 kW :roll:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.6.10, 10:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek 
som sa v tom trochu hrabal, bola tam len zaseknuta nejaka klapka, uz to teoreticky ide otvorit rucne, ale pri zapnutom motore sa ta komora ne a ne otvorit furt. co moze byt este zle?

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


2.8.10, 16:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
druhá komora se neotevírá v závislosti na otáčkách, ale na podtlaku v sání...jak moc ztěžka jde rukou otevřít? Mělo by to jít dost zlehka, je cítit jenom odpor pružin a musí se lehce a plynule vracet...ještě může být špatná ta membrána ovládání, co za klapku tahá...nebo mít špatný těsnění...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


2.8.10, 16:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek 
no asi to druhe(tretie) lebo rukou ide klapka otvorit v pohode, akurat akosi sa neotvori pri behu motora
cize bud tesnenie alebo cely ten mechanizmus. da sa to kupit nekde v mototechne este?

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


2.8.10, 16:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
darklord píše:
no, na otackach to je cca 3500, tj aspon 4/5 plynu.

já mám dojem, že mě to otvírá asi až přes 4000, s plynovým pedálem to souhlasí, tam mám těžkou nohu.
nad 4500 mám zřetelný zátah i přes 6000ot, ale to už mi do motoru saje i tu LPG nádrž :D


2.8.10, 20:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Exitus, to bude najskôr pridrená oska klapky kvôli skrivenej prírube...treba zohnať Ok iný karbec...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


3.8.10, 16:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 78 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz