|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
Druha komora karburatora
Ako sa da jednoducho zistit ze sa otvorila druha komora karburatora? Pretoze mam podozrenie ze sa mi neotvara, alebo sa otvara malo/neskoro buhvi, proste na vyssich otackach to netaha tak jak by malo. Da sa to, kedy sa druha komora otvori nejako regulovat?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
11.6.10, 08:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
v prvom rade rukami vyskusaj ako tazko/lahko sa otvara klapka, ci sa nepridiera atd. potom nastartuj, srobovakom zavalas plynovu paku karburatora naplno a uvidis ci podtlakova membrana taha tiahlo druhej komory alebo stoji. daj vediet ako to vypada
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
11.6.10, 09:07 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
pri akych otackach by sa mala otvorit ta komora?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
11.6.10, 11:32 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
tak som to skusal, pri vyssich otackach sa sice ovladanie zapne, ale iba sa natiahne ta pruzina, samotna komora sa neotvori. Skusal som to rucne a ide to dost tazko.
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
11.6.10, 12:08 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no, na otackach to je cca 3500, ale musi byt plynova paka otvorena na tolko aby sa uvolnil ten poistny mechanizmus, tj aspon 4/5 plynu. ak to na vypnutom motore s plnym plynom ide tazko tak bude problem v karburatore - najlepsie riesenie je vymenit za funkcny, ono sa to dost tazko opravuje (bud prihnuta spodna priruba, alebo uplne zadreta klapka)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
11.6.10, 12:15 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Áááá, nemusí byť nutne pridrená, možno jednoducho zalepená (ak sa jazdilo xx rokov tak, že sa 2. komora ani neotvorila)...treba dať dole karbec, skúsiť to premazať, zmerať rovinnosť príruby karburátora, tiež rovinnosť víka (bo tade môže unikať podtlak) a tiež samotnú prírubu...a tiež prekontrolovať, či keĎ stlačíš pedál plynu naplno, či je aj klapka otvorená naplno
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.6.10, 08:06 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ferrari: no, henta moznost ze je len zatuhnuta je uplne najhorsia, pretoze to rozhybes - bude chvilu fungovat, a potom sa tam postupne nahromadi vydrety bordel a zase to zacne hnevat. Radsej karbec ktory beha bez problemov ako furt riesit seknutu klapku. (alebo MPi )
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
12.6.10, 08:12 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
darklord píše: Radsej karbec ktory beha bez problemov ako furt riesit seknutu klapku. (alebo MPi ) Alebo aj 1,4 16V 74 kW
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.6.10, 10:26 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
som sa v tom trochu hrabal, bola tam len zaseknuta nejaka klapka, uz to teoreticky ide otvorit rucne, ale pri zapnutom motore sa ta komora ne a ne otvorit furt. co moze byt este zle?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
2.8.10, 16:25 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
druhá komora se neotevírá v závislosti na otáčkách, ale na podtlaku v sání...jak moc ztěžka jde rukou otevřít? Mělo by to jít dost zlehka, je cítit jenom odpor pružin a musí se lehce a plynule vracet...ještě může být špatná ta membrána ovládání, co za klapku tahá...nebo mít špatný těsnění...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
2.8.10, 16:33 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
no asi to druhe(tretie) lebo rukou ide klapka otvorit v pohode, akurat akosi sa neotvori pri behu motora
cize bud tesnenie alebo cely ten mechanizmus. da sa to kupit nekde v mototechne este?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
2.8.10, 16:36 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
darklord píše: no, na otackach to je cca 3500, tj aspon 4/5 plynu.
já mám dojem, že mě to otvírá asi až přes 4000, s plynovým pedálem to souhlasí, tam mám těžkou nohu.
nad 4500 mám zřetelný zátah i přes 6000ot, ale to už mi do motoru saje i tu LPG nádrž
|
2.8.10, 20:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Exitus, to bude najskôr pridrená oska klapky kvôli skrivenej prírube...treba zohnať Ok iný karbec...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
3.8.10, 16:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|