|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Zadření převodovky z důvodu ztráty oleje
Autor |
Zpráva |
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Zadření převodovky z důvodu ztráty oleje
Komu se už stalo? O žádném případě nevím, ale přesto by mě zajímalo, kdy by se převodovka zadřela. U motoru dojde k zadření velmi brzo a je v každém autě kontrolka oleje, ale u převodovky nic takového není.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
13.6.10, 13:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
na olej v prevodovke potrebuje kontrolku len hluchy
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
13.6.10, 13:17 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
I takový jsou a nemusejí mít značku neslyšící, ale můžou mít i pořádný subwoofer.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
13.6.10, 13:20 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
myslim ze prevodovka vydava hlasenie o nedostatku oleja na uplne inych frekvenciach ako bezna muzika v aute kto nezazil, nepochopi. a uz aj keby bol hluchy tak isto postrehne ze nejdu radit kvalty
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
13.6.10, 14:15 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
No právě zkušenosti žádné i info též. Modelový příklad, jízda po dálnici stále na 5 kvalt a bez oleje, celých 200 km by se neřadilo a dotyčný by nic nepoznal, přežila by převodovka?
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
13.6.10, 14:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
darklord: ty už jsi to ale zažil, že? Jak se tak dívám na tvůj obrázek u nicku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.6.10, 15:19 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
zazil... nieje nic horsie ako zhanat gufero a prevodovy olej na benzinkach pozdlz dialnice ostrava-brno.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
13.6.10, 15:31 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
ked na to budes jazdit dlho , rozleti sa ti prevodovka . Skusenosti s tym mam , mne sa to stalo nastastie len 5 km od baraku ale olej tam bol len nebol v stave kvapalnom ale pevnom . Proste som drzal 5ku ( vypadavala ) a naraz len supa a uz som stal . pozbierali sme s kamosom prevodovku a odtiahol ma potupne domov
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
13.6.10, 15:53 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Olej mám, spíš mě zajímalo, jak dlouho taková převodovka vydrží a jak se bude chovat. Stejně bude lepší olej nechat vyměnit.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
13.6.10, 16:54 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jak nechat vymenit, sam si vymen, ostatni te jenom ojebou..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.6.10, 23:09 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Zkušenosti mám takovéto:
Renault Rapid: 20 let starý firemní vůz bez údržby, najeto cca 400KKm, olej jsem sice doléval, ale vždy do měsíce zase vytekl. Když to začalo moc hučet, zase jsem dolil (hučelo to jen na pětku - asi podobné řešení převodovky, jako Fa/Fel, kdy ložisko pětky je výše).
Když se auto začalo sypat tak, že jsem přestal stíhat opravy, přestal jsem i dolévat olej (došly zásoby). Asi půl roku poté jsem jel po pražském okruhu na 5ku cca 90 - 110Km/hod, 5 Km bez řazení, a když jsem pak chtěl podřadit, nepovedlo se mi to - pětka zůstala viset a nepomohla ani palice, krumpáč... a tak skončila legendami opředená Plynovka, budiž jí čínská vysoká pec lehká
Dacia 1307: Do převodovky a hlavně rozvodovky neustále dolévám olej, nějaký čas jsem jezdil se suchou rozvodovkou a kromě vyšší hlučnosti žádný problém.
Škodovky: převodovky vydrží hodně, dost řidičů nemá ani tušení, že by měli kontrolovat, natož dolévat olej, takže mnohé jsou provozovány s minimální, či žádnou olejovou náplní. Ale jakmile je to jednou namazané, tak to jakžtakž funguje dál.
Ve většině případů se přidře nebo úplně zadře některý z vysouvacích mechanismů v důsledku ocelových pilin z opotřebení ozubů. Destrukce převodovky, kdy jsou příčinou vylámané zuby, je poměrně vzácná. Setkal jsem se pouze s jednou (%Skoda 125L), kdy se ozubení hřídele stálého převodu vyhlodalo kvůli uvolněnému talířovému kolu na diferenciálu. Ale to musel být absolutně hluchý traktorista, kdo s tím autem jezdil - musely to být nepředstavitelné vibrace a hluk.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.6.10, 07:29 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Bukaj : niesom hluchy traktorista ale predchadzajuci majitel vravel ze olej menil nedavno a ze to huci spojkove lozisko . Ale ja som vtedy nevedel ako huci spojkove lozisko a tak som to bral ako zavadu neohrozujucu vozidlo . Spojkove lozisko som chcel menit neskor kedze mi bolo povedane ze sa da jazdit aj z huciacim
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
14.6.10, 16:57 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já už nějakou tu převodovku měl byl i zadřený diferák že kola chodily obje, nějak se to rozchodilo a jezdí, kdysi jsem byl u zablokované liazky brzdy odbezděnéí tak jsem otevřel diferák a tam sucho nic nekaplo, nalili jsme olej a škubáním diferák rozhodily vese pak vozil pivo zamoskvu miloš
|
14.6.10, 18:09 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
ja mel v p**i synchron na 1ce,ze kdyz sem tlacil na jednicku bez spojky tak tzo slo pres zuby jak na zpatecku,chtelo to zmacknout spojku tak 2 sekundy pred zarazenim jak u LIAZ 110 S:-D ale jezdil sem s tim dal,nalel sem tam asi o pul litru vice oleje,pred prodejem auta/felicia,prevodka byla sice z facka/ to prestalo jet,myslel sem si ze je povyskocena poloosa ale nebyla,kdyz sem prevodovku vyhazoval ven,tak sem zjistil ze je v haji asi diferak,kolem diferaku a radiciho tahla byla dirva ve skrini,po obvodu to bylo popraskane,proc,to nevim,olej tam prece byl
|
26.6.10, 10:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|