Autor |
Zpráva |
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Přesně tak, staré škodovky jsou co kus to originál, taky záleží na tom, jak se majitelé k autu chovali po celou dobu jeho provozu atd. atd. Např. já měl Š130, která začínala jako služební na MV ČSSR, pak jezdila v BIS, pak si ji odkoupil jeden jejich zaměstnanech a od něj ji koupila moje nynější žena (tehdy jsem ji ještě neznal ). No a GO motoru a kastle se na tom dělala v cca 80 tisících km. Tak to je ten rozdíl oproti Lukášovýmu Rapidu.
|
5.4.06, 07:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarouš
|
To:
Kybergreg píše: Jarouš píše: Jakub 120GLS píše: Jestli píšeš, že máš najeto 120 tisíc - mno, nic jinýho, než generálka(alespoň vložky, písty, kroužky) tě nečeká - měl jsem na stole motor - favorit 91, BMM po 130 tis(používaný jako rodinné auto - takže s tím nejezdil žádný závodník a bylo to i s přebroušením kliky) Doporučuji ti kontaktovat jakéhosi p. Nováka z Benátek nad Jizerou(je to takový starý pán, ale závodník tělem i duší s dobře vybavenou dílnou) udělá vše, za rozumnou cenu, na profesionální úrovni a za přijatelnou cenu Díky za názor, ale nezdá se ti přeci jen 120tisíc, přesně mam 110 a naky drobny, trochu málo na GO? No nevim, ale dle mého "amaterského" náhledu by ten motor měl vydržet poněkud více než se bude dělat první GO. Mimo to mrnki na moji zpravu o kousek výše, naměril jsem tlaky a hodnoty poslal do MB Škoda a řekli že pri 120tisicich je to normalni stav, ale jak rikam diky za nazor Motory 742 (tj. Š105-136) mají životnost do GO přibližně těch 120 tisíc, pak už je GO obvykle nutná nebo alespoň velmi vhodná. Motory 781 (Favorit) už měly povrch válců z nikasilu a bimetalické písty a myslím i jiné materiály pro pístní kroužky, takže vydrží mnohonásobně více. Jak jsou na tom s uložením klikovky, nevím, ale asi to taky bude lepší, protože Favority a Formany s nalítanými 200-300 tisíci km bez GO jsou poměrně běžným zjevem. Více se o rozdílech dá myslím dočíst tady v nějakám článku od p. Čecha.
Díky za upřesněnou, zatím auto jezdí, ten dratek sem tam nechal valet ,ale mám podezření že od radia není, vede uplně jiným svazkem nez vedou kabliky k radiu, co to je za drat k***a? nevíte někdo?
|
5.4.06, 11:07 |
|
|
nápad
|
Re: To:
Jarouš píše: Kybergreg píše: Jarouš píše: Jakub 120GLS píše: Jestli píšeš, že máš najeto 120 tisíc - mno, nic jinýho, než generálka(alespoň vložky, písty, kroužky) tě nečeká - měl jsem na stole motor - favorit 91, BMM po 130 tis(používaný jako rodinné auto - takže s tím nejezdil žádný závodník a bylo to i s přebroušením kliky) Doporučuji ti kontaktovat jakéhosi p. Nováka z Benátek nad Jizerou(je to takový starý pán, ale závodník tělem i duší s dobře vybavenou dílnou) udělá vše, za rozumnou cenu, na profesionální úrovni a za přijatelnou cenu Díky za názor, ale nezdá se ti přeci jen 120tisíc, přesně mam 110 a naky drobny, trochu málo na GO? No nevim, ale dle mého "amaterského" náhledu by ten motor měl vydržet poněkud více než se bude dělat první GO. Mimo to mrnki na moji zpravu o kousek výše, naměril jsem tlaky a hodnoty poslal do MB Škoda a řekli že pri 120tisicich je to normalni stav, ale jak rikam diky za nazor Motory 742 (tj. Š105-136) mají životnost do GO přibližně těch 120 tisíc, pak už je GO obvykle nutná nebo alespoň velmi vhodná. Motory 781 (Favorit) už měly povrch válců z nikasilu a bimetalické písty a myslím i jiné materiály pro pístní kroužky, takže vydrží mnohonásobně více. Jak jsou na tom s uložením klikovky, nevím, ale asi to taky bude lepší, protože Favority a Formany s nalítanými 200-300 tisíci km bez GO jsou poměrně běžným zjevem. Více se o rozdílech dá myslím dočíst tady v nějakám článku od p. Čecha. Díky za upřesněnou, zatím auto jezdí, ten dratek sem tam nechal valet ,ale mám podezření že od radia není, vede uplně jiným svazkem nez vedou kabliky k radiu, co to je za drat k***a? nevíte někdo?
Ještě mě napadlo, není to drátek od motorku kterym se naklapej svetla? je to totiž vtěch místech(ten drátek jde stejnou pruchodkou jako ty hadicky od naklapeni) ...ale on tam vlastě asi ani motrurek neni co!? sakra.... co to je za drát!?
|
6.4.06, 13:51 |
|
|
POMOOOC
|
Co je to za drat
Tak sem lezl po dratu, a nekde pod volantem se vytrati... nechapu co je to za kabel....., kdo ví napoví? Díky
|
10.4.06, 11:34 |
|
|
schema
|
nemáte někdo
POMOOOC píše: Tak sem lezl po dratu, a nekde pod volantem se vytrati... nechapu co je to za kabel....., kdo ví napoví? Díky
nemá někdo schéma, rad bych se dozvěděl jaké kabely draty v originale maji byt na svorkach baterky, díky
|
12.4.06, 14:17 |
|
|
rakyroky
|
Re: Tlaky...
OK, díky, a včera se na to byl kouknou fušer z místniho servisu a řikal že si myslí, že sou to vyjety vložky ventilů, a že mám nestejnoměrný tlak ve válcích, takže GO? NO to sem přesně nechtěl slyšet! No co , máte zkušenosti kolik taková oprava stojí? Díky Jarous[/quote]
Mohla by to být i ta odvzdusnovaci hadice,ale spis ne,protoze by ti to chcipalo na volnbobeh,protoze by se motor dusil.Pred GO bych jeste nechal skontrolovat simeringy na drikach ventilu,ty pokud jsou vybehany(hlavne na vyfukovych),propousti tlak prochazejici pres ventil.Podminka je rozebrani cele hlavy,doporucuji kompletni go hlavy,nebo si sezen najakou z vrakoviste ale ve slusnejsim stavu.Jsou k mani i repasy.Ale s vetsi pravdepodobnosti to bude vybehany minymalne jeden valec,ktery pri stlaceni propousti tlak do olejoveho prostoru.Dalsi moznost je praskly nebo poskozeny nejaky pistni krouzek=take prochazejici tlak ze spalovaciho prostoru do olejoveho systemu(vany).
Zaver:Zkontrolovat hlavu,nechat vymenit pistni krouzky)Melo by to dat pokoj.Urcite levnejsi nez GO motoru.Go motoru vychazí kolem 10-15tis(zalezi,kdo to dela).Dily na Go motoru bez prace cca 7tis.
|
13.4.06, 13:48 |
|
|
Jarous
|
Re: Tlaky...
rakyroky píše: OK, díky, a včera se na to byl kouknou fušer z místniho servisu a řikal že si myslí, že sou to vyjety vložky ventilů, a že mám nestejnoměrný tlak ve válcích, takže GO? NO to sem přesně nechtěl slyšet! No co , máte zkušenosti kolik taková oprava stojí? Díky Jarous Mohla by to být i ta odvzdusnovaci hadice,ale spis ne,protoze by ti to chcipalo na volnbobeh,protoze by se motor dusil.Pred GO bych jeste nechal skontrolovat simeringy na drikach ventilu,ty pokud jsou vybehany(hlavne na vyfukovych),propousti tlak prochazejici pres ventil.Podminka je rozebrani cele hlavy,doporucuji kompletni go hlavy,nebo si sezen najakou z vrakoviste ale ve slusnejsim stavu.Jsou k mani i repasy.Ale s vetsi pravdepodobnosti to bude vybehany minymalne jeden valec,ktery pri stlaceni propousti tlak do olejoveho prostoru.Dalsi moznost je praskly nebo poskozeny nejaky pistni krouzek=take prochazejici tlak ze spalovaciho prostoru do olejoveho systemu(vany). Zaver:Zkontrolovat hlavu,nechat vymenit pistni krouzky)Melo by to dat pokoj.Urcite levnejsi nez GO motoru.Go motoru vychazí kolem 10-15tis(zalezi,kdo to dela).Dily na Go motoru bez prace cca 7tis.[/quote]
Díky za komentář, ale světe div se, samo to přestalo(tuk tuk tuk) a jezdim v poho, tak fakt nevim... a mimo to co ten dratek od baterky? nevíš? díky
|
13.4.06, 14:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|