Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 03:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Nízká teplota Felicie 1.3 MPi - záhada? 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
varok píše:
Tak to je ku...y málo. A nezkoušel jsi to nechat běžet po delší jízdě na místě až do zapnutí větráku?

Jasně že jo, normálka, teplota stoupá dokud nezapne větrák při cca 95°C.

kdoasi píše:
Mám pocit, že už se tady někdy řešilo, že s nemrznoucí směsí ukazuje budík méně stupňů.

Jenže ten budík ukazuje dobře. V tom je problém, teplota je opravdu nízká.

slovacek.milos píše:
já to mám taky na jedné feldě MPi je tam max 7O stupnů na budíku ale v řídící jednotce je přes osumdesát

To máš lepší, někde je prostě chybka. Ale když mi všechno ukazuje stejně...


21.6.10, 21:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
hele já mám slitý všechno do kupy a nevidím v tom problém... až vyčistím chladící soustavu, dám tam jenom jeden druh, ale nějak na závadu to myslím není..alespon podle mých zkušeností


21.6.10, 22:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
ještě jeden poznatek ze života, když je v autě červená nemrzka a vypustíš to vypláchneš to a naleješ zelenou (nebo modrou ono to někdy není poznat) tak provozní teplota stoupne.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


22.6.10, 18:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
a nebo máš výkonější chladič nebo radiátor topení

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


22.6.10, 18:48
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
A nezkoušel jsi pětkrát po sobě vyjet Bludovičák? Nebo ten velký kopec v Petřvaldě? :D Jestli máš teplotu na budíku, i na diagnostice zhruba stejnou a hlavně nízkou, něco brání motoru se ohřát. Buď jak někdo psal, třeba tam je jiný výkonnější chladič, nebo i když jsi vyměnil termostat, tak je špatný. Třeba je pořád otevřený a tím pádem se to neprohřeje. Na druhou stranu jsi ale psal, že jsi jel i 200km a neohřálo se to. To je divné. I kdyby tam nebyl termostat, na tak velkou štreku by se to podle mého ohřálo. Já bych to neřešil. Pokud se to nepřehřívá, což u tebe nehrozí :lol: , tak není problém.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


22.6.10, 19:51
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Kristensen píše:
a nebo máš výkonější chladič nebo radiátor topení

Chladič je podle mě obyčejný sériový a hlavně, když je zavřený termostat tak je může být chladič třeba i z lokomotivy a motor by se měl nahřát... Spíše mě napadá zda to nechladí topení... Když mám topení vypnuté, je výměník uzavřen nebo jde teplý vzduch někam do prostoru?

varok píše:
A nezkoušel jsi pětkrát po sobě vyjet Bludovičák?...

Nezkoušel. Ale v kopcích to drží normálně 80°C. Furt málo. :roll: Kdyby tam nebyl termostat, tak při štrece 200km by se ručička ani nezvedla, ten chladič by to držel hodně nízko...


22.6.10, 23:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já jsem na starém fáčku neměl termostat, což jsem ale nejdříve nevěděl. Taky malá teplota. Ale když jsem jednou jel okolo 100km v kuse, tak se to prohřálo, ale teplota hodně kolísala. Pak jsem chtěl vyměnit termostat a ejhle, žádný tam nebyl. Tak jsem ho tam dal nový a už bylo vše jak má být. Já nevím, ale mě pořád připadá, že ti nefunguje termostat a že je pořád otevřený. A výměník topení u feldy je pořád otevřený. Felda nemá ten kohout jako 120ky a fáčka. Já mám ve fáčku taky topení z feldy a topí to nádherně. Teplotu mám na fáčku ale normální.
Jsem si teď vzpomněl, tatík když feldu koupil, tak taky byla teplota nízko. Byla na spodku stupnice. Strejda si ji ale půjčil na týden a termostat vyměnil. Už to ukazuje normálně okolo 90-100°C, podle toho jak jezdím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.6.10, 09:54
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
No, znova měnit termostat se mi fakt nechce, další tři stovky a chladící kapalinou slitého půl motorového prostoru... :roll:


23.6.10, 10:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Kolik, tři stovky? A to jsi kupoval jen ten samotný termostat uvnitř, ten kovový? Tatík koupil celý i s tím plastovým pouzdrem a dával za něho okolo 750kč,- kč.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.6.10, 10:46
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Komplet s víkem (plastové víko a v něm kovový termostat). Cca 280Kč.


23.6.10, 10:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Staci odskutkovat vyrovnavaciu nadobku a polozit ju na prevodovku. Ona sa ti cela naplni a tym padom mas termostat nasuchu.
Vyskusane 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


23.6.10, 11:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jo, moc kapaliny se neztratí.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.6.10, 11:58
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
A nebo předem vypustit asi půlku kapaliny :lol:

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.6.10, 15:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
voda proudí přes topení trvale pouze přestavuješ klapku, jinak já jsem na jednu feldu koupil termostat celé to plastové těleso s kovovým termostatem co se dá vyměnit a hned ze začátku to nechodilo jak by mělo tak jsem ještě dokoupil klasickej favoritovej Wahler, ostříhal kolem dokola a vrazil ho do toho plastovýho tělesa a zlatý svatý

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.6.10, 18:02
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Kristensen píše:
tak jsem ještě dokoupil klasickej favoritovej Wahler, ostříhal kolem dokola a vrazil ho do toho plastovýho tělesa a zlatý svatý

To už mě taky napadlo, mám to jako záložní plán. :wink:

Dneska cesta do Beskyd, svižným tempem, naháněl jsem i nové trojkové bávo, do kopce akcelerace, otáčky i k 4000, na zpáteční trase jsem byl s přehledem nejrychlejší, a i přesto teplota pořád něco mezi 80 a 85 °C. Furt málo, ale alespoň to není 75°C. :roll:


24.6.10, 20:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz