Nízká teplota Felicie 1.3 MPi - záhada?
Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
varok píše: Tak to je ku...y málo. A nezkoušel jsi to nechat běžet po delší jízdě na místě až do zapnutí větráku? Jasně že jo, normálka, teplota stoupá dokud nezapne větrák při cca 95°C. kdoasi píše: Mám pocit, že už se tady někdy řešilo, že s nemrznoucí směsí ukazuje budík méně stupňů. Jenže ten budík ukazuje dobře. V tom je problém, teplota je opravdu nízká. slovacek.milos píše: já to mám taky na jedné feldě MPi je tam max 7O stupnů na budíku ale v řídící jednotce je přes osumdesát
To máš lepší, někde je prostě chybka. Ale když mi všechno ukazuje stejně...
|
21.6.10, 21:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
hele já mám slitý všechno do kupy a nevidím v tom problém... až vyčistím chladící soustavu, dám tam jenom jeden druh, ale nějak na závadu to myslím není..alespon podle mých zkušeností
|
21.6.10, 22:38 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
ještě jeden poznatek ze života, když je v autě červená nemrzka a vypustíš to vypláchneš to a naleješ zelenou (nebo modrou ono to někdy není poznat) tak provozní teplota stoupne.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
22.6.10, 18:46 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
a nebo máš výkonější chladič nebo radiátor topení
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
22.6.10, 18:48 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
A nezkoušel jsi pětkrát po sobě vyjet Bludovičák? Nebo ten velký kopec v Petřvaldě? Jestli máš teplotu na budíku, i na diagnostice zhruba stejnou a hlavně nízkou, něco brání motoru se ohřát. Buď jak někdo psal, třeba tam je jiný výkonnější chladič, nebo i když jsi vyměnil termostat, tak je špatný. Třeba je pořád otevřený a tím pádem se to neprohřeje. Na druhou stranu jsi ale psal, že jsi jel i 200km a neohřálo se to. To je divné. I kdyby tam nebyl termostat, na tak velkou štreku by se to podle mého ohřálo. Já bych to neřešil. Pokud se to nepřehřívá, což u tebe nehrozí , tak není problém.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.6.10, 19:51 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Kristensen píše: a nebo máš výkonější chladič nebo radiátor topení Chladič je podle mě obyčejný sériový a hlavně, když je zavřený termostat tak je může být chladič třeba i z lokomotivy a motor by se měl nahřát... Spíše mě napadá zda to nechladí topení... Když mám topení vypnuté, je výměník uzavřen nebo jde teplý vzduch někam do prostoru? varok píše: A nezkoušel jsi pětkrát po sobě vyjet Bludovičák?...
Nezkoušel. Ale v kopcích to drží normálně 80°C. Furt málo. Kdyby tam nebyl termostat, tak při štrece 200km by se ručička ani nezvedla, ten chladič by to držel hodně nízko...
|
22.6.10, 23:06 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Já jsem na starém fáčku neměl termostat, což jsem ale nejdříve nevěděl. Taky malá teplota. Ale když jsem jednou jel okolo 100km v kuse, tak se to prohřálo, ale teplota hodně kolísala. Pak jsem chtěl vyměnit termostat a ejhle, žádný tam nebyl. Tak jsem ho tam dal nový a už bylo vše jak má být. Já nevím, ale mě pořád připadá, že ti nefunguje termostat a že je pořád otevřený. A výměník topení u feldy je pořád otevřený. Felda nemá ten kohout jako 120ky a fáčka. Já mám ve fáčku taky topení z feldy a topí to nádherně. Teplotu mám na fáčku ale normální.
Jsem si teď vzpomněl, tatík když feldu koupil, tak taky byla teplota nízko. Byla na spodku stupnice. Strejda si ji ale půjčil na týden a termostat vyměnil. Už to ukazuje normálně okolo 90-100°C, podle toho jak jezdím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.6.10, 09:54 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
No, znova měnit termostat se mi fakt nechce, další tři stovky a chladící kapalinou slitého půl motorového prostoru...
|
23.6.10, 10:43 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Kolik, tři stovky? A to jsi kupoval jen ten samotný termostat uvnitř, ten kovový? Tatík koupil celý i s tím plastovým pouzdrem a dával za něho okolo 750kč,- kč.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.6.10, 10:46 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Komplet s víkem (plastové víko a v něm kovový termostat). Cca 280Kč.
|
23.6.10, 10:47 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Staci odskutkovat vyrovnavaciu nadobku a polozit ju na prevodovku. Ona sa ti cela naplni a tym padom mas termostat nasuchu.
Vyskusane
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
23.6.10, 11:34 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jo, moc kapaliny se neztratí.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.6.10, 11:58 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
A nebo předem vypustit asi půlku kapaliny
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.6.10, 15:18 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
voda proudí přes topení trvale pouze přestavuješ klapku, jinak já jsem na jednu feldu koupil termostat celé to plastové těleso s kovovým termostatem co se dá vyměnit a hned ze začátku to nechodilo jak by mělo tak jsem ještě dokoupil klasickej favoritovej Wahler, ostříhal kolem dokola a vrazil ho do toho plastovýho tělesa a zlatý svatý
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.6.10, 18:02 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Kristensen píše: tak jsem ještě dokoupil klasickej favoritovej Wahler, ostříhal kolem dokola a vrazil ho do toho plastovýho tělesa a zlatý svatý
To už mě taky napadlo, mám to jako záložní plán.
Dneska cesta do Beskyd, svižným tempem, naháněl jsem i nové trojkové bávo, do kopce akcelerace, otáčky i k 4000, na zpáteční trase jsem byl s přehledem nejrychlejší, a i přesto teplota pořád něco mezi 80 a 85 °C. Furt málo, ale alespoň to není 75°C.
|
24.6.10, 20:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|