Autor |
Zpráva |
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Hlava motoru 105
Zdravím,
jak moc je náročné předělávka hlavy motoru, abych tam mohl dávat Natural 95? Prostě abych nemusel přidávat aditiva(olovo)? Případně kolik by to stálo? Díky
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
27.6.10, 20:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
vím o tom v celku prd, ale musíš odfrézovat sedla ventilů a narvat tam sedla od favorita či víše, ale o tom ti tu poví jiní odborníci
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
27.6.10, 21:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nejjednodussi je prestat aditivum pridavat 105kova hlava neni nijak vzacnej artikl, navic pokud tahle doted jezdila olovo tak ma ochranne vrstvy na peknou dobu.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.6.10, 21:59 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zavolej do nejbližší motorárny,tam ti sdělí co a za kolik
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
27.6.10, 22:00 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
davaju sa tvrdene sedla a menia sa aj voditka ventilov s guferkami . prestavba cca 100 € so vsetkym vratane otlakovania a zarovnania
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
27.6.10, 22:01 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Tak já tam do tedka tankuju Speciál 91 takže kdybych tam začal dávat natural 95 tak by to motor moc dlouho nevydržel co? A celá hlava by na ten motor pasovala třeba s favoritu? Asi ne že?
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
27.6.10, 22:27 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
ne, ale celej motor jo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
27.6.10, 22:33 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jestli máš dobře směs a předstih, motor N95 docela snese.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.6.10, 22:35 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Docela to je na jak dlouho? Asi by bylo lepší předělat tu hlavu.. Nevíte jestli by mi to udělali někde v servisu?
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
27.6.10, 22:39 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
v obycajnom urco nie alebo ak hej ,oni to daju niekomu spravit a daju si za to zaplatit
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
27.6.10, 22:50 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Iná otázka - čo ťa k tomu vedie?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.6.10, 05:26 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
1. ako dlho s tym planujes jazdit?
2. myslim ze tato uprava ta vyjde drahsie ako 4 hlavy, takze aj keby jedna vydrzala 20.000km tak sa to neoplati robit
3. pokial to vazne chces, skus sa opytat v nejakom LPG servise, myslim ze koli lpg sa prave tato uprava rozsirila.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
28.6.10, 06:36 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Asi tak, cena úpravy je neúměrně vysoká. Kdyby to byla nějaká vzácná hlava, třeba LS, ale 105? To nemá cenu. 20 000km dá určitě (řekl bych že kilometrová výdrž bude silně záviset na předstihu a směsi), spíš víc. Se 130 jsme taky jezdili na čistý N95 a pohoda (v rámci 130ky )
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.6.10, 16:59 |
|
|
škodylak105L
Příspěvky: 62 Bydliště: Ostrava
|
Tak já sem to chtěl udělat hlavně z toho důvodu, že pořád straší že zruší special91.. A pak to pořád míchat s olovem je otrava!! Ale když říkáte, že se to neoplatí tak to nebudu řešit.
_________________ Škoda 105L r.v.1988, najeto 60 000km - srdeční záležitost Škoda Felicia 1.6 MPi 71kW, r.v.1999 už minulost Mazda 6, 2.3 16v, r.v.2006 - prostě Japonec!!
|
29.6.10, 15:15 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Mě taky štve, že při tankování mám pořád zasraný ruce od aditiva, ale začínám si zvykat .
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
29.6.10, 15:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|