Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 11:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Baterie Škoda 120L 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Bydliště: Vladislav okres Třebíč
Příspěvek Baterie Škoda 120L
Dobrý den,před dvěmi dny jsem nechal omylem přes noc zapnutý ventilátor u chlazení (mám ventilátor na spínač) a ráno byla baterie prázdná,baterii jsem nabil (asi 6 hodin) a auto normálně v pohodě nastartovalo a jelo-ale druhý den ráno byla baterie opět prázdná-chci se zeptat jestli je to baterií nebo špatnou nabíječkou (je asi 40 let stará a baterie asi 3 roky)


2.7.10, 11:42
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Nabij baterku znova tou starou nabíječkou a přes noc s ní sundej kontakt a uvidíš jestli ráno nastartuješ.


2.7.10, 12:30
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Šest hodin nabíjet je opravdu málo. Je potřeba nabíjet alespoň 10 hodin, nejlépe ještě déle, když je akumulátor vybitý úplně do mrti. Kolik dává proudu nabíječka? Dobíjí dobře škodovka? Je potřeba změřit dobíjení v autě, mělo by být alespoň nějakých 13,5V, samozřejmě čím víve tím lépe, max. však asi 14,2V.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.7.10, 14:52
Profil
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
Když je vybitá baterka totálně, tak ji sice nabiješ, nastartuješ, ale podruhé už ne. Je to potřeba poctivě nabít do plné kapacity a doufat, že to baterka přežila. Doporučuju nabíjet mimo auto a pravidelně sledovat abys to nepřebil a neudělal víc škody než užitku.


2.7.10, 18:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A předělat ventilátor na automatiku, pak se tohle již stát nemůže.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


3.7.10, 06:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
uvedu jen priklad...toyota celica 2.0Turbo, mel namontovan automat ze po vynuti klicku motor jeste 30sec bezi, plus rucni spinani ventilatoru chladice....tato kombinace zpusobila ze zaparkoval...na miste kde auto nebylo slyset, automat na vypnuti selhal...a rucne vetrak taky nemel kdo zapnout auto bezelo cele odpoledne a kdyz pak k nemu prisel vse plastove okolo motoru bylo rozpustene a v motoru ani kapka oleje

ale k tematu batreku nabit dele..sest hodin je malo a jak uz napsali zkusit odpojit a rano zapojit a nastartovat...a ten ventilator pokud je vse v poradku ver tomu ze je to spolehlivejsi nez na to pamatovat a sinat rucne

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


3.7.10, 10:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Nevím nevím, ale nějak jsem nepostřehl nabíjecí proud nabíječky, takže 6 hodin může klidně stačit, jestli je třeba nabíječka na traktory. :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


4.7.10, 00:30
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jo, ale pro akumulátor je šetrnější, když se např. 40A akumulátor nabíjí 10-12 hodin proudem asi 4A. Pak je dvoustupňové nabíjení, že se nejdříve nabíjí větším proudem a po zplynování se přepne na nižší proud. Ať už ručně nebo automaticky. Nabíječka je prý 40 let stará, tak asi nehrozí, že to bude sračka s Kauflandu nebo Tesca, která má problémy dát i ty 2A.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


5.7.10, 07:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Tohle všechno vím, mě šlo o tu starou nabíječku, protože nenapsal výstupní nabíjecí proud, proto nemůžu vědět, jestli je 6 hodin málo nebo ne.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


5.7.10, 08:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz