Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Byla puvodne myslena modelova situace : kopec, jak na 5 tak na 4 to jede stejne kolem 120kmph, vic to nejde ani na jeden z kvaltu. Je v teto situaci lepsi drtit 5 nebo 4? Ja si myslim ze tu 4ku, motor muze pracovat snaze
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.7.10, 13:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
to jsou úvahy
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
6.7.10, 14:14 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
To je normální, že ropák při zátěži začne burácet. Si zkus na jedničku se rozjet bez plynu.
Uvidíš jak ti zabere a jak se mu změní zvuk...
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
6.7.10, 14:24 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Šemik píše: Byla puvodne myslena modelova situace : kopec, jak na 5 tak na 4 to jede stejne kolem 120kmph, vic to nejde ani na jeden z kvaltu. Je v teto situaci lepsi drtit 5 nebo 4? Ja si myslim ze tu 4ku, motor muze pracovat snaze
na 5tku...šemo, se nedivim, že uženeš 1,4ku
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.7.10, 14:56 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Já bych u toho motoru osobně nechal tu 5ku.
|
6.7.10, 15:54 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Šestku.
|
6.7.10, 16:13 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Když to vezme čtyřka tak jí tam nechat,když trojka tak taky?!...Ale vždyť to je hlavně o pocitu řidiče,kdy už ten motor nemůže,nebo drnčí a otřásá se všecko,že se to chce každou chvíli podívat ven...to samý výtáčení.Chrocht nemá rád moc točit,má totiž takovou kompresi,že se těm kruhům v tom motoru o ní každou chvíli zdá a nejen těm.Dneska sice comon rail točí zas o 500 víc,ale to už je vnitřní souboj mechaniky,kdy neví proč a co,hlavně že jedu... když to tedy vezme za 4tyři tak ubrat a nechat jen v optimálu,né to hnát jako prase,když to stějně 5tku nepobere?! a nebo když se ti nezdá,jet ten krpál na 5,kdy už se motor třese a prostě nejraději by se na to vyfláknul.Ale pokud to ta pětka vezme a motor jde na třičtvrtě plynu a né na plnej na tu pětku tak jí tam nech.On si to přebere... .....Souhrn:Prostě pokud řidič ovládající vozidlo nemá pro něj cit,dříve či později se stejně něco stane a přihodí....
Mimochodem Tranzit je takovej kafemlejnek,kterej snese strašně moc,ale proč mu ten pobyt na silnici neprodloužit slušnym zacházením...
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
6.7.10, 17:03 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Prave... slusne zachazeni, proto sme mysleli, ze je lepsi, kdyz motor volne bezi Sic vyssima otackama, ale volne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.7.10, 17:52 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9436 Bydliště: Kolín
|
ono taky zalezi jaky kopec to je nekdy staci ta 5 a jede volne nekdy je potreba jet uz na 4
proste to je o pocitu ridice ktery s tim autem jede, zna ho a vi co ten motor potrebuje a co si s nim muze dovolit
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
6.7.10, 18:14 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Co si pamatuji mé jízdy s firemním VW Transporterem 1,9TD (než nám ho ukradli), tak šel od nějakejch 2000 do těch cca 4500 slušně za plynem. bylo to sice lehčí auto a dost slabší, než Transit, ale obecně myslím, že spíše mu svědčily vyšší otáčky, v těch nižších se dost trápil, když jsem cokoli naložil. A hlavní chyba toho auta byl omezovač - to mne několikrát vypeklo při předjíždění - tam, kde škodovka jde dál, tak ropák končí (4500ot/min)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
6.7.10, 19:21 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
5kaaa
a nejak mi to hlava nebere ze 3000rpm u diesla a ze bezi namahavo.... mne u diesla prislo namahave okolo 1500rpm do kopca....
nepises ako si bol nalozeny ale tak dodavky maju kratsie prevodovky cize na tej 5ke by to malo vacsinu kopcov dat
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
6.7.10, 22:19 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
glider píše: 5kaaa
a nejak mi to hlava nebere ze 3000rpm u diesla a ze bezi namahavo.... mne u diesla prislo namahave okolo 1500rpm do kopca....
přesně tak!!!!
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.7.10, 22:49 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Byla puvodne myslena modelova situace : kopec, jak na 5 tak na 4 to jede stejne kolem 120kmph, vic to nejde ani na jeden z kvaltu. Je v teto situaci lepsi drtit 5 nebo 4? Ja si myslim ze tu 4ku, motor muze pracovat snaze
A tiež sa mi nezdá, žeby bol taký kopec, kde to ide 120 na 4ku aj 5ku bez zrýchľovania...buď to na 4ke zrýchľuje, alebo na 5ke spomaľuje...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.7.10, 06:16 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
A ještě ke všemu kopec na dálnici, kde už má auto nějakou rychlost.
|
7.7.10, 06:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Plus mínus nějaký kilometr, prostě na pětku to zpomalilo ke 120, po přeřazení na 4 to nezrychlilo zpět. On je to nejslabší motor, jen 85k s 215 000km po starším chlapovi, s nadsázkou řešeno to má hranatý kola
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.7.10, 20:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|