Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 TDi/TDDi a kopce 

Jak jet?
Drtit kopec na petku 61%  61%  [ 14 ]
Hodit tam ctyrku 39%  39%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 23

 TDi/TDDi a kopce 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Byla puvodne myslena modelova situace : kopec, jak na 5 tak na 4 to jede stejne kolem 120kmph, vic to nejde ani na jeden z kvaltu. Je v teto situaci lepsi drtit 5 nebo 4? Ja si myslim ze tu 4ku, motor muze pracovat snaze

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.7.10, 13:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
to jsou úvahy :roll:

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


6.7.10, 14:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
To je normální, že ropák při zátěži začne burácet. Si zkus na jedničku se rozjet bez plynu.
Uvidíš jak ti zabere a jak se mu změní zvuk...

_________________
http://fb.com/BJpolepy


6.7.10, 14:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Šemik píše:
Byla puvodne myslena modelova situace : kopec, jak na 5 tak na 4 to jede stejne kolem 120kmph, vic to nejde ani na jeden z kvaltu. Je v teto situaci lepsi drtit 5 nebo 4? Ja si myslim ze tu 4ku, motor muze pracovat snaze

na 5tku...šemo, se nedivim, že uženeš 1,4ku

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


6.7.10, 14:56
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Já bych u toho motoru osobně nechal tu 5ku.


6.7.10, 15:54
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Šestku. 8)


6.7.10, 16:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Když to vezme čtyřka tak jí tam nechat,když trojka tak taky?!...Ale vždyť to je hlavně o pocitu řidiče,kdy už ten motor nemůže,nebo drnčí a otřásá se všecko,že se to chce každou chvíli podívat ven...to samý výtáčení.Chrocht nemá rád moc točit,má totiž takovou kompresi,že se těm kruhům v tom motoru o ní každou chvíli zdá a nejen těm.Dneska sice comon rail točí zas o 500 víc,ale to už je vnitřní souboj mechaniky,kdy neví proč a co,hlavně že jedu... :)když to tedy vezme za 4tyři tak ubrat a nechat jen v optimálu,né to hnát jako prase,když to stějně 5tku nepobere?! a nebo když se ti nezdá,jet ten krpál na 5,kdy už se motor třese a prostě nejraději by se na to vyfláknul.Ale pokud to ta pětka vezme a motor jde na třičtvrtě plynu a né na plnej na tu pětku tak jí tam nech.On si to přebere... .....Souhrn:Prostě pokud řidič ovládající vozidlo nemá pro něj cit,dříve či později se stejně něco stane a přihodí....
Mimochodem Tranzit je takovej kafemlejnek,kterej snese strašně moc,ale proč mu ten pobyt na silnici neprodloužit slušnym zacházením...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


6.7.10, 17:03
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Prave... slusne zachazeni, proto sme mysleli, ze je lepsi, kdyz motor volne bezi Sic vyssima otackama, ale volne :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.7.10, 17:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9436
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
ono taky zalezi jaky kopec to je :-D nekdy staci ta 5 a jede volne nekdy je potreba jet uz na 4

proste to je o pocitu ridice ktery s tim autem jede, zna ho a vi co ten motor potrebuje a co si s nim muze dovolit

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


6.7.10, 18:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Co si pamatuji mé jízdy s firemním VW Transporterem 1,9TD (než nám ho ukradli), tak šel od nějakejch 2000 do těch cca 4500 slušně za plynem. bylo to sice lehčí auto a dost slabší, než Transit, ale obecně myslím, že spíše mu svědčily vyšší otáčky, v těch nižších se dost trápil, když jsem cokoli naložil. A hlavní chyba toho auta byl omezovač - to mne několikrát vypeklo při předjíždění - tam, kde škodovka jde dál, tak ropák končí (4500ot/min) :(

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


6.7.10, 19:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 133
Bydliště: BA/NR
Příspěvek 
5kaaa

a nejak mi to hlava nebere ze 3000rpm u diesla a ze bezi namahavo.... mne u diesla prislo namahave okolo 1500rpm do kopca....

nepises ako si bol nalozeny ale tak dodavky maju kratsie prevodovky cize na tej 5ke by to malo vacsinu kopcov dat

_________________
Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort" :)


6.7.10, 22:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
glider píše:
5kaaa

a nejak mi to hlava nebere ze 3000rpm u diesla a ze bezi namahavo.... mne u diesla prislo namahave okolo 1500rpm do kopca....


přesně tak!!!!

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


6.7.10, 22:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Šemik píše:
Byla puvodne myslena modelova situace : kopec, jak na 5 tak na 4 to jede stejne kolem 120kmph, vic to nejde ani na jeden z kvaltu. Je v teto situaci lepsi drtit 5 nebo 4? Ja si myslim ze tu 4ku, motor muze pracovat snaze

A tiež sa mi nezdá, žeby bol taký kopec, kde to ide 120 na 4ku aj 5ku bez zrýchľovania...buď to na 4ke zrýchľuje, alebo na 5ke spomaľuje...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.7.10, 06:16
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
A ještě ke všemu kopec na dálnici, kde už má auto nějakou rychlost.


7.7.10, 06:22
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Plus mínus nějaký kilometr, prostě na pětku to zpomalilo ke 120, po přeřazení na 4 to nezrychlilo zpět. On je to nejslabší motor, jen 85k s 215 000km po starším chlapovi, s nadsázkou řešeno to má hranatý kola :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.7.10, 20:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz