Autor |
Zpráva |
Kalimero.f
Příspěvky: 18
|
Problémy s chlazením
Zdravim,
Felicie 1,3 Combi 50kW, r.v. 96, jednobod, LPG (Lovato)
Mám problémy s chlazením. Při rychlosti nižší než cca 80 Km/h se už motor neuchladí a teplota jde dost nahoru (100°C a výše). Když přijde větší kopec musim dát naplno topení abych nevařil. Hlava prasklá neni (emulze na víčku není, bulinky v expanzce nejsou, topení funkční).
Myslíte že je vadný termostat? A můžu provozovat(dočasně) motor bez termostatu?
Díkes
|
12.7.10, 07:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Bez termostatu jezdit je kktina. Mohl by to byt on, nebo pricpany okruh, rozlamane cerpadlo...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
12.7.10, 08:33 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
LPG umi pekne s teplotou spalovani zacvicit, zejmena pri chudy smesi - jede ti to na LPG dobre?
Jinak teda v tech vedrech tedka ma problemy i Eda, stabilne drzi kousek pres 80°C, po zastaveni se skoro okamzite spina vetrak (85°C), mozna to je pocasim.....
Jinak samozrejme souhlas s Matthesem.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
12.7.10, 09:14 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
V těchto vedrech má dokonce co dělat i fabie. Větrák funí skoro pořád.
|
12.7.10, 09:32 |
|
|
Kalimero.f
Příspěvky: 18
|
S LPG problem nemam. V Dubnu jsem byl na technicky a samozdr. i na serizeni LPG. To je vsechno v poho. S tou teplotou to zlobi uz dyl. Jen v zime to nebylo tak hrozny jako ted pri tech vedrech. Ale 80°C nedosáhnu nikdy. Kdyz jedu na dálnici teplota se drzi stabilne na 90°C. Pri spomaleni, kolone nebo delsim kopci teplota hned leti ke 110°CKdyz nezapnu topeni, tak az do cerv. pole.
|
12.7.10, 09:35 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Hmm takhle nějak se mě to chovalo ( felicie ) když tam bylo málo vody.
|
12.7.10, 09:38 |
|
|
Kalimero.f
Příspěvky: 18
|
Já prostě nevim. Vodu samozdř. kontroluji to je v poho. Ale když dojedu ( a po cestě nevařim) stejně mi z expanzky trocha vyteče (fakt malinko) kolem víčka. Víčko jsem dal teda nový. Ale je to furt stejný. Asi to bude tim termostatem nebo ucpanej chladič. Ale na podzim jsem měnil chladící směs a chladič kontrolovat, měl by být teda v poho.
|
12.7.10, 09:53 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
nedávno sme s kámošem skoumali fafouna s jednobodem dali sme novej termostat chladič skoušeli sme jízdu bez termostatu a teplota furt lezla nahoru nakonec sme sundali hlavu a zjistily že je trochu utopená jedna vložka.
po opravě vše v pohodě teplota drží jak má.
skusil bych vyhodit nejdřív termostat a jel to projet
ještě mi napadá že by klidně mohlo bejt i načatý těsnění pod hlavou ale jak říkam začal bych tím termostatem.
|
12.7.10, 10:56 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
vyhod termostat a chod to odskusat..nic sa tomu nestane ked tam nebude termostat
kamos prave tak odhalil preco sa prehrievala fakba
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
12.7.10, 14:33 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Já tak dokonce jezdil nějakou dobu se starým fáčkem, než jsem zjistil, že tam termostat vůbec není. Chladící kapalina se bude akorát déle zahřívat a pokud se už teď přehřívá, tak snad to bude lepší. Dal bych nový a opatrně. Dnes jsou obchody plné šmejdů, které otevřou jen jednou a už se nezavřou.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.7.10, 16:24 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
neviem sice co znamena 'samozdř.' ale za mna by som sa zameral na termostat a tesnenie pod hlavou
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
12.7.10, 17:55 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To je zkratka od slova samozrejme od cloveka, ktery nezna pravopis a nevi, jak se to slovo spravne pise.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
12.7.10, 18:06 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Už to že máš vařič je předpoklad pro to,že to asi opravdu nebude termostatem,ale těsnením pod hlavou,z kterýho je už cedník...
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
12.7.10, 22:38 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
neviem ci sa to uz niekto pytal ale myslim ze nie . Spina sa ti vobec vetrak na chladici ? ak ano tak kedy ? ono ak sa spina pri 85°C tak je nieco zle
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
13.7.10, 11:14 |
|
|
Kalimero.f
Příspěvky: 18
|
Větrák určitě spíná, ale myslim, že je to rozhodně víc než při 85°C.
|
14.7.10, 08:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|