Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 15:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Problémy s chlazením 
Autor Zpráva

Příspěvky: 18
Příspěvek Problémy s chlazením
Zdravim,
Felicie 1,3 Combi 50kW, r.v. 96, jednobod, LPG (Lovato)
Mám problémy s chlazením. Při rychlosti nižší než cca 80 Km/h se už motor neuchladí a teplota jde dost nahoru (100°C a výše). Když přijde větší kopec musim dát naplno topení abych nevařil. Hlava prasklá neni (emulze na víčku není, bulinky v expanzce nejsou, topení funkční).
Myslíte že je vadný termostat? A můžu provozovat(dočasně) motor bez termostatu?
Díkes


12.7.10, 07:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Bez termostatu jezdit je kktina. Mohl by to byt on, nebo pricpany okruh, rozlamane cerpadlo...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


12.7.10, 08:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
LPG umi pekne s teplotou spalovani zacvicit, zejmena pri chudy smesi - jede ti to na LPG dobre?

Jinak teda v tech vedrech tedka ma problemy i Eda, stabilne drzi kousek pres 80°C, po zastaveni se skoro okamzite spina vetrak (85°C), mozna to je pocasim.....

Jinak samozrejme souhlas s Matthesem.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


12.7.10, 09:14
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
V těchto vedrech má dokonce co dělat i fabie. Větrák funí skoro pořád.


12.7.10, 09:32
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
S LPG problem nemam. V Dubnu jsem byl na technicky a samozdr. i na serizeni LPG. To je vsechno v poho. S tou teplotou to zlobi uz dyl. Jen v zime to nebylo tak hrozny jako ted pri tech vedrech. Ale 80°C nedosáhnu nikdy. Kdyz jedu na dálnici teplota se drzi stabilne na 90°C. Pri spomaleni, kolone nebo delsim kopci teplota hned leti ke 110°CKdyz nezapnu topeni, tak az do cerv. pole.


12.7.10, 09:35
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Hmm takhle nějak se mě to chovalo ( felicie ) když tam bylo málo vody.


12.7.10, 09:38
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Já prostě nevim. Vodu samozdř. kontroluji to je v poho. Ale když dojedu ( a po cestě nevařim) stejně mi z expanzky trocha vyteče (fakt malinko) kolem víčka. Víčko jsem dal teda nový. Ale je to furt stejný. Asi to bude tim termostatem nebo ucpanej chladič. Ale na podzim jsem měnil chladící směs a chladič kontrolovat, měl by být teda v poho.


12.7.10, 09:53
Profil

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek 
nedávno sme s kámošem skoumali fafouna s jednobodem dali sme novej termostat chladič skoušeli sme jízdu bez termostatu a teplota furt lezla nahoru nakonec sme sundali hlavu a zjistily že je trochu utopená jedna vložka.
po opravě vše v pohodě teplota drží jak má.
skusil bych vyhodit nejdřív termostat a jel to projet :?:
ještě mi napadá že by klidně mohlo bejt i načatý těsnění pod hlavou ale jak říkam začal bych tím termostatem.


12.7.10, 10:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 133
Bydliště: BA/NR
Příspěvek 
vyhod termostat a chod to odskusat..nic sa tomu nestane ked tam nebude termostat

kamos prave tak odhalil preco sa prehrievala fakba

_________________
Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort" :)


12.7.10, 14:33
Profil
Online

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já tak dokonce jezdil nějakou dobu se starým fáčkem, než jsem zjistil, že tam termostat vůbec není. :) Chladící kapalina se bude akorát déle zahřívat a pokud se už teď přehřívá, tak snad to bude lepší. Dal bych nový a opatrně. Dnes jsou obchody plné šmejdů, které otevřou jen jednou a už se nezavřou.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.7.10, 16:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
neviem sice co znamena 'samozdř.' ale za mna by som sa zameral na termostat a tesnenie pod hlavou

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.7.10, 17:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
To je zkratka od slova samozrejme od cloveka, ktery nezna pravopis a nevi, jak se to slovo spravne pise.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


12.7.10, 18:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Už to že máš vařič je předpoklad pro to,že to asi opravdu nebude termostatem,ale těsnením pod hlavou,z kterýho je už cedník... :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


12.7.10, 22:38
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
neviem ci sa to uz niekto pytal ale myslim ze nie . Spina sa ti vobec vetrak na chladici ? ak ano tak kedy ? ono ak sa spina pri 85°C tak je nieco zle

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


13.7.10, 11:14
Profil ICQ

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Větrák určitě spíná, ale myslim, že je to rozhodně víc než při 85°C.


14.7.10, 08:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz