Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ventilátor
potrebujem veľmi nízky tlačný ventilátor na chladič ( s predu )...
niečo 50 - 100W...
rady nápady postrehy a pripomienky
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.7.10, 07:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
citroen C4 ma 2 rychlostni 60W ventilator pred chladicem je cca 7 cm siroky
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
13.7.10, 08:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
21lucas píše: citroen C4 ma 2 rychlostni 60W ventilator pred chladicem je cca 7 cm siroky
fotka nepremáva, 7cm je už dosť, ale aj tak myslím že to budem musieť nejako upraviť, ale chcechcem dať preč tú výstuhu...
budem musieť niekam na vrakáč a hľadať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.7.10, 09:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
To jako chceš odstranit klasický ventilátor chladiče a chceš dát před chladič? Nebo necháš původní a ještě k tomu přidat jeden před chladič?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.7.10, 15:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
musím s predu pridať ešte jeden nech to stíha chladiť ako to má každé seriózne auto
neriešme že prečo
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.7.10, 16:13 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Proč jsem se neptal, vím že jsi už několikrát psal, že to nemůžeš uchladit. Jenom aby se ti ty ventilátory potom nehádaly. I když to možná bude vypadat blbě, mám dostatečné zkušenosti s chlazením. V jedné firmě, kde jsem kdysy pracoval, měl majitel koníčka offroad. Podomácku jsme vyráběli Offroad speciál a taky jsme ze začátku měli problém s chlazením. Já si osobně myslím, že jeden chladič před chladičem a druhý normálně za chladičem není dobrý nápad. Ale nebudu ti do toho kecat. Já osobně bych dal místo původního nějaký hooodně výkonný, i když jsi psal, že máš silnější než klasické fávo.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.7.10, 17:54 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Koukam ze se u vas oteplilo... ja ted si nepamatuju co tam presne mas a nemas....napis co mas ted za chladic a jaky ventilator....nedal jsi tam ty dva vedle sebe jak sme se o tom bavili?
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
13.7.10, 19:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to je Volvo od Kwika, neviem či 150, alebo 200W...
ale takmer každé auto s klímou má ventilátor aj spredu, takto beží kompresor prekticky stále, ak bude chladiť klimachladič samostatný ventilátor myslím že to bude účinejšie a nebude bežať furt...
dva ventilátory vedľa seba boli ešte horšie ako teraz...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.7.10, 10:34 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
To bych nerekl... prave ted bych rekl ze ti to nesaje pres celou plochu chladice...ty dva vetraky bych rekl ze by meli chladit lepe..ale jestli je to v praxi jinak tak nevim no ...a co je presne za problem teda ..teplota motoru....ja co vim tak prave moc tech vetraku ve predu jsem nevidel.....par aut to ma ale vetsinou to ma dva vetraky pod kapotou a nebo treba jen jeden vicerychlostni
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
14.7.10, 20:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nieje to cez celú plochu chladiča, ale aj ten klimachladič nieje úplne nalepený na vodnom chladiči, je tam medzera a inak to jednoducho nejde, klimachladič je väčší...
s dvoma ventilátormi vedľa seba išla teplota rýchlešie hore, ale vždy na hrane červeného som to vypol, teraz sa to drží 1mm pred červený a nestúpa... na keď si to cca zrátam táto varianta zaberá väčšiu plochu ako dva vedľa seba... a veľa spraví aj výkon, tento jeden má viac ako dva malé dohromady...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.7.10, 20:51 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja bych volil dva ventilatory ale vykonejsi, ten favoritacky je na nic ...dat dva ventilatory pekne tak aby byly pres cely chladic, a najit nejake tak sestiliste vrtule a poradne motory, plus k tomu bych volil nejakou regulaci otacek....to jest po zapnuti klimy aby se roztocili na nejake otacky a po sepnuti teplotniho cidla aby sly na plno
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
14.7.10, 21:09 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
však si pozri ten obrázok, tan Volvo ventilátor čo tam mám má 6, alebo 7 listov, zaberá takmer celý chladič a je to riadna víchrica, po zapnutí klímy beží cca na polovicu a na plno ho spína spínač vysokého tlaku a tepelné čidlo na chladiči, ale to sa už opakujem asi 4krát... neviem či má 150, alebo 200W
takýto druhý sa tam nevôjde ani keby čo, preto chcem druhý do predu
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.7.10, 21:37 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja ti rozumimk ...asi si toho uz vyzkousel hodne tak mozna ti radim co uz ty mas zavrzeno, ja myslel dva prumerove mensi..neco jako ty favoritacke ale viceliste vrtule a vykonejsi, ale na druhou stranu pokud ti to takhle nejak funguje...a potrebujes jen prilepsit tak mozna by ten do predu byl dobre reseni, treba si vzpomenu au pojedu na vrakac a mrknu tam po autech co kde je..a jak je to velke
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
14.7.10, 21:41 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
a to mi chces povedat ze takyto megaventilator to neuchladi ani na plny kotol ? skusal si ho zapnut rucne trebars hned po prekroceni optim. teploty a hned naplno ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
14.7.10, 21:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
on to uchladí ako tak, ale teplota v podstate neklesá dole, nechcem si predstaviť čo by to robilo niekde v kopcoch...
a na chladiči mám 88°C čidlo takže to zopne pomerne skoro...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.7.10, 21:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|