Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Prosim pomoc- urcte diagnozu 
Autor Zpráva

Příspěvky: 177
Příspěvek Prosim pomoc- urcte diagnozu
Prosim vas o pomoc, uz dlhsiu dobu mi kape z motora zmes oleja a vody, radsej som to nafotil. Strana na ktorej su sviecky je cela mokra , druha strana je suchucka. Olejova vana je tiez sucha. Najhorise je na tom priestor kde sa srobuju zapalovacie sviecky. Vedeli by ste urcit spravnu diagnozu? A hrozne ale stranse moc dymi . Dym je biely. Nafotil som aj veko na nalievanie oleja, zda sa mi je je OK. Ved posudte sami. Ak mate s podobnou situaciou nejake skusenosti napiste. Lebo mam chut sa do toho pustit.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Skoda 130 s motorom 120 , 5 stupnova


13.7.10, 10:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Smes oilu a vody to je divny. Kazdopadne horni viko a bocni viko vypadaj docela chutne... Ty 4 matice hlavy sou dotazeny?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.7.10, 10:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
teba pretesnit klasicke miesta kade tecie olej z motora - viko ventilov ( tam preistotou namaz nove tesnenie silikonom ) bocne viko zdvihatok ( odporucam zohnat z favorita pac je pevnejsie a neprehyna sa a samozrejme k nemu prisluchajuce tesnenie - pozor , nezhoduje sa z 120kovym, tiez ho mozes namazat silikonom ale nemusis ) banka olejoveho filtra ( vidim ze mas obtok tak zozen nove O-kruzky a vymen ich ) dale AC-pumpa ( ak mas dvojdierovu uzaj ju ahod a nahrad trojdierovou samozrejme s prislusnymi tesneniami ale pozor na hrubku podlozky - su dva druhy , papierove tesnenia namaz vazelimou ta to pekne utesni ) olejove prislusenstvo ( zaslepky prechody a cidlo oleja - skomtrpluj tesnost a v pripade netesnosti vymen tesnenia - len medene ine nedavaj ) a nakomiec vana ale to by si asi videl ze tecie :wink:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


13.7.10, 11:06
Profil ICQ

Příspěvky: 177
Příspěvek 
Mna este napadlo vzhladom k tomuze to strasne dymi , ci nebude chyba vo voli ventilov? co poviete?

_________________
Skoda 130 s motorom 120 , 5 stupnova


13.7.10, 11:29
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ve vuli radialni ve voditkach nepochybne ano :-) Ale to nema smysl resit nejakyma opravama... Tesneni hlavy je puvodni?
Ja bych rekl, sezen si 136 a budes mit po problemech, ale asi by me tu ukamenovali...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.7.10, 11:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Vola ventilov ( ich nastavenia ) nema na dimenie az taky vplyv ako ich vola vo voditkach . Keby to zralo ( spalovalo ) olej tak by to dymilo viac domodra a bol by to taky divny smrad ako ked sa olej pali :sick:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


13.7.10, 11:52
Profil ICQ

Příspěvky: 177
Příspěvek 
Matthes píše:
Ve vuli radialni ve voditkach nepochybne ano :-) Ale to nema smysl resit nejakyma opravama... Tesneni hlavy je puvodni?
Ja bych rekl, sezen si 136 a budes mit po problemech, ale asi by me tu ukamenovali...

Ano tesnenie hlavy este nebolo menene myslim aspon co sa ja pamatam, lebo je starsie ako ja :D

Ako by som spoznal ci neni prasknuta hlava?

_________________
Skoda 130 s motorom 120 , 5 stupnova


13.7.10, 12:05
Profil

Příspěvky: 177
Příspěvek 
Tak dnes som sa do toho pustil a da sa povedat ze som to spravil. Kapat to kape ale uz ovela menej, obcas nejaka kvapka. Vymenil som vzduchovy filter , ocistil hadice co idu do neho a vyfuk uz tak nedymi. Na motore som podotahoval vsetky sroby co drzia hlavu a co su z boku hlavy. Bol som velmi prekvapeny ked som hned rano zistil ze tie sroby idu dotiahnut aj o dva zavity uplne lachko. Chcem sa podakovat Matthesovi , ktory mi odporucil najprv skusit dotiahnut sroby, usetril mi kopec roboty, Diky hosi

_________________
Skoda 130 s motorom 120 , 5 stupnova


14.7.10, 21:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz