Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 19:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Dodělání ESP do Fabie II Facelift 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1
Příspěvek Dodělání ESP do Fabie II Facelift
Ahoj,
koupil jsem předváděcí Fabii 1.2TSI a zajímalo by mne, jestli je možné dodat do ní ESP a co by to asi tak všechno obnášelo. Stejně tak by mne zajímalo, jak přesně funguje "Kontrola tlaku v pneumatikách" co Škodovka nabízí. Máte s tím někdo zkušenosti?

_________________
Fabia 1.2TSI 63kW, rallye green
dříve Felicia 1.6GLXi by Cimbu (69kW)


11.8.10, 13:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
no, na tuto temu sa ho**o vyznam, ale do tychto novych aut sa neoplati ani montovat klimu dodatocne, viac sa oplati kupit to auto uz s vybavou ktoru tam chces.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.8.10, 13:48
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Viděl bych to jako Darklord. Tohle už není jako na Š100 instalovat mlhovku a přes auto natáhnout jeden vodič, bude to mít vlastní ŘJ, snímače s držáky, dost možná i jiný kabelový svazek... jen za díly dáš pořádný balík, o práci ani nemluvě (vzhledem k záruce bys to měl dát do autorizáku). Jestli na ESP trváš, tuhle Fabii bych prodal a koupil jinou, která to má.

Aneb jak jsem před nějakým časem slyšel - "Velké opravy se dnes už nedělají. Práce mechanika je neúměrně drahá"

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.8.10, 13:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
Dodělávat klimu je celkem problém a nevyplatí se, ale esp by zase takový problém být neměl (Mělo by jít prakticky o pár senzorů a řídící jednotku). Lepší bude když se obrátíš na servis.
Kdyby sis koupil polo tak máš esp v základu.


12.8.10, 14:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
az sa ukaze JR tak povie presne co by to obnasalo, ale ja si myslim ze minimalne uprava brzdovej sustavy, ABS, samozrejme cidla ako na podvozku tak na motore/prevodovke, a neviem co este...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.8.10, 14:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
VYKOŘISŤOVATEL
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4161
Bydliště: Štatl
Příspěvek 
tak na toledu je i jiný HBV(5Tis), pak řj. kroužek pod volant, senzory příčnýho/podelnýho atd...

_________________
130 RAPID 85' Veverka
Pojištění od Allianz, AXA ČPP, ČSOB TRIGLAV, UNIQA; oleje CASTROL, GULF, SHELL, TOTAL, provozní kapaliny, Vify a jiné

http://www.japl.cz - služby od JIMa


12.8.10, 14:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Dallen píše:
(Mělo by jít prakticky o pár senzorů a řídící jednotku).


ESP používá ABSový čidla :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.8.10, 16:43
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
ESP, jak říká Miloš, rozchlastej.

KOntrola tlaku v pneu, je dle mýho neduležitá za ty prachy. Ale funguje to tak že v pneu je spešl ventilek se snímačem tlaku a mezi jednotkou komunikuji bezdrátově, ta to neustále vyhodnocuje no, toť vše....


12.8.10, 19:45
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
http://www.profi-elektronika.cz/indikat ... 50-128715/
taky řešení :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.8.10, 19:48
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
no to je pěkná blbost..... jak to asi poznáš za jízdy??? A pokud už musím obejít celé auto abych to zjistil tak poloprázdné kolo poznáš ne???


12.8.10, 19:49
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Nedám za to krk, ale kontrola tlaku v pneumatikách údajně funguje tak, že jednotka porovnává rychlost otáčení kol. Tomu s nižším tlakem se zmenší poloměr a točí se rychleji.


12.8.10, 20:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek 
Přímo od výrobce:
Signalizace poklesu tlaku v pneumatikách pracuje prostřednictvím snímačů otáček kol systému ABS. Sníží-li se tlak vzduchu v pneumatice, zmenší se poloměr daného kola a kolo se při stejné rychlosti vozidla otáčí rychleji.
Signalizace stavu pneumatik pomáhá řidiči při kontrole tlaku vzduchu v pneumatikách. Nepřetržitou kontrolou je zajištěna vysoká bezpečnost. Díky správnému tlaku vzduchu v pneumatikách se prodlužuje životnost pneumatik a spotřeba paliva je nižší.
Upozornění:
Signalizace stavu pneumatik nemůže řidiče zprostit odpovědnosti za správné huštění pneumatik


12.8.10, 21:37
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
no takže jednoduše když pustim volant a nikam to nepotáhne tak jsou gumy ok podmínka je mít dobrou geometrii a aby nevyseli brzdy :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.8.10, 21:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek 
správně sádro a můžeš rovnou otestovat i airbagy :lol:


12.8.10, 21:43
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo dobře se u nich měří odpor :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.8.10, 21:44
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz