Autor |
Zpráva |
MaVac
Příspěvky: 1
|
Dodělání ESP do Fabie II Facelift
Ahoj,
koupil jsem předváděcí Fabii 1.2TSI a zajímalo by mne, jestli je možné dodat do ní ESP a co by to asi tak všechno obnášelo. Stejně tak by mne zajímalo, jak přesně funguje "Kontrola tlaku v pneumatikách" co Škodovka nabízí. Máte s tím někdo zkušenosti?
_________________ Fabia 1.2TSI 63kW, rallye green
dříve Felicia 1.6GLXi by Cimbu (69kW)
|
11.8.10, 13:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no, na tuto temu sa ho**o vyznam, ale do tychto novych aut sa neoplati ani montovat klimu dodatocne, viac sa oplati kupit to auto uz s vybavou ktoru tam chces.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
11.8.10, 13:48 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Viděl bych to jako Darklord. Tohle už není jako na Š100 instalovat mlhovku a přes auto natáhnout jeden vodič, bude to mít vlastní ŘJ, snímače s držáky, dost možná i jiný kabelový svazek... jen za díly dáš pořádný balík, o práci ani nemluvě (vzhledem k záruce bys to měl dát do autorizáku). Jestli na ESP trváš, tuhle Fabii bych prodal a koupil jinou, která to má.
Aneb jak jsem před nějakým časem slyšel - "Velké opravy se dnes už nedělají. Práce mechanika je neúměrně drahá"
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.8.10, 13:59 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Dodělávat klimu je celkem problém a nevyplatí se, ale esp by zase takový problém být neměl (Mělo by jít prakticky o pár senzorů a řídící jednotku). Lepší bude když se obrátíš na servis.
Kdyby sis koupil polo tak máš esp v základu.
|
12.8.10, 14:22 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
az sa ukaze JR tak povie presne co by to obnasalo, ale ja si myslim ze minimalne uprava brzdovej sustavy, ABS, samozrejme cidla ako na podvozku tak na motore/prevodovke, a neviem co este...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
12.8.10, 14:39 |
|
|
Jim
VYKOŘISŤOVATEL
Příspěvky: 4161 Bydliště: Štatl
|
tak na toledu je i jiný HBV(5Tis), pak řj. kroužek pod volant, senzory příčnýho/podelnýho atd...
_________________ 130 RAPID 85' Veverka Pojištění od Allianz, AXA ČPP, ČSOB TRIGLAV, UNIQA; oleje CASTROL, GULF, SHELL, TOTAL, provozní kapaliny, Vify a jiné
http://www.japl.cz - služby od JIMa
|
12.8.10, 14:42 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Dallen píše: (Mělo by jít prakticky o pár senzorů a řídící jednotku).
ESP používá ABSový čidla
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.8.10, 16:43 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
ESP, jak říká Miloš, rozchlastej.
KOntrola tlaku v pneu, je dle mýho neduležitá za ty prachy. Ale funguje to tak že v pneu je spešl ventilek se snímačem tlaku a mezi jednotkou komunikuji bezdrátově, ta to neustále vyhodnocuje no, toť vše....
|
12.8.10, 19:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.8.10, 19:48 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
no to je pěkná blbost..... jak to asi poznáš za jízdy??? A pokud už musím obejít celé auto abych to zjistil tak poloprázdné kolo poznáš ne???
|
12.8.10, 19:49 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Nedám za to krk, ale kontrola tlaku v pneumatikách údajně funguje tak, že jednotka porovnává rychlost otáčení kol. Tomu s nižším tlakem se zmenší poloměr a točí se rychleji.
|
12.8.10, 20:41 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
Přímo od výrobce:
Signalizace poklesu tlaku v pneumatikách pracuje prostřednictvím snímačů otáček kol systému ABS. Sníží-li se tlak vzduchu v pneumatice, zmenší se poloměr daného kola a kolo se při stejné rychlosti vozidla otáčí rychleji.
Signalizace stavu pneumatik pomáhá řidiči při kontrole tlaku vzduchu v pneumatikách. Nepřetržitou kontrolou je zajištěna vysoká bezpečnost. Díky správnému tlaku vzduchu v pneumatikách se prodlužuje životnost pneumatik a spotřeba paliva je nižší.
Upozornění:
Signalizace stavu pneumatik nemůže řidiče zprostit odpovědnosti za správné huštění pneumatik
|
12.8.10, 21:37 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
no takže jednoduše když pustim volant a nikam to nepotáhne tak jsou gumy ok podmínka je mít dobrou geometrii a aby nevyseli brzdy
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.8.10, 21:39 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
správně sádro a můžeš rovnou otestovat i airbagy
|
12.8.10, 21:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo dobře se u nich měří odpor
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.8.10, 21:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|