Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 16:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 zdvihátka ventilů favorit X fabia 
Autor Zpráva

Příspěvky: 55
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek zdvihátka ventilů favorit X fabia
Zdravím po dlouhém čase zde na fóru. Mám dotaz. šli by zaměnit zdvíhátka ventilů z fabie kde jsou hydrostavy za ty pevné co jsou třeba v motoru favorit?

_________________
Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996


13.8.10, 17:35
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ano ale fungovat to nebude fábka má komplet přepracovaný mazání :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.8.10, 19:28
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Proc by to nepracovalo? Dyk se tam davaj zdvihatka a tycky z fa/fe.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.8.10, 21:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
On chce ale zdvihatka z fabky dat do Fava ne ?

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


13.8.10, 21:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja bych rekl ze chce z facka nebo feldy dat do fabky

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


13.8.10, 21:27
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Se do toho zamotáváme, takže bud mu vysvětlíme obě varianty nebo Nám to tazatel musí upřesnit. :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


13.8.10, 21:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no ono to neni napsano moc presne no dalo by se to pochopit obema zpusoby

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


13.8.10, 21:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Já to pochopil tak že chce dát hydrostavy z Fábie do Fav/Fel. Ono v podpisu ani Fábii nemá takže bych řekl že to asi myslel takhle.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


13.8.10, 21:34
Profil

Příspěvky: 55
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Myslel jsem to tak, že dát z fóbie do fav. Původní pevná zdvihátka jsou ovšem také mazaná a olej tam stíká z hlavy po tyčkách. Hydrostavům stačí pouze přítomnost oleje, hladina, tlak v podstatě nepotřebují. Mohlo by to fungovat? Nebo se s tím nezabývat a raději dát celý motor z fóbie?

_________________
Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996


13.8.10, 22:52
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Aha, tak to skutecne nepujde. Zdvihatka tlak potrebuji, nevim kdo ti nakukal ze tomu tak neni.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.8.10, 22:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 55
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Matthes: nakukal mi to už nákres řezu zdvihátka a všeobecně známá jejich funkčnost. hydrostav potřebuje pouze přísun oleje aby si ho mohlo nasát a díky ventilu který v sobě má se tam ten olej udrží. je tam pružina, ta to zdvihátko rozpíná ale je o mnoho slabší než ventilová pružina proto na výsledný tlak na ventil vliv nemá. než si hydrostav nasaje okolní olej funguje jak pumpa. při přítomnosti oleje ve zdvihátku je zde ventil, který ho nepustí ven a tak zůstává roztaženo na potřebnou mez. opravdu mu stačí jen přítomnost oleje, nikoli tlak!!! Proto motory s horším stavem hydrostavů(jeji ventilků) po delším stání zaklepou než se dostane olej do hlavy aby si ho mohli nasát. otázkou je, zda tam toho oleje bude dostatek protože tento typ zdvihátek použitých ve fábii jak je vidět z obrázků saje olej z boku. Na jejích stěnách asi nebude dostatek oleje pro rychlé naplnění.

_________________
Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996


13.8.10, 23:50
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Porad este mas sanci to zvenku navrtat, hodit tam treba brzdovy trubicky a ten olej tam nahnat. Kdyz trubicky vydrzej brzdeni tak tohle taky.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.8.10, 04:46
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?p=370019

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.8.10, 08:36
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nasat olej? V X tisicich otackach?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.8.10, 09:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
Nasat olej? V X tisicich otackach?


misky na Favo motore sú stále plné oleja, neviem ako je to pri 5000ot/min, vtedy sa za 1sek zdvihne 33krát... :shock:

podľa mňa tlak nepotrebujú, pre nasatie oleja je v hydroštele pružina, podstatné je aby bolo stále zaplavené olejom, čo môže byť väčší problém... :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.8.10, 09:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz