Autor |
Zpráva |
rakyroky
Příspěvky: 55 Bydliště: Rokycansko
|
zdvihátka ventilů favorit X fabia
Zdravím po dlouhém čase zde na fóru. Mám dotaz. šli by zaměnit zdvíhátka ventilů z fabie kde jsou hydrostavy za ty pevné co jsou třeba v motoru favorit?
_________________ Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996
|
13.8.10, 17:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ano ale fungovat to nebude fábka má komplet přepracovaný mazání
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.8.10, 19:28 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Proc by to nepracovalo? Dyk se tam davaj zdvihatka a tycky z fa/fe.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.8.10, 21:17 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
On chce ale zdvihatka z fabky dat do Fava ne ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
13.8.10, 21:19 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja bych rekl ze chce z facka nebo feldy dat do fabky
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
13.8.10, 21:27 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Se do toho zamotáváme, takže bud mu vysvětlíme obě varianty nebo Nám to tazatel musí upřesnit.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
13.8.10, 21:30 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no ono to neni napsano moc presne no dalo by se to pochopit obema zpusoby
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
13.8.10, 21:33 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Já to pochopil tak že chce dát hydrostavy z Fábie do Fav/Fel. Ono v podpisu ani Fábii nemá takže bych řekl že to asi myslel takhle.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
13.8.10, 21:34 |
|
|
rakyroky
Příspěvky: 55 Bydliště: Rokycansko
|
Myslel jsem to tak, že dát z fóbie do fav. Původní pevná zdvihátka jsou ovšem také mazaná a olej tam stíká z hlavy po tyčkách. Hydrostavům stačí pouze přítomnost oleje, hladina, tlak v podstatě nepotřebují. Mohlo by to fungovat? Nebo se s tím nezabývat a raději dát celý motor z fóbie?
_________________ Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996
|
13.8.10, 22:52 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Aha, tak to skutecne nepujde. Zdvihatka tlak potrebuji, nevim kdo ti nakukal ze tomu tak neni.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.8.10, 22:56 |
|
|
rakyroky
Příspěvky: 55 Bydliště: Rokycansko
|
Matthes: nakukal mi to už nákres řezu zdvihátka a všeobecně známá jejich funkčnost. hydrostav potřebuje pouze přísun oleje aby si ho mohlo nasát a díky ventilu který v sobě má se tam ten olej udrží. je tam pružina, ta to zdvihátko rozpíná ale je o mnoho slabší než ventilová pružina proto na výsledný tlak na ventil vliv nemá. než si hydrostav nasaje okolní olej funguje jak pumpa. při přítomnosti oleje ve zdvihátku je zde ventil, který ho nepustí ven a tak zůstává roztaženo na potřebnou mez. opravdu mu stačí jen přítomnost oleje, nikoli tlak!!! Proto motory s horším stavem hydrostavů(jeji ventilků) po delším stání zaklepou než se dostane olej do hlavy aby si ho mohli nasát. otázkou je, zda tam toho oleje bude dostatek protože tento typ zdvihátek použitých ve fábii jak je vidět z obrázků saje olej z boku. Na jejích stěnách asi nebude dostatek oleje pro rychlé naplnění.
_________________ Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996
|
13.8.10, 23:50 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Porad este mas sanci to zvenku navrtat, hodit tam treba brzdovy trubicky a ten olej tam nahnat. Kdyz trubicky vydrzej brzdeni tak tohle taky.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
14.8.10, 04:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.8.10, 08:36 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nasat olej? V X tisicich otackach?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.8.10, 09:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: Nasat olej? V X tisicich otackach?
misky na Favo motore sú stále plné oleja, neviem ako je to pri 5000ot/min, vtedy sa za 1sek zdvihne 33krát...
podľa mňa tlak nepotrebujú, pre nasatie oleja je v hydroštele pružina, podstatné je aby bolo stále zaplavené olejom, čo môže byť väčší problém...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.8.10, 09:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|