Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 15:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Přepojení přístrojovky 
Autor Zpráva
Příspěvek Přepojení přístrojovky
Čauda,neznáte v Brně nějakýho šílence,který by mi za nějaký peníz přepojil přístrojovku Š 125 do 105??Díky moc.


12.4.06, 18:38
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
105-ku sem v zivote v rukach nemel, ale tam by snad mel byt jenom problem, ze tam asi nejsou natazene kabely od orackomeru a mlhovek ne? :?: Jestli ma 125-ka tu hranatou pristrojovku, tak je jeste treba nahon tachometru vytahnout do kufru a zpet do kabiny ho vratis tou druhou dirou co je vic uprostred. :wink:

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


12.4.06, 19:08
Profil
Příspěvek 
No,tak jednoduché to není,s tím náhonem to vím,natažení otáčkoměru je mi taky celkem jasný.O co jde je to,že to auto se pomalu přeměňuje ze Škody 105 S na něco moc pěknýho.Jenže v S ku byly ty úplně nejstarší budíky a ty nemají klasické škodovácké svorkovnice jaké jsou na kulatých,nebo 125 přístrojovkách,ale staré ploché šmejdy a tam je ten problém,že bude třeba z těch starejch svorek to přeházet do novejch.A z toho mám strach,abych někde něco nespálil,protože jet po cestičkách tišťáku se sice dá,ale je to velice nebezpečný a dá se přeskočit o jednu cestu a to může bejt pro ty budíky osudný!


13.4.06, 06:58

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Musíš to proměřit voltmetrem kdy je v jakym drátu napětí. Podívej se taky do klasického techwebu do sekce elektrika, někdo tam popisuje zapojení přístrojovky s kulatejma budíkama a čtverhraný palubky s otáčkoměrem. Je tam psáno i jak jsou vedený kabely na svorkovnici, dokonce i jejich barvy, to zapojení svorkovnice ti asi moc nepomůže, ale barevně ty kabely musí odpovídat ja v 105S tak v 105L

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.4.06, 08:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Juris píše:
No,tak jednoduché to není,s tím náhonem to vím,natažení otáčkoměru je mi taky celkem jasný.O co jde je to,že to auto se pomalu přeměňuje ze Škody 105 S na něco moc pěknýho.Jenže v S ku byly ty úplně nejstarší budíky a ty nemají klasické škodovácké svorkovnice jaké jsou na kulatých,nebo 125 přístrojovkách,ale staré ploché šmejdy a tam je ten problém,že bude třeba z těch starejch svorek to přeházet do novejch.A z toho mám strach,abych někde něco nespálil,protože jet po cestičkách tišťáku se sice dá,ale je to velice nebezpečný a dá se přeskočit o jednu cestu a to může bejt pro ty budíky osudný!


Aha :o
Ty máš tu novou přístrojovku bez kabeláže?
Všechny škodovky od Ska po GLS ko a od 105Ky po Rapida 136 mají stejné konektory přístrojovky - né hned ty na přístrojovce, ale asi o 20cm dál - tam jsou dva konektory (jeden 6ti a druhej 10tižilovej), jen u chudší výbavy některé nejsou zapojeny.
Jestli opravdu nemáš ten "mezikus" kabeláže, tak se mi jeden někde válí ve skříni :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.4.06, 16:00
Profil ICQ

Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Aha, já jsem přehazoval celou palubku za Rapidovou,ale těch konektorů jsem si nevšim!Přístrojovku mám i s mezikusem, takže zítra do toho vlítnu a dám vědět!


14.4.06, 18:10
Profil

Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Hurááá,přístrojovka je přepojená a kupodivu funguje,jen jsem s hrůzou zjistil,že 105 S nemá v nádržce na brzdovku kontakty na měření výšky hladiny,takže v té nové přístrojovce jsem musel vyhodit žárovku z kontrolky brzd, protože permanentně svítila.Teď jen fakt nevím,jak připojit otáčkoměr.Mám přistroje ze 125,koukal jsem na už proběhlý diskuze,ale nejsem z toho chytrej!Potřeboval bych to napsat pro úplného blba,čily pro mě! :D + by mělo být připojený,ale nevím,kam připojit kabel od indukčky a taky přesně nevím kam s ním na té indukční cívce.Jsem zkrátka těžkej začátečník! :?


16.4.06, 08:09
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Cože? Kontakty na měření výšky brzdovky v nádržce? To jsem ještě v žádný 742 neviděl. Podle mě se tam nikdy nedávaly

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.4.06, 08:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
o kontaktech na mereni vysky hladiny brdovky sem v 742 taky neslysel. jen sem nekde cetl na netu ze ty pozdejsi S1203 uz tohle udelatko mely a ze to jde predelat na 742.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


16.4.06, 09:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz