Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 03:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Benzin v oleji 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Benzin v oleji
Cau lidi mam takovy problem s benzinem v motoru favorita 135. Po vymene oleje a po ujeti zhruba 50 km se hladina v motoru zvedne asi o 1 cm za dalsich 50 km uz tam mam 2 cm nad ryskou a tak nejak se to drzi (olej je tak ridky a vzlinavy ze tece vsemi gufery a tesnenim) I kdyz to lehce vsude prosakuje, tak tam je porad nad ryskou a neubyva spis pribyva. Tesneni pod AC pumpou sem menil nekolikrat a bezuspechu, pak prisla nova AC pumpa a zas bezvysledne - pak sem dal na zkousku druhej karbec a zase bezuspesne. Takze nevite nekdo co stim??? napada me snad jen pistni krouzky (ale motor krasne tahne a je tichej ) Ted je dokonce ve vnitr od toho benzinu krasne cistej - dokonce nejsou ani zniceny loziska na ojnicich. Mate nekdo podobne zkusenosti co napady co stim????


2.4.07, 21:43
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Něco podobnýho sem už řešil, jak dlouhý trasy jezdíš, krátký, nebo dlouhý?

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


3.4.07, 05:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Bydliště: Vsetín
Příspěvek RE:
Jo no, dělá to když jezdíš krátké trasy s chladným motorem

_________________
Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW


3.4.07, 05:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Benzin v oleji
DRYVER píše:
Cau lidi mam takovy problem s benzinem v motoru favorita 135. Po vymene oleje a po ujeti zhruba 50 km se hladina v motoru zvedne asi o 1 cm za dalsich 50 km uz tam mam 2 cm nad ryskou a tak nejak se to drzi (olej je tak ridky a vzlinavy ze tece vsemi gufery a tesnenim) I kdyz to lehce vsude prosakuje, tak tam je porad nad ryskou a neubyva spis pribyva. Tesneni pod AC pumpou sem menil nekolikrat a bezuspechu, pak prisla nova AC pumpa a zas bezvysledne - pak sem dal na zkousku druhej karbec a zase bezuspesne. Takze nevite nekdo co stim??? napada me snad jen pistni krouzky (ale motor krasne tahne a je tichej ) Ted je dokonce ve vnitr od toho benzinu krasne cistej - dokonce nejsou ani zniceny loziska na ojnicich. Mate nekdo podobne zkusenosti co napady co stim????


a co ten druhý karbec jak jsi ho vyměnil byl tam volnoběh OK nebo si dělal co chce miloš


3.4.07, 06:21
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
kdyby ti tam misto benzinu přibýval olej bylo by to super ne??? :lol: nemusíš měnit jen občas odpustit :D


3.4.07, 07:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
napadá ma že keď si vylúčil benzín, či ti netečie voda do oleja, ak máš a/c pumpu v poriadku a nič na nej nepresakuje tak benzín sa tam už nemá kade dostať. a ako píšeš že sa ti vyčistil motor to môže robiť aj nemrznúca vo vode, tá ma tiež čistiace účinky. môžeš mať poškodenú podložku pod vložkou a vtedy tlačí vodu do oleja, ale to by si mal taký biely spenený povlak na oleji aj viečku na napúštanie.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.4.07, 09:01
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Jezdíš i na lpg???


3.4.07, 09:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek Re: Benzin v oleji
DRYVER píše:
Cau lidi mam takovy problem s benzinem v motoru favorita 135. Po vymene oleje a po ujeti zhruba 50 km se hladina v motoru zvedne asi o 1 cm za dalsich 50 km uz tam mam 2 cm nad ryskou a tak nejak se to drzi (olej je tak ridky a vzlinavy ze tece vsemi gufery a tesnenim) I kdyz to lehce vsude prosakuje, tak tam je porad nad ryskou a neubyva spis pribyva. Tesneni pod AC pumpou sem menil nekolikrat a bezuspechu, pak prisla nova AC pumpa a zas bezvysledne - pak sem dal na zkousku druhej karbec a zase bezuspesne. Takze nevite nekdo co stim??? napada me snad jen pistni krouzky (ale motor krasne tahne a je tichej ) Ted je dokonce ve vnitr od toho benzinu krasne cistej - dokonce nejsou ani zniceny loziska na ojnicich. Mate nekdo podobne zkusenosti co napady co stim????
NA 100% MÁŠ PRASKLOU MENBRÁNU V BENZÍNOVÉ PUMPĚ A BENZÍN TI PAK JDE DO OLEJE, STAČÍ NEPATRNÁ TRHLINKA! UŽ JSEM TO DĚLAL JE TO LEVNÁ A SNADNÁ OPRAVA.

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


3.4.07, 16:22
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Benzin v oleji
David píše:
DRYVER píše:
Cau lidi mam takovy problem s benzinem v motoru favorita 135. Po vymene oleje a po ujeti zhruba 50 km se hladina v motoru zvedne asi o 1 cm za dalsich 50 km uz tam mam 2 cm nad ryskou a tak nejak se to drzi (olej je tak ridky a vzlinavy ze tece vsemi gufery a tesnenim) I kdyz to lehce vsude prosakuje, tak tam je porad nad ryskou a neubyva spis pribyva. Tesneni pod AC pumpou sem menil nekolikrat a bezuspechu, pak prisla nova AC pumpa a zas bezvysledne - pak sem dal na zkousku druhej karbec a zase bezuspesne. Takze nevite nekdo co stim??? napada me snad jen pistni krouzky (ale motor krasne tahne a je tichej ) Ted je dokonce ve vnitr od toho benzinu krasne cistej - dokonce nejsou ani zniceny loziska na ojnicich. Mate nekdo podobne zkusenosti co napady co stim????
NA 100% MÁŠ PRASKLOU MENBRÁNU V BENZÍNOVÉ PUMPĚ A BENZÍN TI PAK JDE DO OLEJE, STAČÍ NEPATRNÁ TRHLINKA! UŽ JSEM TO DĚLAL JE TO LEVNÁ A SNADNÁ OPRAVA.


No mě se zatím nestalo že by tekla i nová a pokud dal novou tak jak píše tak je to divný

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.4.07, 16:27
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Některá série motorů byla nadrbaná a dělalo to při krátkých jízdách, kdy motor jel prakticky pořád na sytič, benzín prolínal přes kruhy do oleje a neodpařoval se, protože olej se nestačil prohřát. Setkal sem se se třema, jeden byl 91 a dva 92. Potvrdil mi to i mechoš ze škody, že to dělá. Měnili prý na tom AC pumpu, karburátor, pístní kroužky, nechali srovnat hlavu i blok, znovu usadili válce a pořád to samo. Majitel prý dojížděl jen 4 km do práce a při delších jízdách to nedělalo.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


3.4.07, 16:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Takze druhej karbec byl vpohode, nastavenej podle tabulek, predsih podle stroboskopu ... LPG tam nemam a voda to urcite neni protoze tam zadna emulze na vicku neni a olej smrdi benzinem (hodne) Otec stim autem jezdil zhruba 7 roku do prace a zpet (cca 4km) takze steudenej motor na sytic. Delsi trasy skoro vubec nejzdil ale vse bylo ok. Pote se stim zacalo jezdit i dal a do prace jezdil jinym a zhruba po roku to zacalo delat (ted to kratky trasy moc nejezdi)


3.4.07, 17:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
jeste sem zapomel napsat ze to delalo i s tim druhmy karbecem, kterej tam byl zhruba tyden a ted zas jezdi a tam je olej vpohode, takze problem v karbecu urcite nebyl


3.4.07, 17:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Tak to je závada na mašli :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.4.07, 17:56
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Nejspíš budeš mít to, co popisuju, nejspíš by to vyřešila výměna pístů+vložek, zákazníkovi jsme doporučili výměnu motoru za jinej typ, nebo prodat auto, je to nejspíš nějakej zakopanej pes z boleslavi.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


3.4.07, 18:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Nejspíš budeš mít to, co popisuju, nejspíš by to vyřešila výměna pístů+vložek, zákazníkovi jsme doporučili výměnu motoru za jinej typ, nebo prodat auto, je to nejspíš nějakej zakopanej pes z boleslavi.


pokud náš v pořádku karbec a AC pumpu a spalování OK, tak to asi nezjistíš nikdy, já jsem měl případ ukrajinci koupili levný benzín v polsku a lezlo to do oleje a já jsem krmil feldu benálem za šest korun, ze začátku se jí moc nechtělo ale pak to nepoznala a valila a olej jsem musel měnit co 5000 taky rostl asi o litr, kroužky to nepořeší miloš


3.4.07, 18:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz