Autor |
Zpráva |
pepakvatropolis
Příspěvky: 120
|
slovacek.milos píše: škoda 105 na 120 píše: TY TAM BUDOU DESET LET....Já mám spíš podezření na falešný vzduch nebo mi to prostě někde utiká....dotahnu dneska hadice a bude.... za deset let máš membrány tvrdé jak podrážky, musíš mít novou membránu druhého stupně, jestli tam jsou dvě tak obě, ty mají na spotřebu velký vliv a pak kdo máte velkou spotřebu plynu, musíte mít změřenou spotřebu na benál, pokud je v háji rozdělovač, pabely VN, co filtr taky jak bota, pokud vyřadíš a máš hlavu na čelním skle ( tím myslím že auto se neodbezduje) v pneumatikách 0.5 atm, díru ve výfuku , dobrá spotřeba LPG je závislá na bezvadném chodu motoru, tak si změřte spotřeby na benál a LPG je o 10% víc zda to odpovídá a pak se dá něco hledat miloš
říkám na benoš 7-8 , na lpg 11-12,5 .....to rozhodně není 10% ..... to je tak 40-50% navíc !!!
_________________ Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011
|
3.4.07, 12:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
No takze svicky Bosh hod rovno do smeti, jedine Brisk a zatial mi idu najlepsie DR15YS teda silver na plyn. Skrtenim klesa vykon, akceleracia, na vianoce som isiel BA - Tornala - BA 660km cca a po dialnici aj 155, no to som mal spaleny palec a hlavu rozdelovaca, po vymene isiel BA - Nitra 160 ale trochu stupanie a 140 - 120, proste je to slabsie na max, inak akcel mam v poho do tych 110.
Startujem cely rok na plyn aj pri -10°.
Predstih na nudzovu jazdu benzinu v poho, len pri pridani to vzdy silne zaklepe, ale ide v poho, ak som nieco zabudol tak sa spytaj znova, som zabudlivy...
Zdar
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
3.4.07, 18:56 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pepakvatropolis píše: slovacek.milos píše: škoda 105 na 120 píše: TY TAM BUDOU DESET LET....Já mám spíš podezření na falešný vzduch nebo mi to prostě někde utiká....dotahnu dneska hadice a bude.... za deset let máš membrány tvrdé jak podrážky, musíš mít novou membránu druhého stupně, jestli tam jsou dvě tak obě, ty mají na spotřebu velký vliv a pak kdo máte velkou spotřebu plynu, musíte mít změřenou spotřebu na benál, pokud je v háji rozdělovač, pabely VN, co filtr taky jak bota, pokud vyřadíš a máš hlavu na čelním skle ( tím myslím že auto se neodbezduje) v pneumatikách 0.5 atm, díru ve výfuku , dobrá spotřeba LPG je závislá na bezvadném chodu motoru, tak si změřte spotřeby na benál a LPG je o 10% víc zda to odpovídá a pak se dá něco hledat miloš říkám na benoš 7-8 , na lpg 11-12,5 .....to rozhodně není 10% ..... to je tak 40-50% navíc !!!
tak bych šel po těch membránách za deset let budou jak překližky, poznat to jde na emisích při měření a taky při výměně musí být sprváně seřízena páčka pístku druhého stupně, pokud bude vysoko, tak ti to bude moc žrát a nizko zas chcípat, třeba máš ten pístek rozpadlý a s tou tvrdou membránou ti to už nereaguje, pak to můžeš seřizovat jak chceš v pátek jsem dělal destu membrány asi šest let a se seřízením jsem se nemohl domluvit nakonec celá revize reduktoru a je to v pohodě miloš
|
3.4.07, 19:17 |
|
|
pepakvatropolis
Příspěvky: 120
|
septim píše: No takze svicky Bosh hod rovno do smeti, jedine Brisk a zatial mi idu najlepsie DR15YS teda silver na plyn. Skrtenim klesa vykon, akceleracia, na vianoce som isiel BA - Tornala - BA 660km cca a po dialnici aj 155, no to som mal spaleny palec a hlavu rozdelovaca, po vymene isiel BA - Nitra 160 ale trochu stupanie a 140 - 120, proste je to slabsie na max, inak akcel mam v poho do tych 110. Startujem cely rok na plyn aj pri -10°. Predstih na nudzovu jazdu benzinu v poho, len pri pridani to vzdy silne zaklepe, ale ide v poho, ak som nieco zabudol tak sa spytaj znova, som zabudlivy... Zdar
tak to teda nevim , všichni brisk silver zavrhují , špatná kvalita .... a ty je chválíš .... a tu spotřeba jsi asi nemyslel vážně při takových rychlostech , viď ? .... u nás tu nikdo nechce laborovat s tím předstihem , prostě se to nechává jak na benoš a tím to možná je ....
_________________ Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011
|
4.4.07, 14:08 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Jaj tu spotebu na dialnici som ti nenapisal Som vedel ze som nieco zabudol...
Tak tam a spat BA - Tornala dialnica - okresky - mesto vysla na, presne podla papierov tam okresky 6,48L, spät dialnica a plny plyn(priemerna ryx120) to bolo 8,4L
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
4.4.07, 18:42 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Inak viem to celkom presne lebo tankujem stale doplna a vediem si zaznamy uz druhy rok kazde tankovanie. Priemer za oba smery tam aj spat bol 7,44L.
Viem ze mnohy nadavaju na sviecky ale riskol som to. Inak je pravda ze plyn potrebuje velmi dobru kompresiu inak je to bieda, preto len 136ky maju najnizsiu spotrebu. Ja som skusal sviecky Bosh Iridium - drahe a zle..., Denso Iridium - nic extra - mooooc draheee. Potom vsetky druhy Brisk a najviac drzia tieto. Mne to robilo to, ze po 1000km mi kazde sviecky odisli - teda stale brutalne trhal a vynexaval motor. Slilverky mi toto zacali robit po 3000km. Vybral som ix ocistil, nastavil odtrh(0,55mm) a idu dalej ako nove
Tak neviem, treba skusat.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
4.4.07, 18:48 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Jo este som si spomenul preco ten vysoky predstih
Ked skrtis motor na xudobnu zmes klesa vykon aj preto, lebo xudobna zmes pomalsie horí. Preto ked pridas predstih aby ho skor zapalilo, skor zacne horiet a stiha zhoriet zmes kym ide von z motora.(A stupne aj vykon trochu spravnejsim casovanim horenia). Aj preto niektorí "machri" tvrdia ze na xudobnu zmes a nizke otacky si podpalis ventily a znicis motor a podobne sprostosti. Samozrejme vsetko v rozumnej miere. A spotreba nie je len o tom ze otocim ventil a idem za 5litrof. Velky rozdiel (najvacsi) robi medzikus medzi volantom a pedalmi
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
4.4.07, 18:56 |
|
|
pepakvatropolis
Příspěvky: 120
|
septim píše: Jo este som si spomenul preco ten vysoky predstih Ked skrtis motor na xudobnu zmes klesa vykon aj preto, lebo xudobna zmes pomalsie horí. Preto ked pridas predstih aby ho skor zapalilo, skor zacne horiet a stiha zhoriet zmes kym ide von z motora.(A stupne aj vykon trochu spravnejsim casovanim horenia). Aj preto niektorí "machri" tvrdia ze na xudobnu zmes a nizke otacky si podpalis ventily a znicis motor a podobne sprostosti. Samozrejme vsetko v rozumnej miere. A spotreba nie je len o tom ze otocim ventil a idem za 5litrof. Velky rozdiel (najvacsi) robi medzikus medzi volantom a pedalmi
jej jej je to na mě nějak složitý....... zkrátka až půjdu na emise (za měsíc) , řeknu jim přenasatavit předstih na vyšší, a zregulovat spotřebu .... za kolik myslíš by to mohlo jezdit ten 135 ??? já bych byl nadmíru spokojen s 9 l/100 km....bohatě by mi to stačilo .....ale jak říkám, když bylůo zařízení úplně nové - první km s lpg - tak jsem jel i s přívěsem za 9,5 dálkově ....a pak neustálým vrtáním firmou agw to rostlo a rostlo .... co tak čtu různě po netu , všichni píší , že to agw neumí .... škoda , že jsi až tak daleko ... klidně bych ti zaplatil , abys mi to dal do pořádku ....
_________________ Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011
|
4.4.07, 20:20 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
nu chlapče, 135 ve 105 jela i za 7 l lpg, dokáže i 12 vzít
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
4.4.07, 20:43 |
|
|
stangha
Příspěvky: 326 Bydliště: Praha
|
mám Rapida s motorem z Favorita 135ky a když jezdím po městě žere mi to asi 13l... je to po městě moc? nebo je to normální? naberu za 200kč a ujdeu cca 100 km...
_________________ Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára
|
4.4.07, 21:56 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
poslední měřená 8,7l lpg dopráce a zpět cca 50km
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
6.4.07, 17:48 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
No brat mal Fa 135 a nevedeli sme to znizit trvale pod 8L. Ja mam 136, ale aj sportovi filter a vyfuk. Ked sa mi podarilo skombinovat sp filter so splynovacom a nove sviecky, VN kable, palec a hlava rozdelovaca, nastavenia, potom som uspornym jazdenim dosiahol dlhodoby priemer 7,2, ale ked beham vela v meste a taham prives potom to ide na 8-9L...
Ja som tiez musel dlho stelovat a jazdit kym som nasiel optimalne nastavenie a potom nikoho k tomu nepustim aby sa to nezmenilo
Brat ma teraz feldu 50kw ale nie je taka usporna ako moj Fa...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
6.4.07, 18:07 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
UP??
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
5.9.08, 16:58 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Co up? Mas dotaz?
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
6.9.08, 07:47 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Kurec,jak to tak pročítám se divím,že mají škodárny a fáčka mají takovou spotřebu na lpg.Já mám sice Audi 80 1.8 karbec,jezdím jen na plyn-i starty a spotřebu mám 8-9 l dle stylu jízdy,no vlastně rychlostní limity moc nedodržuju;-)..
Tak mi nějak nejde do hlavy,že objemy 1.3 žerou více než 1.8??
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
7.9.08, 08:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|