Autor |
Zpráva |
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
dovedu si střelit od boku, že (jelikož je to 2T) tak bude jeden DU a druhej HU...leda by to byl systém jako manet, 2 písty, jeden spalovák...
viděl jsem 350 slisovanou na jednobuch a ta motorka kopala jak vzteklá mula, dovedla vám natáhnout šlachy jako prd..
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
5.9.10, 12:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
CROWACK píše: dovedu si střelit od boku, že (jelikož je to 2T) tak bude jeden DU a druhej HU...leda by to byl systém jako manet, 2 písty, jeden spalovák... viděl jsem 350 slisovanou na jednobuch a ta motorka kopala jak vzteklá mula, dovedla vám natáhnout šlachy jako prd..
od boku se dá nalit benál do nádrže ale opravy motorů jsou o faktech miloš
|
5.9.10, 19:58 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
skus dve cievky do serie alebo paralelne, vyskusaj co pojde lepsie.
|
5.9.10, 20:08 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Dik za tipy.
Tak jsem to dneska trochu zkoumal, jedna svicka skutecne ma slabou jiskru, pro sichr jsem prohodil svicky mezi sebou a po vycisteni to chyta na prvni otoceni!
Jinak valce jsou na stridacku.
Zde foto:
Je to uzasne jednoduchej stroj!
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.9.10, 22:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
zkus taky jestli nemáš v háji permanentní magnet že prostě neudrží šroubovák, magnety opravuje pan šmída z pardubic bohužel jsem ztratil kontakt a potřeboval byach ho mám timlera a jiskru skoro neháže miloš
|
6.9.10, 07:48 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
vape na dvouválcovou jawu taky pálí do obou současně. akorát je v tý době vždycky jeden píst v dú
_________________ Mrs. Green
|
6.9.10, 20:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
no_-_name píše: vape na dvouválcovou jawu taky pálí do obou současně. akorát je v tý době vždycky jeden píst v dú
no u pětikila bych si tak jistý nebyl tam chodí oba stejně nebo ne miloš
|
6.9.10, 20:29 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
ano miloši, ale pětikilo je čtyřtakt, proto chodí zaráz a pálí na střídačku každou druhou HU, dvoutakt pálí každou HU, proto se písty střídají, lidově řečeno "jednohup" a "dvouhup"...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.9.10, 20:59 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
to je jasny, dvoutakt s valcema soucasne by mohl vymyslet jenom magor, ne?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
6.9.10, 21:25 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Jeden takovej magor, co si říká mates, s jednohupovým mutantem (motor z 350 panelky - typ 360 s hranatýma válcema z kalifa) jezdí na socialistik dragster do střem...a je to teda peklo, za jízdy se mu povolujou šrouby a nakopnout to...to je pane pošušňáníčko...pokud si dobře pamatuju, krmil to 37mm karbenátkem dellorto... ...nakolik tam nemá dekompresor, tak nakopávání je slušná zábava...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.9.10, 21:47 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
kazdy motor kde jdou pisty stejne je spatny napad i ctyrtakt sice je rovnomerny chod ale setrvacne sily pistu se nerusi ale naopak nasobi.....treba klasicky zetor 25 ma pisty proto sobe a pritom ctyrtakt ....proto ten zvuk
idealni jsou ploche motory kde jsou pisty ve stejnych uvratich a zaroven rusi setrvacne sily
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.9.10, 21:48 |
|
|
mojito
Příspěvky: 228 Bydliště: Praha
|
proc by to mel byt spatny napad 2 valce se soubeznym chodem pistu?Jestlize se vyrabeli/vyrabeji jednobuchary 650-800ccm kde vibrace jsou samozrejme vetsi nez u vicevalcovych motoru tak proc ne napr. 800ccm se 2 valci soucasne? Pracovni prostor se opotrebuje za delsi dobu nez u 1 valce.Je ale pravda ze takovy motor bude tezsi a vyrobne i drazsi.Ale koncepce jako takova neni nesmysl..
_________________ mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)
|
11.9.10, 21:15 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
No ale kdyz uz to bude dvouvalec, tak neni zadnej duvod nechat je jet spolecne. Uz kvuli vysoky hmotnosti vyvazovacich nalitku je to pitomost. Jeidnej duvod by byl u ctyrtaktu, ale i tak je to dost blbej napad.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
11.9.10, 21:19 |
|
|
mojito
Příspěvky: 228 Bydliště: Praha
|
Tam jde o to ze by to melo charakter jednobucharu.Tim nemyslim ze by to bylo rozumny delat na třindě,ta se klepe jak osika uz tak dost
_________________ mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)
|
11.9.10, 21:37 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Viky píše: ...ale i tak je to dost blbej napad.
Nehodnot Jozifa
Ono to na te petikuli bylo hlavne kvuli rovnomernosti chodu, protoze ctyrtakt pali kazdy dve otacky...tak aby to melo kazdou otacku jednu expanzi....myslim, ze natrikrat ulozena klika nema problem a stridajici se dvouval by mel problemy jak s pravidelnosti chodu, tak treba i s udrzenim volnobehu v rozumnejch otackach... (pla pla pla )
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
12.9.10, 21:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|