Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Výroba malého elektrického topení 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tak to je sila :? Inak, niečo veľmi podobného mám aj ja, kukni garáž:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14682

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.9.10, 20:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Pěkný, jsi s tím spokojený? Nez. topení jsou fajn a dost jsou podobné. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


12.9.10, 20:38
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Elektrické topení Dýr (=jeřáb z NDR)

http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/nahradn ... lid-zasob/

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.9.10, 05:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Tohle topení vůbec neznám. Za to jsou nějaké teplovodní bufíky na naftu, tak nad tím uvažuji, jen nevím, jestli bych natankoval naftu přes tankovací hrdlo. Asi půjde o rozumnější řešení. 3000W by mělo v pohodě stačit a spotřeba nafty bude nižší než u benzínu.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


13.9.10, 19:18
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
benzínový bufíky se občas objeví na aukru :wink: stačí čekat

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.9.10, 19:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Aukro sleduji, bufíky tam jsou stále, ale dost mi jich nevyhovuje. Ted je tam jeden naftový a jeden úplně nový, benzínový, akorát dělaný přímo na škody fábie.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


13.9.10, 19:23
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jo, ale zase u benzínu ti odpadá hodně velký odběr proudu na žhaviče, i když se to žhaví myslím jen při zapínání jako pži startování motoru. Ale i tak to žere jako kráva. Potom už jen ventilátor jako u benzínu. Diesly jsou velké. Myslím že i Avie má bufík, ale zase diesel. Navíc lít do nádrže na benzín naftu? Nevím jestli je to dobrý nápad.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.9.10, 14:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Varok: nafta nádrži neublíží, naopak benzin je agresivnější rozpouštědlo a je "suchý". Nafta oproti tomu promašťuje a svým způsobem konzervuje, i když u plastové nádrže je to fuk :lol:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.9.10, 15:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Všechny nádrže na benzín mají užší hrdlo než ty na naftu, aby nešlo zaměnit pistole (takže do benzínu naftu nenatankuješ, naopak to jde), takže pokud by chtěl u stojanu normálně tankovat naftu do bufíku (do normální nádrže), musel by dát jiné hrdlo, snad by tam šlo z naftové feldy pick-up...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


14.9.10, 16:23
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tady maji pistoli stejnou :shock:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.9.10, 18:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Však na to, abys natankoval, nemusíš pistoli zasouvat až na doraz, stačí ji dát hrdlem na kraj hrdla nádrže a točíš :)
Jinak větší (širší) hrdlo maj jen pistole u stojanů pro náklaďáky, stojany pro osobáky maj pistole plusminus stejné...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.9.10, 18:44
Profil ICQ
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9441
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
jo to me kdysi prekvapilo na vsech benzinkach sem tankovaval naftu na nakladackych stojanech a dojedu na OMW a ani zaboha sem ji tam nemohl dostat

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


14.9.10, 18:55
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Hm, mě se zdá, že u nás na benzínce mají taky stejné pistole na benzín i na naftu. Kdyby tam opravdu nešla, koupil bych kanystr 10l a na několikrát to tam nalil.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.9.10, 08:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
O nádrž nejde, natankoval bych v nejhorším přes kanystr, stačí 10 litrů, víc se tam stejně nevejde. Údajně by měl být naftový bufík trvanlivější, ale porovnávám s normálními motory, princip bude stejný, podle rozměrů by se mi tam vešel. S tou spotřebou na žhavení, zas taková zátěž by na baterii být neměla, bufík je malý, oproti žhavení motoru 1,9.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.9.10, 12:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
takéto čosi by sa ti hodilo :idea: ohrieva to vzduch :roll:

Obrázek

http://skoda-virt.cz/cz/forum/elektrika ... o-zapojit/

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.10.10, 12:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz