Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 15:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 problemy so startovanim Favorit r.v. 1991 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Bydliště: Nove zamky Slovensko
Příspěvek problemy so startovanim Favorit r.v. 1991
Zdravim potreboval by som poradit nedavno som kupil favorita r.v. 1991 vo velmi zachovalom stave. No mam problemy so startovanim.Ked rano idem nastartovata tak velmi dlho toci starterom az nastaruje. No a ked nastartuje tak sice drzi otacky ale akonahle salpnem na plyn tak mi auto skape a znova ho treba nastartovat ale po zohriati motoru tento problem zmizne a startuje bez problemov. Neviete nahodov vcom moze byt problem ??? Vopred dakujem za vase rady.


17.9.10, 11:42
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Buď rozštelovaný automatický sytič, nebo špatný předstih. Hádal bych spíše ale sytič. Startujete tak, že nejprve šlápnete na plyn. pedál a pak teprve startujete? Tak se v podstatě zapíná aut. sytič.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.9.10, 12:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Vyměň obohacovač a zkontroluj, jestli nepadá palivo.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.9.10, 12:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Bydliště: Nove zamky Slovensko
Příspěvek 
No dakujem s tym siticom to moze byt tiez ale ako sa to nastavuje??? ja so doteraz jazdil na skoda 120 a tam ziadna automatika nebola :D
a co sa tyka toho obohacovača tak to treba menit asi niekde na karburatori???


17.9.10, 12:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Vysoké Mýto
Příspěvek 
Proč jsou tady na jeden a ten samý problém dvě témata? :roll:

_________________
Škoda Favorit 136LS


17.9.10, 21:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Na levém boku (ve směru jízdy) karburátoru je takový klobouček se dvěmi šrouby. Ten kup nový a vyměň. Pak shoď filtrbox a prostříkej mechanizmus sytiče olejem a rozhýbej. Můžeš klidně těleso sytiče (tři šrouby z pravé strany) odklopit a vačku i přívěru porádně rozhýbat. Musí jít vše lehce (tak, aby s tím pohl bimetal).

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.9.10, 23:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
rostík mě by zajímalo že když ráno povolíš čtyři M6 a háčky na filtrbofu, ten dekl sděláš a vidíš uprostřed karbec, v tom otvoru je přívěra vzduchu

jestli je zatvorená leží nebo otvorená stojí zjisti a napiš miloš


18.9.10, 07:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Já teda nevím jak vy kluci, ale já si všiml hned ve stejném duplicitním tématu o dva řádky níž, že tazatel pouze neuměl nebo spíš nevěděl jak zapnout sytič.

Takže bych tohle téma uzavřel jako vyřešené respektive bezpředmětné. :wink:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


18.9.10, 16:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nene, ten tam bude mít něco v háji. I kdyby neprošlápl před startem plyn, tak by hned po startu (když by to začalo chcípat) určitě šlápl na plyn a tím by se vačka i přívěra nastavili...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


18.9.10, 19:06
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Možná máš Gokralík pravdu, ale znám pár lidí, kteří sytič neumí taky zapnout před startem a po naskočení studeného motoru to hned turují na asi 4000ot./min. To jen tak aby jim to nechcíplo. :P Jednou jsem to vysvětloval jednomu chlápkovi a on na mě čuměl jak z jara, proč to nemůže tak vytáčet studené. Když jsem mu řekl, že ten motor půjde za chvíli s...t, tak to nechtěl pochopit. Už to fáčko ale nemá, teď má golfa III.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.9.10, 10:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Bydliště: Nove zamky Slovensko
Příspěvek 
Dakujem za rady vsetko vyskusam a ozvem sa :D


26.9.10, 23:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Bydliště: Nove zamky Slovensko
Příspěvek 
Capricorn

To je sice pravda ale problem este pretrvava startovanie za studena po nocnych dazdoch je nocna mora mojho rana. Preskumam niektore rady zainteresovanych radcov a dam vediet ako to prebehlo

slovacek.milos

Kuknem a dam vediet.[/b]


26.9.10, 23:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz